Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu zbiornika wodnego w miejscowości Dzikowiec – etap I

GMINA NOWA RUDA ogłasza przetarg

  • Adres: 57-400 Nowa Ruda, ul. Niepodległości 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA NOWA RUDA
    ul. Niepodległości 2
    57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie
    REGON: 000536580
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gmina.nowaruda.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu zbiornika wodnego w miejscowości Dzikowiec – etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie budynku sanitarnego mieszczącego pomieszczenia toalet, pomieszczenia gospodarcze oraz pomieszczenie ratowników. Budynek jednokondygnacyjny o konstrukcji murowanej z drewnianą więźbą dachową o powierzchni zabudowy wynoszącej 70.06m2.Wykonanie utwardzenia terenu przed budynkiem sanitarnym. Zakres prac obejmuje wykonanie placu o nawierzchni przepuszczalnej z kostki betonowej zapewniającej możliwość przenikania wód opadowych wraz z pracami towarzyszącymi i wykończeniowymi. Plac obramowany krawężnikami betonowymi 15 x 30 wyniesionymi 12 cm powyżej nawierzchni placu. Między placem a drogą dojazdową zostanie wykonany krawężnik najazdowy 15 x 22cm wyniesiony 3cm powyżej nawierzchni placu. W celu odprowadzenia nadmiaru wód opadowych zaprojektowano wykonanie drenażu z rury drenarskiej DN160 PVC, z 3 wylotami odprowadzającymi wody opadowe na skarpę między placem a ścieżką pieszorowerową. Plac o nawierzchni z kostki betonowej zostanie wykonany z kostki betonowej. Plac zostanie obramowany obrzeżami betonowymi 8x30cm zlicowanymi z nawierzchnią placu. Chodniki zapewniające możliwość komunikacji pieszej zostaną wykonane z kostki betonowej w kolorze szarym. Chodniki obramowane obrzeżami betonowymi 8 x 30cm zlicowanymi z nawierzchnią chodników. Od strony budynku sanitarnego nawierzchnia chodników ułożona do lica ściany budynku. Taras widokowy o nawierzchni z kostki betonowej w kolorze szarym. Taras widokowy obramowany obrzeżami betonowymi 8 x 30cm zlicowanymi z nawierzchnią tarasu. Wokół tarasu widokowego zaprojektowano montaż poręczy o wysokości 1.1m. Zakres prac towarzyszących obejmuje wykonanie wraz zagęszczeniem nasypów z kruszywa łamanego, humusowanie skarp z obsianiem, wykonanie wraz z montażem poręczy drewnianych na tarasie widokowym.Wykonanie drogi dojazdowej oraz ciągu pieszo-rowerowego.Zakres prac obejmuje między innymi:1. Wykonanie przebudowy odcinka drogi dojazdowej o długości 36.44m, polegającą na wymianie istniejącej nawierzchni gruntowej na asfaltową oraz wykonaniu nowej podbudowy drogi. W ramach przebudowy drogi projektuje się również wykonanie nowych poboczy utwardzonych z kruszywa łamanego.2. Wykonanie ciągu pieszo-rowerowego o łącznej długości 240,00 m. Ciąg pieszo-rowerowy o nawierzchni bitumicznej szer. 3,0m. W celu zapewnienia odprowadzenia wód opadowych z terenu ciągu pieszo-rowerowego zaprojektowano:1) budowę 2 odcinków rowów trapezowych trawiastych2) przebudowę przepustu P3 z rur DN500 PPWykonanie terenu rekreacyjnego.Zakres prac obejmuje między innymi rozbiórkę istniejącego pomostu konstrukcji stalowej, wykonanie robót ziemnych polegających na oczyszczeniu, profilowaniu i wykorytowaniu terenu pod projektowaną plażę i kąpielisko, wykonanie plaży i kąpieliska o nawierzchni z piasku plażowego na gr. min. 30cm, oczyszczeniu terenu przyległego z roślinności oraz wykonanie trawników. W obrębie projektowanego kąpieliska przewidziano wykonanie pomostów o konstrukcji stalowej z poszyciem drewnianym. Zaprojektowano 2 pomosty o długości łącznej 96m i powierzchni 342m2. Pomosty posadowione bezpośrednio na stopach fundamentowych. Szczegółowy zakresy przedmiotu zamówienia dla części nr oraz dla części Nr 2 określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert wnieść wadium dla każdej części zamówienia.Część 1.Wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).Część 2.Wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego:Prowadzony w Gospodarczym Banku Spółdzielczym Radków z/s w Nowej Rudzie, ul. Radkowska 4, 57-402 Nowa Ruda, Numer konta : 62 9536 0001 3001 0006 7351 0005 w tytule przelewu podając:„Część [nr części] Zagospodarowanie terenu zbiornika wodnego w miejscowości Dzikowiec”Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Część 1.1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnejw zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych).2) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych:a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, potwierdzające, że wykonawca wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł polegającą na budowie i/lub remoncie i/lub modernizacja budynkuo konstrukcji murowanej.Część 2.1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnejw zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).2) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych:a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, potwierdzające, że wykonawca wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 400 000 zł polegającą na budowie i/lub remoncie i/lub modernizacja i/lub naprawie drogi.b) wykazu osób potwierdzającego, że Wykonawca dysponuje (będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów) n/w osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych, określonych przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w stosunku do Wykonawców zagranicznych równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach na zasadach określonych art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220 z późn. zm.), tj.: przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej lub innych obowiązujących przepisów;Poza innymi określonymi w niniejszej SWZ przesłankami dotyczącymi wykluczenia wykonawcyz postępowania o udzieleniem zamówienia, z postępowania wyklucza się wykonawców w stosunkudo których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach