Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu Placu na Rozdrożu wraz z przyległymi do niego ulicami w Wałbrzychu: Etap I - ul. Kościelna i ul. Straży Pożarnej

Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, ul. Matejki 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 6414400, 6414408 , fax. 74 6414404
  • Data zamieszczenia: 2014-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu
    ul. Matejki 1 1
    58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 74 6414400, 6414408, fax. 74 6414404
    REGON: 89105084100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdkium.walbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu Placu na Rozdrożu wraz z przyległymi do niego ulicami w Wałbrzychu: Etap I - ul. Kościelna i ul. Straży Pożarnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zagospodarowanie terenu Placu na Rozdrożu wraz z przyległymi do niego ulicami w Wałbrzychu: Etap I - ul. Kościelna i ul. Straży Pożarnej. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową ul. Kościelnej i ul. Straży Pożarnej w Wałbrzychu, odcinek ulic długości ok. 0,28 km. W zakres zadania wchodzą: - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - budowa konstrukcji nawierzchni jezdni ulic: Straży Pożarnej, Kościelnej, Józefa Pankiewicza - wlot, - budowa chodników, - budowa parkingów, - przebudowa istniejącego odcinka i budowa nowego odcinka kanalizacji deszczowej wraz z przebudową istniejących i budową nowych przykanalików, - budowa oświetlenia ulicznego, - przebudowa istniejącej sieci infrastruktury technicznej w związku z kolizjami z projektowaną konstrukcją nawierzchni jezdni, - budowa schodów terenowych, - przebudowa istniejących zjazdów, - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego. Należy uwzględnić konieczność utrzymania ruchu pieszego, dojść i dojazdów do posesji. W trakcie prowadzenia prac przez Wykonawcę wykonywany będzie przez gestorów sieci remont sieci wodociągowej oraz energetycznej. Do obowiązków Wykonawcy należy koordynacja prac wykonywanych na sieciach związanych z przebudową kolizji (zakres niniejszego zadania) oraz remontów sieci (prace wykonywane przez gestorów sieci zewnętrznych). W związku z powyższym należy przewidzieć koszty związane z uczestnictwem inspektorów zewnętrznych będących przedstawicielami poszczególnych sieci w procesie budowy oraz spełnienie wszelkich warunków określonych w uzgodnieniach dokumentacji projektowej. 2. Roboty będące przedmiotem zamówienia należy realizować w oparciu o: 1) zezwolenie na realizację inwestycji drogowej, 2) dokumentację projektową opracowaną przez BPR OLPRO Mariusz Olkisz ul. Dekoracyjna 3, 65-722 Zielona Góra. 3. Zakres obowiązków Wykonawcy W zakresie obowiązków Wykonawcy znajduje się: 1) zapewnienie obsługi geodezyjnej (wytyczenie punktów głównych, obsługa w trakcie realizacji, inwentary?zacja powykonawcza z planszą zbiorczą uzbrojenia wraz z docelową organizacją ruchu), 2) sporządzenie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy, planu BiOZ, PZJ, harmonogramu rzeczowo - finansowego, oraz wszelkich niezbędnych, posiadających odpowiednie uzgodnienia, projektów technologicznych robót towarzyszących wymaganych przepisami i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Ro?bót Budowlanych, 3) wykonanie i utrzymanie wprowadzonej tymczasowej organizacji ruchu, 4) zorganizowanie i zabezpieczenie terenu budowy oraz zapewnienia stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względu na bezpieczeństwo, 5) zapewnienie stałego utrzymania porządku i czystości wewnątrz i bezpośrednio na zewnątrz terenu budowy, 6) zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu zgodnie z opracowanym planem BiOZ, 7) wbudowanie materiałów odpowiadających co do jakości wymaganiom określonym w dokumentacji pro?jektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 8) przedstawienie Inspektorowi Nadzoru wykazu wszystkich materiałów do akceptacji przed rozpoczęciem robót, 9) usunięcie zbędnych odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia poza teren budowy zgodnie z zasadami utylizacji i składowania materiałów odpadowych, 10) zorganizowanie i utrzymanie w okresie trwania umowy zaplecza budowy w celu przeprowadzenia rady budowy, bieżących spotkań i narad roboczych, 11) wykonanie robót na sieciach kolidujących z budową drogi zgodnie z uzgodnieniami gestorów sieci załą?czonymi w branżowych Projektach Wykonawczych. Konieczne nadzory i opłaty należy uwzględnić w cenach kosztorysu ofertowego, 12) po zakończeniu przedmiotu zamówienia sporządzenie operatu kolaudacyjnego zawierającego elementy (dane) wynikające z umowy, SIWZ, STWiORB i prawa budowlanego, w tym wyniki badań sprawdza?jących (zgodnie ze STWiORB), powykonawczą mapę z planszą zbiorczą uzbrojenia potwierdzoną w ośrodku geodezyjnym wraz tabelą wykonanych elementów. Informacje dodatkowe 1) Kosztorys ofertowy należy odczytywać w powiązaniu z SIWZ, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz dokumentacjami projektowymi. 2) Wykonawca realizujący zadanie w ramach zamówienia będzie zobowiązany do współpracy z wykonawcami realizującym roboty na rzecz: - Wałbrzyskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o., 58-300 Wałbrzych, al. Wyzwolenia 39, orientacyjny czas wykonywania prac - ok. 3 tygodnie, - TAURON Dystrybucja SA, Oddział w Wałbrzychu, 58-300 Wałbrzych, ul. Wysockiego 11, orientacyjny czas wykonywania prac - ok. 3 tygodnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdkium.walbrzych.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach