Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu parku przy ul. Strachocińskiej/Włościańskiej we Wrocławiu - Wrocławski Budżet Obywatelski 2014 - Etap I.

Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 50-231 Wrocław, ul. Trzebnicka 33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3286611/12 , fax. 071 3286611/12
  • Data zamieszczenia: 2015-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
    ul. Trzebnicka 33 33
    50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3286611/12, fax. 071 3286611/12
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu parku przy ul. Strachocińskiej/Włościańskiej we Wrocławiu - Wrocławski Budżet Obywatelski 2014 - Etap I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje etap I tj. zagospodarowanie terenu parku w zakresie budowy sceny plenerowej z zadaszeniem, terenowej rampy dla niepełnosprawnych z włączeniem do chodnika ul. Strachocińskiej, placu zabaw nr 1, placu jako miejsca dla widowni, przebudowy wewnętrznego układu komunikacji pieszej z placami. Z etapu I wyłączono budowę instalacji poboru energii elektrycznej dla obsługi imprez plenerowych. 1) przygotowanie terenu - wykonanie prac rozbiórkowych, pomiarów, wywóz i utylizacja gruzu, prac ziemnych: korytowanie, rozplanowanie, formowanie nasypów, 2) wykonanie zadaszenia sceny składającego się z dźwigarów dachowych z drewna klejonego warstwowo (belki łukowe trójprzegubowe); płatwi z drewna klejonego i stężni poziomych i pionowych, w formie stalowych prętów, zabezpieczonych poprzez ocynkowanie ogniowe lub galwaniczne z nakrętką napinającą, posadowionej na fundamentach. Wszystkie elementy narażone na bezpośrednie działanie UV oraz wilgoć zabezpieczone powierzchniowo, 3) remont istniejącej płyty żelbetowej sceny plenerowej bez obudowy, 4) wykonanie rampy dla niepełnosprawnych z włączeniem do chodnika ul. Strachocińskiej w formie nasypu o nawierzchni chodnika z miału kamiennego i wzmacnianymi skarpami, 5) zakup i montaż urządzeń na placu zabaw nr 1: zestawu zabawowego w formie statku o wymiarach 11370/3860/4460mm, ze stali zabezpieczonej antykorozyjnie, stali nierdzewnej, lin zbrojonych z płyty HDPE i wodoodpornej sklejki; piaskownicy w kształcie zamku o wymiarach dł. 3,08m, szer. 3,08m i wys. 3,23m, ze stali ocynkowanej metodą ogniową pomalowaną lakierem akrylowym strukturalnym oraz płyt HDPE; bujaka ze stali oraz płyt HDPE, na przegubie metalowo-gumowym w kształcie quada; dwóch huśtawek podwójnych z rur stalowych ocynkowanych ogniowo - jednej z siedziskami typu ławeczka i jednej z bocianim gniazdem. Urządzenia zabawowe mają posiadać certyfikat zgodności z normami PN-EN 1176 :2009, 6) renowacja i montaż istniejących ławek oraz dostawa i montaż trzech koszy na śmieci, 7) wykonanie tablicy WBO2014 wmontowanej w kamień znajdujący się na terenie parku, 8) wykonanie pola amortyzującego wokół piaskownicy z płyt amortyzujących, wykonanych z wtórnie przetworzonej, nienasiąkliwej pianki poliuretanowej, która jest pokryta sztuczną trawą z obrzeżem z krawężników betonowych, 9)wykonanie pola amortyzującego - żwirowego z obrzeżem wykonanym z podwójnej kostki kamiennej, 10) wykonanie ścieżek z miału kamiennego z obrzeżem z dwóch rzędów kostki granitowej oraz placów z kostki granitowej, 11) wykonanie prac w zieleni: wycinka drzew i krzewów; prace pielęgnacyjne przy drzewach i krzewach obejmujące usuwanie posuszu, cięcia korekcyjne i formujące oraz wywóz dłużyc i gałęzi; sadzenie drzew i krzewów w tym przygotowanie terenu pod nasadzenia z rozścieleniem kory; odtworzenie zniszczonych w trakcie prowadzenia prac trawników. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres prac związanych z zagospodarowaniem terenu parku przy ul. Strachocińskiej/Włościańskiej we Wrocławiu, zawiera dokumentacja projektowa wykonana przez Bartosza Żmudę prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą: BARTOSZ ŻMUDA CREOPROJECT - PROJEKTOWANIE I REALIZACJA INWESTYCJI ARCHITEKTONICZNO - BUDOWLANYCH, zwanego dalej: projektantem, obejmująca: projekt budowlany i projekt wykonawczy, przedmiar robót oraz specyfikację techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ. 3. Materiały (wyroby), które zostaną wbudowane, powinny spełniać wymogi zgodnie z warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 4. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i wyrobów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, znakiem towarowym, patentem bądź pochodzeniem, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (wyrobów) równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych od przyjętych w dokumentacji projektowej. 5. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W tym celu Wykonawca jest zobowiązany przedstawić karty katalogowe z rysunkami i opisem technicznym oraz certyfikaty zgodności z normami PN-EN 1176:2009 oferowanych urządzeń, tj. zestawu zabawowego, piaskownicy, huśtawek, bujaka, aby Zamawiający mógł ocenić równoważność tych urządzeń. 6. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny robót. 7. Do obowiązku Wykonawcy należy: 1) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z: warunkami zabudowy (Decyzja nr 35/2015 z dn. 23.03.2015 r., wydana przez Prezydenta Wrocławia), pozwoleniem na wykonanie robót budowlanych (Decyzja nr 3188/2015 z dnia 26.06.2015 r., wydana przez Prezydenta Wrocławia), obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej 2) wykonanie przedmiotu zamówienia z dołożeniem należytej staranności, 3) uzyskanie wszelkich danych i materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, 4) wykonywanie robót budowlano-montażowych zgodnie ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót i sztuką budowlaną. Wszelkie odstępstwa od projektu należy konsultować z projektantem mgr inż. arch. Bartoszem Żmudą prowadzącym działalność gospodarczą pod nazwą BARTOSZ ŻMUDA CREOPROJECT - PROJEKTOWANIE I REALIZACJA INWESTYCJI ARCHITEKTONICZNO - BUDOWLANYCH, z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Biskupa Tomasza Pierwszego 11 lok.9, 5) niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającemu zaistnienia istotnych problemów, których Wykonawca, mimo dołożenia należytej staranności nie będzie w stanie rozwiązać we własnym zakresie. Zamawiający zastrzega, że nie będzie wykonywał za Wykonawcę działań, do których Wykonawca zobowiązał się na podstawie zawartej umowy, 6) stosowanie materiałów odpowiadających wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane i przepisami wykonawczymi do ustawy, 7) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.). 8) zapewnienie materiałów, sprzętu, narzędzi, transportu i dostaw niezbędnych do wykonania robót objętych umową, zgodnie z jej warunkami, oraz zgodnie z dokumentacją, o której mowa w ust. 2. Wbudowane materiały muszą odpowiadać normom oraz posiadać stosowne atesty. 9) współpraca z projektantem i prowadzenie robót pod jego nadzorem autorskim, 10) zapewnienie na swój koszt nadzoru archeologicznego zgodnie z decyzją nr 692/2015 z dn. 08.04.2015r., wydana przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, 11) oznakowanie terenu budowy tablicą informacyjną oraz wykonanie i utrzymanie w należytej sprawności oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy, 12) zabezpieczenie miejsc wykonywania prac przed dostępem osób trzecich, 13) powiadomienie właścicieli poszczególnych sieci o rozpoczęciu i zakończeniu robót oraz poprowadzenie prac pod ich nadzorem, 14) przestrzeganie przepisów BHP oraz przepisów przeciwpożarowych, 15) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), 16) przestrzeganie w czasie prowadzenia robót wszelkich przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, 17) wykonywanie badań zagęszczenia gruntów w miejscach wykonania wykopów oraz dołączenie wyników badań do dokumentacji powykonawczej, 18) protokolarne przejęcie terenu, na którym będą wykonywane roboty, 19) urządzenie terenu budowy i zaplecza budowy, 20) zapewnienie możliwości przejazdu (służby komunalne, służby ratownicze) oraz dojazdu i dojścia do wszystkich obiektów zlokalizowanych w rejonie budowy, 21) prowadzenie dziennika budowy, księgi obmiaru robót, 22) opracowanie harmonogramu finansowo - rzeczowego z podziałem na etapy oraz przekazania Zamawiającemu ww. harmonogramu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, 23) opracowanie i uzgodnienie z odpowiednimi jednostkami projektu organizacji ruchu zastępczego na czas realizacji robót drogowych (przed rozpoczęciem prac należy wystąpić do Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta o zgodę na zajęcie pasa drogowego), 24) poniesienie kosztów zajęcia pasa drogowego, 25) zapewnienie na koszt własny bieżącej obsługi geotechnicznej i geodezyjnej, łącznie z geodezyjną inwentaryzacją wszelkich robót, zatwierdzoną przez Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu, a także dokonanie aktualizacji geodezyjnej mapy zasadniczej powykonawczej, sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych i po zatwierdzeniu przez Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu przekazanie Zamawiającemu 3 egzemplarzy powykonawczej mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500, 26)zawiadomienie inspektora nadzoru inwestorskiego z 3-dniowym wyprzedzeniem o terminie robót ulegających zakryciu. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje o tych faktach inspektora nadzoru inwestorskiego, zobowiązany będzie na jego żądanie odkryć roboty, a następnie przywrócić do stanu poprzedniego na swój koszt, 27) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy, w skład której powinny wejść następujące dokumenty: inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza wniesiona w zasób Zarządu Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu; protokoły odbiorów technicznych, atesty, gwarancje i świadectwa pochodzenia wbudowanych materiałów i urządzeń; dokumentacja powykonawcza obiektu wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy, inspektora nadzoru inwestorskiego i projektanta, a w razie zmian nieodstępujących w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę, dokonanych podczas wykonywania robót, należy dołączyć rysunki wchodzące w skład zatwierdzonego projektu budowlanego, z naniesionymi zmianami, a w razie potrzeby także uzupełniający opis; dziennik budowy;oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz warunkami zabudowy i pozwoleniem na budowę; oświadczenie kierownika budowy o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy; protokoły badań i sprawdzeń. 28) naprawienie wszelkich szkód powstałych w trakcie realizacji robót oraz doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego po zakończeniu robót, 29) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu w dacie odbioru końcowego robót, 30) udzielenie Zamawiającemu minimum 36 miesięcznej gwarancji jakości na nowe elementy montowane w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, licząc od następnego dnia od odbioru końcowego robót. 8. Do obowiązków Zamawiającego należy: 1) przekazanie Wykonawcy dokumentacji projektowej o której mowa w ust. 2 w dniu podpisania umowy oraz dziennika budowy, 2) przekazanie Wykonawcy protokolarnie terenu, gdzie będą wykonywane roboty w terminie 7 dni licząc od dnia podpisania umowy, 3) wyznaczenie miejsca zaplecza budowy, 4) zapewnienie na swój koszt nadzoru inwestorskiego i nadzoru autorskiego, 5) dokonanie odbioru przedmiotu umowy i zapłata wynagrodzenia za należyte wykonanie umowy. 9. Termin realizacji: do 16 tygodni, liczonych od dnia podpisania umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 112 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 9 000,00 zł (słownie złotych: dziewięć tysięcy 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzm.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach