Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenów gminnych w zakresie wykonania parkingów w miejscowości Gałów i Głoska

Gmina Miękinia ogłasza przetarg

  • Adres: 55-330 Miękinia, ul. Kościuszki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 735 92 28 , fax. 71 733 64 00
  • Data zamieszczenia: 2020-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miękinia
    ul. Kościuszki 41
    55-330 Miękinia, woj. dolnośląskie
    tel. 71 735 92 28, fax. 71 733 64 00
    REGON: 93193504600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miekinia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenów gminnych w zakresie wykonania parkingów w miejscowości Gałów i Głoska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenów gminnych w zakresie wykonania parkingów w miejscowości Gałów i Głoska 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zamawiający wyznacza w przedmiocie zamówienia dwa zadania: 1) Zagospodarowanie terenów gminnych w zakresie wykonania parkingów w miejscowości Gałów; 2) Zagospodarowanie terenów gminnych w zakresie wykonania parkingów w miejscowości Głoska. ZADANIE NR 1 - Zagospodarowanie terenów gminnych w zakresie wykonania parkingów w miejscowości Gałów. Charakterystyka przedsięwzięcia: Zakres zadania dotyczy budowy parkingu na 14 miejsc postojowych i 2 miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych wraz z drogą manewrową, chodnikiem, oznakowaniem i kanalizacją deszczową w miejscowości Gałów oraz budowę parkingu na 4 miejsca postojowe wraz z drogą manewrową, chodnikiem i oznakowaniem w miejscowości Głoska. Parking w Gałowie: obejmuje roboty branży drogowej i sanitarnej na działce nr 461/1, 461/2, 461/3, 460/2, 252/1, 252/2 - obręb Gałów. Branża drogowa Przebudowę przedmiotowego obszaru przewidziano poprzez wykonanie drogi manewrowej wzdłuż istniejącego śladu starej nawierzchni z kostki kamiennej, łączącej ulicę Wrocławską z ulicą Parkową, z jednoczesną budową miejsc parkingowych wzdłuż zachodniej krawędzi drogi manewrowej. Dla przedmiotowej drogi manewrowej przyjęto następujące założenia projektowe: droga jednojezdniowa, szerokości 6,0 m po stronie południowej, 4,0 m wzdłuż linii miejsc postojowych oraz 5,0m w rejonie włączenia do ul. Wrocławskiej; pochylenie poprzeczne jezdni - jednostronne - 1%; wzdłuż miejsc parkingowych przewiduje się chodnik szerokości 2,0m; pobocza utwardzone kruszywem kam. 0/31,5mm, gr.10cm i szerokości 0,50m. Dla drogi głównej manewrowej przyjęto nawierzchnię o następującym układzie warstw: warstwa ścieralna z kostki kamiennej (nowej) 17/19cm - 18 cm; podsypka z miału kamiennego - 4 cm; podbudowa z kruszywa kamiennego, łamanego, 0/31,5mm, stabilizowanego mechanicznie - 20 cm; stabilizacja podłoża cementem o Rm = 2,5 do 5,0MPa - 20 cm. Dla odcinka południowego drogi manewrowej tj. od włączenia do ul. Parkowej do początku miejsc postojowych przyjęto jezdnię szerokości 6,0m. W rejonie włączenia do ul. Parkowej zastosowano łuki wyjazdowe o promieniach R=10,0m. Dodatkowo przewidziano przebudowę istniejącego wjazdu do zabudowań gospodarstwa rolnego położonego po stronie wschodniej. Na odcinku środkowym, na długości miejsc postojowych przyległych po stronie zachodniej przewidziano jezdnię szerokości 4,0m. Dalej w rejonie włączenia do drogi powiatowej (ul. Wrocławska) przyjęto jezdnię o szerokości 5,0m. Na włączeniu przyjęto łuki wyjazdowe o wartości R=4,0 i R=12,0m. Projektowane miejsca parkingowe przyjęto w układzie 90° w stosunku do osi drogi manewrowej. Zaprojektowano 14 miejsc postojowych o wymiarach 2,50x5,00m oraz w rejonie włączenia do ulicy Parkowej, 2 miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych o wymiarach 3,60x5,00m. Wzdłuż wschodniej krawędzi miejsc parkingowych przewidziano wykonanie chodnika tworzącego jednocześnie pętle łącząca istniejące chodniki wzdłuż ulicy słonecznej i Parkowej. Przyjęto chodnik szerokości 2,0m, zamknięty obrzeżami betonowymi 8x30cm. Dla przedmiotowego chodnika przyjęto następujący układ warstw: warstwa ścieralna - kostka betonowa typu Holland, kolor szary - 8 cm; podsypka z miału kamiennego - 4 cm; podbudowa z kruszywa łamanego stabilizacja mechanicznie 0/31,5mm - 10 cm; warstwa piasku - 10 cm. Branża sanitarna Odwodnienie jezdni przewidziano za pomocą systemu spadków poprzecznych i podłużnych. W celu usprawnienia spływu wód powierzchniowych, wzdłuż wschodniej krawędzi jezdni manewrowej przewidziano wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki kamiennej 17/19cm (z odzysku) układanego na ławie betonowej (C12/15). Wody opadowe odprowadzane będą ściekiem przykrawężnikowym do projektowanego betonowego wpustu drogowego D500mm, z osadnikiem głębokości 1,0m, z rusztem żeliwnym klasy D400 (lokalizacja wg załącznika graficznego). Odprowadzenie wód opadowych przewidziano do istniejącego rowu przydrożnego przy istniejącej kanalizacji deszczowej kd150, w działce nr 461/1dr (ulica Wrocławska) poprzez prefabrykowany wylot oraz instalację i wpust w działce nr 461/2dr. Odwodnienie realizowane będzie poprzez instalację z rur np: PP K2-Kan DN200 klasy SN8 do kanalizacji zewnętrznych kielichowych łączonych na uszczelki gumowe, studzienki rewizyjne systemowe z PP fi1000 z włazem fi600 typu D400 oraz studzienkę wpustową z wpustem deszczowym. Podłączenie projektowanego wpustu deszczowego należy wykonać z rur PCW-U De160 klasy SN8 do kanalizacji zewnętrznych kielichowych łączonych na uszczelki gumowe. Przejście pod nawierzchnią asfaltową drogi powiatowej (ul. Wrocławska) należy wykonać metodą bezwykopową z zastosowanie rury osłonowej DN300 stal. o długości 7,5 m. ZADANIE NR 2 - Zagospodarowanie terenów gminnych w zakresie wykonania parkingów w miejscowości Głoska. Parking w Głosce: obejmuje roboty branży drogowej na działce nr 297/3, 298 - obręb Głoska. Branża drogowa: Przebudowę przedmiotowego obszaru przewidziano poprzez wykonanie drogi manewrowej wzdłuż istniejącego śladu nawierzchni betonowej, z jednoczesną budową miejsc parkingowych w części północnej obszaru inwestycji, w rejonie boiska sportowego. Dla przedmiotowej drogi manewrowej przyjęto następujące założenia projektowe: droga jednojezdniowa, szerokości zmienna 4,00-5,00-7,50m; pochylenie poprzeczne jezdni - jednostronne - 2%. Dla drogi manewrowej przyjęto nawierzchnię o następującym układzie warstw: warstwa ścieralna z kostki betonowej typu behaton (kolor szary) - 8 cm; podsypka z miału kamiennego - 4 cm; podbudowa z kruszywa kamiennego, łamanego, 0/31,5mm, stabilizowanego mechanicznie - 20 cm; stabilizacja podłoża cementem o Rm = 2,5 do 5,0MPa - 20 cm. Nawierzchnia drogi manewrowej zamknięta krawężnikami betonowymi 15x30cm, układanymi na ławie betonowej C12/15 gr.15cm z oporem. Dla krawężników zastosowano łuki wewnętrzne o promieniu R=6,0m. Projektowane miejsca parkingowe przyjęto w układzie 90° w stosunku do drogi manewrowej. Zaprojektowano 4 miejsca postojowych o wymiarach 2,50x5,00m. Nawierzchnia miejsc postojowych jak dla drogi manewrowej, z zastosowaniem kostki betonowej typu behaton, gr.8cm w kolorze grafitowym. Dodatkowo w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszego przyjęto remont istniejącej betonowej nawierzchni dojścia do budynku, poprzez wykonanie żywicznej nakładki antypoślizgowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część II SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: dla części 1 - 5 000,00 zł brutto (pięć tysięcy złotych i 00/100) dla części 2 – 1 500,00 zł brutto (jeden tysiąc pięćset złotych i 00/100) 2. Forma wadium: 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2019 r. poz. 310). 2) W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) oznaczenie beneficjenta gwarancji wierzyciela z tytułu poręczenia (zamawiającego), oznaczenie zobowiązanego (wykonawcy), oznaczenie gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego uzasadnione oświadczeniem, że w przypadku zobowiązanego (wykonawcy) zaszły okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 3) Wadium nie może zawierać postanowień sprzecznych z SIWZ oraz przepisami prawnymi. 3. Termin i miejsce wniesienia wadium: 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2) W przypadku gdy wykonawca wnosi wadium w pieniądzu winien wpłacić je na konto zamawiającego. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 3) W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał poręczenia lub gwarancji należy dołączyć do oferty (bez łączenia z ofertą w sposób trwały) lub dostarczyć do siedziby zamawiającego. 4. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 6. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 5. Ponowne wniesienie wadium: Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 6. Utrata wadium: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1, 1.2). 2) Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót zamawiającego, który stanowi załącznik Opisu Przedmiotu Zamówienia (Część II SIWZ) - zgodny w zakresie przedmiotu robót oraz obmiarów podanych w przedmiarze robót. W kosztorysie ofertowym wykonawca zobowiązany jest do wyceny wszystkich pozycji z przedmiaru robót, bez możliwości ich pomijania. Ceny jednostkowe winny być ustalane wg kalkulacji własnej wykonawcy i obejmować wszystkie koszty niezbędne do wykonania robót, przy czym podstawą tej kalkulacji nie muszą być jednostkowe nakłady rzeczowe określone w katalogach. Jeżeli w wyniku dokonanej przez wykonawcę analizy dokumentacji projektowej uzna ilość robót określoną w przedmiarze robót za niewłaściwą, to zmiany ilości robót wykonawca może dochodzić w ramach procedury pytań, zgodnie z art. 38 ustawy Pzp. 3) (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 IDW) lub inne dokumenty udowadniające, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów tj. zawierające następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach