Przetargi.pl
Dostawa dializatorów, linii krwi i akcesoriów do dializ dla potrzeb Stacji Dializ

Szpital Powiatowy w Chrzanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 32500 Chrzanów, ul. Topolowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6247777, 6247034 , fax. 032 6239428, 6247032
  • Data zamieszczenia: 2018-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy w Chrzanowie
    ul. Topolowa 16
    32500 Chrzanów, woj. małopolskie
    tel. 032 6247777, 6247034, fax. 032 6239428, 6247032
    REGON: 31010800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-chrzanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Szpital Powiatowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa dializatorów, linii krwi i akcesoriów do dializ dla potrzeb Stacji Dializ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa dializatorów, linii krwi i akcesoriów do dializ dla potrzeb Stacji Dializ - 5 pakietów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33181520-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia (zgodnie z Art. 22 ust 1 ustawy PZP) mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1) Każdy z Wykonawców przystępujący do przetargu zobowiązany jest złożyć ofertę w formie formularza zgodnie z przedłożonym przez Zamawiającego wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji, 2) Kosztorys szczegółowy (wyceniony pakiet/y), 3) Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie Wykonawcy do podpisywania oferty np.: pełnomocnictwo do podpisywania oferty (jeżeli dotyczy), 4) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP) – wzór oświadczenia stanowi załącznik. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 5) W celu oceny jakości posiadanych parametrów każdy z Wykonawców dostarczy następującą ilość próbek: Dla pakietu 1 dla poz. 1,2, 3 po 2 szt.; Dla pakietu 2 dla poz. 2 – 1szt. cewnik z prowadnicą „J”, przyłącza wygięte z powłoką hydrofilną; Dla pakietu 3 dla poz. 1 po 2 komplety linii; dla poz. 2, 3, 4 – po 1 sztuce; Dla pakietu 4 dla poz. 1 – 2 szt. , Dla pakietu 5 dla poz. 1, 2, 3, 4 – po 1 sztuce; Próbki mają być opisane numerem pakietu oraz pozycji pakietu, do oferty należy dołączyć wykaz próbek. Próbki dołączone do testowania są materiałem zużywalnym i nie podlegają zwrotowi po zakończeniu postępowania. Oferta Wykonawcy, który nie załączy próbek w ilości podanej wyżej, zostanie odrzucona. Dodatkowe informacje: a) Wszystkie dostarczone produkty mają spełniać wymogi ustawy o wyrobach medycznych. b) Wykonawca obligatoryjnie powinien dołączyć celem przetestowania przedmiot zamówienia, który proponuje Zamawiającemu. c) Próbki nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust.3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Oferta Wykonawcy, który nie załączy próbek w ilości podanej wyżej, zostanie odrzucona. Próbki nie podlegają zwrotowi (materiał zużywalny). Prawo opcji. 1. Podaną ilość przedmiotu zamówienia w poszczególnych pozycjach pakietów – należy traktować jako ilość szacunkową na potrzeby przygotowania i przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ilość szacunkowa określona została na podstawie faktycznego zużycia za okres ostatnich 12 miesięcy (w poprzednim roku budżetowym). 2. Zamawiający zastosuje prawo opcji w sytuacji, gdy konieczne będzie zamówienie przedmiotu zamówienia w ilości większej niż określona w pakiecie. Uruchomienie części objętej prawem opcji nastąpi poprzez złożenie przez Zamawiającego informacji o uruchomieniu opcji, podając jednocześnie planowaną do zakupu ilość przedmiotu zamówienia. 3. Całkowita ilość przedmiotu zamówienia, określona dla danej pozycji, zamówiona i dostarczona w ramach opcji nie może być większa od ilości określonej dla tej pozycji w pakiecie. Faktyczna ilość, zamówionego w trakcie realizacji umowy przedmiotu zamówienia, uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie, na jaki zostanie zawarta umowa. Ilość zamawianego w ramach umowy towaru może być różna od ilości określonej w opisie przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca ma prawo zgłosić roszczenie z tytułu niezrealizowania umowy, gdy łączna wartość zrealizowanych zamówień, w okresie trwania umowy będzie mniejsze niż 20% szacunkowej wartości umowy. 5. W przypadku skorzystania z prawa opcji, zmiany umowy lub zawarcie umowy odrębnej nie będą wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach