Gmina Libiąż Urząd Miejski w Libiążu ogłasza przetarg
- Adres: 32590 Libiąż, ul. Działkowa
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 326 271 311 , fax. 326 249 290
- Data zamieszczenia: 2018-02-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Libiąż Urząd Miejski w Libiążu
ul. Działkowa 1
32590 Libiąż, woj. małopolskie
tel. 326 271 311, fax. 326 249 290
REGON: 27625798900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.libiaz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zagospodarowanie terenu przy ul. Ks. Jana Mroza w Żarkach - plac zabaw, teren rekreacji i wypoczynku” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn. „Zagospodarowanie terenu przy ul. Ks. Jana Mroza w Żarkach - plac zabaw, teren rekreacji i wypoczynku”. 2. Zakres robót obejmuje m.in.: demontaż istniejących urządzeń i wyposażenia, odnowienie i ponowne ustawienie istniejących urządzeń do zabawy, zakup i montaż nowych urządzeń do zabawy i wyposażenia, wykonanie boiska wielofunkcyjnego, wykonanie poliuretanowej nawierzchni bezpiecznej wokół urządzeń zabawowych i na boisku, wykonanie trawników, żywopłotu z krzewów tuja o wys. min. 1,0 mb, przestawienie fragmentu ogrodzenia terenu (demontaż i ponowny montaż). 3. Miejsce wykonywania zamówienia: działka nr 2272/19 zlokalizowana w obrębie 0002 Żarki w jednostce ewidencyjnej 120304_5 Libiąż – obszar wiejski. 4. W każdym przypadku, gdy zamawiający podaje materiał lub urządzenie z podaniem znaku towarowego, patentu lub producenta należy uznać, iż jest to materiał lub urządzenie wzorcowe. Wykonawca ma prawo zaproponowania w ofercie równoważnych materiałów lub urządzeń, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia z wymaganiami zamawiającego określonymi w SIWZ oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 5. Wykonawca, do zrealizowania zamówienia zobowiązany jest dodatkowo do: 1) dostarczenia w dniu następującym po dniu podpisania umowy oświadczenia kierownika budowy o przejęciu obowiązku kierownika budowy, zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wraz z poświadczoną kopią posiadanych uprawnień, 2) zapewnienia obsługi geodezyjnej w zakresie koniecznym do wykonania inwestycji, jak: tyczenie, bieżącą obsługę w trakcie realizacji inwestycji oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z naniesieniem wyników na zasoby geodezyjne, 3) zlecenia jednostkom specjalistycznym nadzoru nad istniejącym uzbrojeniem terenu w miejscach kolizji i zbliżeń oraz wykonania ewentualnych zabezpieczeń dodatkowych, zleconych przez właścicieli lub użytkowników uzbrojenia w wydanych uzgodnieniach i w trakcie robót, 4) zabezpieczenie robót zgodnie z przepisami BHP, przepisami o ruchu drogowym, 5) wykonania i utrzymania zabezpieczenia robót i placu budowy przed dostępem osób trzecich podczas wykonywania robót, 6) wykonania prób i badań zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, 7) sporządzenia operatu kolaudacyjnego. 6. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg dotyczy wyłącznie osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 6 pkkt 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 6 pkkt 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 6 pkkt 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 6 pkkt 1) czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 7. Szczegółowy zakres robót określa: Projekt zagospodarowania terenu przy ul. Ks. Jana Mroza w Żarkach (załącznik nr 9 do SIWZ), Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 10 do SIWZ) oraz pomocniczo – Przedmiar robót (załączniki nr 11 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów (załącznik nr 4 do SIWZ). Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie to składa każdy z wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa dwóch klubów malucha "Jaś" i "Małgosia"
Dodano: 2024-04-21 - Rozbudowa drogi gminnej nr 560369K ul. Trudna w Niepołomicach o dł. 0,650km
Dodano: 2023-10-24 - Modernizacja Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Myślenicach” – rozbiórka budynku gospodarczego z utwardzeniem nawierzchni i częściową wymianą ogrodzenia.
Dodano: 2023-09-11 - Remont ul. Kościuszki w Zakopanem wraz z wykonaniem dedykowanego oświetlenia przejść dla pieszych w ramach zadania ,,Modernizacja ul. Kościuszki"
Dodano: 2023-08-11 - Prace remontowo-budowlane w Kokotowie na działkach nr 632/4, 633/1 oraz 635 w ramach zadania: "Zagospodarowanie terenu oraz infrastruktury towarzyszącej w Kokotowie"
Dodano: 2023-07-24 - Modernizacja Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Myślenicach” – rozbiórka budynku gospodarczego z utwardzeniem nawierzchni i częściową wymianą ogrodzenia.
Dodano: 2023-07-19 - Rozbiórka budynku mieszkalnego - osada Szczepanowice i budynku gospodarczego w miejscowości Szczepanowice
Dodano: 2023-06-15 - “Modernizacja łazienek w Szkole Podstawowej Nr 1 w Białym Dunajcu”
Dodano: 2023-05-23 - „Budowa kortu tenisowego oraz boiska wielofunkcyjnego w Szaflarach”
Dodano: 2023-04-26 - Prace remontowo-budowlane w Kokotowie na działkach nr 632/4, 633/1 oraz 635 w ramach zadania: "Zagospodarowanie terenu oraz infrastruktury towarzyszącej w Kokotowie"
Dodano: 2023-04-13