Przetargi.pl
ZAGOSPODAROWANIE TERENU NA CELE SPORTOWO-REKREACYJNE W SZKLARACH GÓRNYCH – ETAP II

Gmina Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59300 Lubin, ul. Władysława Łokietka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 8403100 , fax. (76) 8403140
  • Data zamieszczenia: 2017-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
    ul. Władysława Łokietka 6
    59300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 8403100, fax. (76) 8403140
    REGON: 39064754100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAGOSPODAROWANIE TERENU NA CELE SPORTOWO-REKREACYJNE W SZKLARACH GÓRNYCH – ETAP II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia etapu II realizacji jest wykonanie budynku zaplecza szatniowo-sanitarnego w ramach zadania pn. Zagospodarowanie terenu na cele sportowo-rekreacyjne w Szklarach Górnych na terenie działki nr 44/49, w tym wykonanie między innymi następujących podstawowych elementów robót: a) budowę budynku zaplecza szatniowo-sanitarnego o powierzchni zabudowy 175 m2, powierzchni użytkowej 127,40 m2, kubaturze 810 m3 – budynek parterowy, niepodpiwniczony, przykryty dachem dwuspadowym o konstrukcji drewnianej, kryty dachówką cementową; b) wykonanie instalacji wewnętrznych budynku: wod-kan, co, wentylacyjna, elektryczna i oświetleniowa; c) wykonanie przyłączy do budynku: przyłącza wodociągowego na odcinku około 2,0 mb wraz z przejściem do budynku i zestawem wodomierzowym oraz przyłącza kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej na odcinku około 57,5 m (od przepompowni do budynku); d) dostarczenie i montaż wyposażenia istniejącej przepompowni ścieków wraz ze sterownikiem; e) utwardzenie terenu przy budynku o pow. około: 360 m2. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa udostępniona wraz ze SIWZ dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. 2a. Udostępniona przez Zamawiającego dokumentacja projektowa obejmuje swoim zakresem wykonanie pokrycia dachu z dachówki ceramicznej, Zamawiający dokonał zmiany rodzaju pokrycia na dachówkę cementową. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji przedmiotowej umowy Wykonawca lub Podwykonawca, zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz.1502 z późn. zm) osoby wykonujące następujące czynności: - pracowników niższego szczebla techniczno-administracyjnego w zakresie organizowania i realizacji robót budowlanych, - pracowników fizycznych – bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych. Wymagania dotyczące zatrudnienia ww. osób, zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Umowa reguluje także: sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, sankcje z tyt. niespełnienia tych wymagań, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach