Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu osiedla Łączna w ramach zadania inwestycyjnego ”Rewitalizacja przestrzeni publicznych i terenów zdegradowanych w Dąbrowie Górniczej”

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 956 700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2021-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 322 956 700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowa-gornicza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu osiedla Łączna w ramach zadania inwestycyjnego ”Rewitalizacja przestrzeni publicznych i terenów zdegradowanych w Dąbrowie Górniczej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości poniżej 5 350 000 euro. I.Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zadania obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na: - wykonaniu skwerów o charakterze rekreacyjnym poprzez budowę ogrodzonych placów zabaw i siłowni zewnętrznych wraz z wyposażeniem o nawierzchni z mat przerostowych atestowanych oraz skweru z grami terenowymi. - remoncie boiska wielofunkcyjnego - budowie i remoncie chodników,miejsc gromadzenia odpadów stałych, miejsc postojowych, schodów terenowych dojść i dojazdów do budynków - montażu małej architektury – ławek, koszy na śmieci, oraz aranżację zieleni. 2.Lokalizacja : osiedle Łączna w Dąbrowie Górniczej (na działkach nr: 105/2, 105/3 km. 19; 73/7, 73/8,75/1, 75/11, 76/1, 76/2, 97/2, 97/13, 97/14, 97/16 km. 20). Zakres prac został szczegółowo opisany w załączonej dokumentacji i przedmiarze robót – stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia zabawowe i urządzenia siłowni zewnętrznych powinny posiadać : - karty techniczne producentów urządzeń zabawowych i urządzeń siłowni zewnętrznych,zawierające wymiary urządzeń i zastosowane materiały; - stosowne certyfikaty zgodności z normą PN-EN 1176 dla urządzeń zabawowych, wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą lub dokumenty równoważne; - stosowne certyfikaty zgodności z normą PN-EN 16630 dla urządzeń siłowni zewnętrznych, wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą lub dokumenty równoważne. Wszystkie nawierzchnie bezpieczne z gumowych mat przerostowych powinny posiadać:- karty techniczne producentów; - stosowne certyfikaty zgodności z normą PN-EN 1177, wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą lub dokumenty równoważne; - atest higieniczny, wydany przez NIZP-PZH lub przez Zakład Toksykologii Środowiska Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego lub przez inną akredytowaną lub upoważnioną przez Ministerstwo Zdrowia jednostkę certyfikującą.Ponadto wszystkie zamontowane urządzenia zabawowe oraz urządzenia siłowni zewnętrznych muszą być oznakowane tabliczkami znamionowymi zawierającymi: nazwy producenta, datę produkcji, numer katalogowy lub nazwy urządzenia oraz numer normy, zgodnie z którą wyprodukowano urządzenie.Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia zabawowe, sportowe i piłkochwyty muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i ergonomii, muszą być zgodne z normami lub dokumentami równoważnymi wprowadzonymi do obowiązkowego stosowania oraz wymaganiami określonymi w przepisach BHP oraz pozostałych przepisów prawa. 4. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót, STWiOR,dokumentacja techniczna, która stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. II. Zamówienie będzie realizowane na podstawie: 1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2. postanowień zawartych w treści przyszłej umowy, 3. przedmiarów robót, 4. specyfikacji technicznych wykonania i odbiorów robót, 5.projektu budowlano - wykonawczego. III. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z: 1. Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020r. poz. 1333 z późn. zm.), 2. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r .w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. z 2003r.,Nr 169, poz. 1650 z późn. zm. ), 3. Ustawą z dnia 24sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej ( Dz.U. z 2020, poz. .961 z póżn. zm) . IV. Rozwiązania równoważne: 1. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych,patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny. 2. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp. 3. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy,Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego”. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 5. Zamawiający wymaga zastosowania materiałów, urządzeń lub rozwiązań technicznych o parametrach równoważnych lub wyższych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ. 6. Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert, przy czym Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertązestawienia materiałów zamiennych w stosunku do dokumentacji technicznej (t.j. opracowanie zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów i dokumenty zawierające szczegółowe dane techniczne oraz parametry określające urządzenia i materiały). V.Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę 1. Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności w pełnym zakresie rzeczowym wyszczególnionym w przedmiarach robót były realizowane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę i Podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (tj. Dz.U.2020, poz. 1320). 2. Wymaganie nie dotyczy Kierownika Budowy. 3. Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte w § 8 ust.2-3 projektu umowy – załącznik nr 7 do SIWZ. VI. Gwarancja i rękojmia 1. Wykonawca udziela 60miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty licząc od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru końcowego wykonania przedmiotu umowy. W okresie tym Wykonawca zobowiązuje się usunąć wynikłe wady nieodpłatnie w terminie do pięciu dni od daty zgłoszenia ich przez Zamawiającego. 2. Na wykonane roboty Wykonawca udziela rękojmi na okres 60 miesięcy licząc od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru końcowego wykonania przedmiotu umowy. VII. Ubezpieczenie Wykonawcy powinni zapewnić ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało niniejsze ogłoszenie o zamówieniu wBZP. VIII. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych: Mając na względzie fakt,iż roboty budowlane w zakresie opisanego przedmiotu zamówienia w pkt. 3.3. SIWZ nie wymagają konieczności dostosowania ich wykonania dla osób niepełnosprawnych (brak szczegółowych przepisów prawa regulujących te kwestie) nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 29 ust 5 ustawy Pzp).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach