Przetargi.pl
„Zagospodarowanie terenu wokół Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej”

Zarząd Powiatu w Limanowej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-600 Limanowa, ul. Józefa Marka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 33 37 800, , fax. 18 33 37 880
  • Data zamieszczenia: 2020-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Limanowej
    ul. Józefa Marka 9
    34-600 Limanowa, woj. małopolskie
    tel. 18 33 37 800, , fax. 18 33 37 880
    REGON: 49189332200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.limanowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zagospodarowanie terenu wokół Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu wokół Zespołu Szkól Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej. 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wymianę istniejących nawierzchni utwardzonych wraz z podbudową oraz wykonanie nowych projektowanych nawierzchni, 2) wykonanie rozbudowy zjazdu publicznego z drogi powiatowej, 3) wykonanie bram i furtek, 4) wykonanie remontu wejścia do budynku od strony warsztatu, 5) wymianę istniejącej wiaty śmietnikowej na nową, 6) regulację i dostosowanie do nowej nawierzchni istniejących studzienek instalacyjnych, 7) wykonanie izolacji przeciwwodnej na części istniejącej ściany piwnic, 8) remont istniejących instalacji i przyłączy kanalizacji deszczowej wraz z wykonaniem nowych odcinków, 9) wymiana istniejącego oświetlenia zewnętrznego wraz z instalacją zasilającą. 3. W ramach zamówienia Wykonawca jest również zobowiązany do obsługi geodezyjnej, wykonania wszelkich prób i sprawdzeń oraz opracowania dokumentacji powykonawczej, a także wszelkich instrukcji, znaków i innych dokumentów wymaganych do prawidłowego funkcjonowania tego typu obiektów i zawiadomienia właściwego organu o zakończeniu budowy. 5. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określony został w dokumentacji przetargowej, w szczególności: dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót i wzorze umowy - stanowiących załącznik do niniejszej SIWZ. 6. Przedmiary robót posiadają jedynie charakter pomocniczy. 7. Zamawiający wymaga minimalnego okresu gwarancji na wykonane roboty w wysokości 48 miesięcy, liczonego od dnia odbioru końcowego. Okres gwarancji ponad minimalny okres stanowi kryterium oceny ofert na zasadach określonych w pkt 18.2 Lp. 2 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000.00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 PLN).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie to składa każdy z Wykonawców z osobna.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach