Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu w zabytkowym centrum miasta Żmigród

Gmina Żmigród ogłasza przetarg

  • Adres: 55-140 Żmigród, pl. Wojska Polskiego 2-3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3853057 , fax. 71 3853556
  • Data zamieszczenia: 2014-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żmigród
    pl. Wojska Polskiego 2-3 2-3
    55-140 Żmigród, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3853057, fax. 71 3853556
    REGON: 00052988700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmigrod.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu w zabytkowym centrum miasta Żmigród
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projekt współfinansowany z Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 w ramach środka 4.1. Rozwój obszarów zależnych od rybactwa 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Zagospodarowanie terenu w zabytkowym centrum miasta Żmigród Szczegółowy zakres prac: 1. Przebudowa placu przy Urzędzie Miejskim w Żmigrodzie a) Wykonanie nawierzchni z kostki granitowej, mieszanki kamiennej miałowanej oraz placu tzw. klepisko b) Wykonanie wpustów ulicznych wraz z przykanalikami i wpięciem do kanalizacji deszczowej, c) Regulacja studni teletechnicznych, włazów kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz zaworów wodociągowych. d) Wykonanie terenów zielonych (nasadzenia: 8 szt. - Klon pospolity szczepiony 8 do 10 cm obwodu . zabezpieczony dwoma palikami; 80 szt. - krzew tawułka wczesna, szara). e) Montaż 8 szt. znaków. f) Wykonanie ogrodzenia i drewnianych parkanów 2. Montaż oświetlenia placu 3. Budowa budynku na pojemniki odpadów komunalnych 4. Wykonanie przebudowy napowietrznej linii n/n na linię kablową Uszczegółowienie dokumentacji projektowej: 1. W miejscu obudowy kontenera na odpady komunalne i pojemników fi 120 na odpady segregowane należy wykonać kostkę kamienną 16-18 cm na podbudowach jak dla stanowisk postojowych - pow. 11x5m. 2. Ogrodzenie systemowe wys. 1,8m wykonać na długości 22,5 m. Panele wykonane ze zgrzewanej siatki o prostokątnych oczkach o wym. 100x50mm i poziomach wzmocnieniach. Druty średnicy 4,5mm, ocynkowane, zgrzewane oporowo. Słupki stalowe, okrągłe o przekroju 48x1,5mm, ocynkowane wewnątrz i na zewnątrz (min. gr. powłoki to 275 g/m2), od góry zakończone plastikowym kapturkiem. Przewidzieć furtkę o szerokości 90 cm zamykaną na klucz. 3. Drewniany parkan wykonać jako płot boazeryjny. Płot boazeryjny ma być w grubej ramie z wymienną górną częścią kratki i według następujących parametrów: PARAMETRY PŁOTU: Wysokość(mm) 1800 Szerokość(mm) 1800 Rama(mm) 45x70 Deska(mm) 20x90 Listwa kratki(mm) 12x30 i zgodnie z załączonym wzorem do SIWZ. Płot ma być z drewna sosnowego i po impregnacji ciśnieniowej oraz pomalowany w kolorze dostępnym u producenta i uzgodnionym na etapie budowy. 4. Podsypka cementowo-piaskowa 1:4 z węzła betoniarskiego. 5. Należy przewidzieć montaż dwóch kinkietów z oprawą oświetleniową zamiast dwóch montażu na słupach. 6. Zamawiający przekaże Wykonawcy następujący materiał (poniższego materiału nie należy wyceniać w ofercie): - kostka 16-18 cm, który należy przewieźć z odległości 1,5 km, - kostka 9-11 cm, który należy przewieźć z odległości 3 km w ilości 20 ton, - 2 szt. słupów z oprawami oświetleniowymi. Zdjęcia zmagazynowanej kostki granitowej w załączniku do SIWZ 7. Nawierzchnię ścieżek i podejść z mieszanki kamiennej miałowanej o powierzchni 245,3 m2 - wykonać z następującymi podbudowami: 15 cm piasek, 15 cm mieszanka kamienna granitowa 0-31,5mm zamiałowana miałem granitowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej - załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia: wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 3. Wykonawca zamówienia musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. 4. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz wytycznymi określonymi w niniejszej SIWZ, z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż., oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego i nadzoru autorskiego. 5. Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty do przedstawienia dla organu nadzoru budowlanego w celu zgłoszenia zakończenia robót, w tym dokumentację po wykonawczą. 6. Wszelkie użyte nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia prosimy traktować jako informację uściślającą. Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych produktów równoważnych, co do ich jakości i docelowego przeznaczenia, oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Zamawiający za produkty równoważne uzna takie, które spełnią parametry techniczne produktu wskazanego z nazwy handlowej. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru archeologicznego podczas prowadzenia robót ziemnych oraz ewentualnych badań archeologicznych i poniesienie jego kosztów. 8. Uwaga! Prace należy rozpocząć po wykonaniu prac kanalizacyjnych na przedmiotowym terenie. Termin wykonania prac planowany jest pod koniec czerwca 2014 r. 9. Płatności: Wykonawca zobowiązany jest do wystawiania osobnych faktur do poszczególnych zadań. Zamawiający dopuszcza wystawienie jednej faktury częściowej dla zadania Przebudowa placu przy Urzędzie Miejskim w Żmigrodzie o maksymalnej kwocie do 50 % wartości zadania. Podstawą do wystawienia faktury częściowej będzie protokół częściowy zatwierdzony przez Zamawiającego i Inspektora nadzoru Faktury końcowe Wykonawca może wystawić po bezusterkowym odbiorze końcowym danego zadania. Podstawą do wystawienia faktur końcowych będzie protokół końcowy zatwierdzony przez Zamawiającego i Inspektora nadzoru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych) Szczegóły wniesienia wadium zawiera SIWZ rozdział XVI

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zmigrod.ibip.wroc.pl/public/?id=104721
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach