Przetargi.pl
„Budowa kortu tenisowego oraz boiska wielofunkcyjnego w Szaflarach”

Gmina Szaflary ogłasza przetarg

  • Adres: 34-424 Szaflary, Zakopiańska 18
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szaflary
    Zakopiańska 18
    34-424 Szaflary, woj. małopolskie
    REGON: 491892713
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szaflary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa kortu tenisowego oraz boiska wielofunkcyjnego w Szaflarach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie boisk sportowych o nawierzchni poliuretanowej wraz z wyposażeniem, budową kanalizacji deszczowej, oświetlenia i monitoringu oraz obiektami małej architektury.Zakres robót obejmuje:1) Budowę boiska sportowego nr 1 o nawierzchni poliuretanowej przepuszczalnej. Boisko przeznaczone do gry w piłkę nożną, piłkę ręczną oraz w poprzek dwa pola do gry w koszykówkę. Boiska wyposażone w dwie bramki, 4 tablice do koszykówki. Kolorystyka nawierzchni do uzgodnienia z inwestorem.2) Budowa boiska sportowego nr 2 o nawierzchni poliuretanowej przepuszczalnej. Boisko przeznaczone do gry w tenisa ziemnego oraz w poprzek dwa pola do gry w unihokeja bez oznaczonych linii oraz do innych gier zespołowych. Boisko wyposażone w siatkę do gry w tenisa, jako wyposażenie dodatkowe zostaną zainstalowane 4 bramki do unihokeja wraz z tablicami do koszykówki Kolorystyka nawierzchni do uzgodnienia z inwestorem.3) Ogrodzenie i piłkochwyty:• Od strony zachodniej oraz północnej wymiana istniejącego ogrodzenia z siatki stalowej na ogrodzenie stalowe panelowe w tym samym miejscu i o tej samej wysokości jak istniejące 5m (nr 6), z wymianą elementów konstrukcyjnych oraz bramy wjazdowej. Rozstaw elementów konstrukcyjnych (słupków) wg specyfikacji producenta. Od strony zachodniej na ogrodzeniu montaż piłkochwytów. • Od strony wschodniej wymiana istniejącego ogrodzenia (nr 7) z siatki stalowej na ogrodzenie stalowe panelowe zlokalizowane w tym samym miejscu i o tej samej wysokości jak istniejące 4m, z wymianą elementów konstrukcyjnych oraz bramy wjazdowej. Rozstaw elementów konstrukcyjnych (słupków) wg specyfikacji producenta. Od strony wschodniej na ogrodzeniu montaż piłkochwytów.• Pomiędzy boiskami oraz od strony południowej boiska nr 1 budowa ogrodzenia ze stalowych paneli (nr 8). Od strony zachodniej montaż furtki a od zachodniej montaż bramy wjazdowej na teren boisk. Pomiędzy boiskami od strony wschodniej i zachodniej wykonano przejścia piesze (kurtyn ) zabezpieczającą przedostawanie się piłki na boisko sąsiednie. Rozstaw elementów konstrukcyjnych (słupków) wg specyfikacji producenta.4) Obiekty małej architektury:• trzy stałe stoliki do gry w szachy wykonane z materiałów odpornych na zniszczenie• dwa stoły do gry w tenisa stołowego wykonane z materiałów odpornych na zniszczenie,• tablica informacyjna z regulaminem obiektu,• kosze na śmieci oraz ławki.5) Wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej wraz z przyłączem6) Wykonanie instalacji oświetlenia7) Wykonanie instalacji monitoringu boiska
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:10 000,00 zł (dziesięć tysięcy zł 00/100)„Budowa kortu tenisowego oraz boiska wielofunkcyjnego w Szaflarach”2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 10.06.2023 r.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 04 88120005 0000 0000 2134 0009 wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego w tytule umieszczając Znak sprawy RGGZ.271.1.13.2023, nr przetargu 13/2023, z adnotacją „wadium”. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do ofertyw oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib.- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie określa warunku w tym zakresie.1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie określa warunku w tym zakresie1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie określa warunku w tym zakresie1.4. Zdolności technicznej lub zawodowejZamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:1.4.1. Wykonawca wykaże wykonanie (roboty budowlane zakończone) w okresie ostatnich 5 lat przed, upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ilości, co najmniej:- 1 robotę budowlaną (wykonaną w ramach 1 zadania) obejmującą roboty związane z budową boiska o nawierzchni poliuretanowej przepuszczalnej wraz z wyposażeniem, typu: bramki, tablice do koszykówki. Wartość wykonanej i wykazanej inwestycji nie mniejsza niż500 000,00 zł brutto. Nie można sumować zadań/umów/zleceń o mniejszej wartości, aby uzyskać wartość 500 000,00 zł brutto;1.4.2. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i które będą odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi oraz osoby te będą posiadać wymagane kwalifikacje zawodowe i wykształcenie, tj. posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (jt. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, niezbędne do kierowania robotami w zakresie:Kierownik budowy – w specjalności konstrukcyjno-budowlanej- wymagane kwalifikacje: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymiw specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub równoważne umożliwiające zgodne z prawem pełnienie funkcji kierownika budowy przedmiotu umowy,Uwaga: Wykonawca jest zobowiązany do ustanowienia na własny koszt kierownika budowy oraz kierowników robót w branżach: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem odnośnie pkt 1.4. SWZ, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te jako generalny wykonawca wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach