Przetargi.pl
Zagospodarowanie i przetwarzanie odpadów w regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów w regionie zachodnim województwa małopolskiego.

Urząd Gminy Oświęcim ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, ul. Zamkowa 12
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 849500 , fax. 033 8449510
  • Data zamieszczenia: 2013-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Oświęcim
    ul. Zamkowa 12 12
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 033 849500, fax. 033 8449510
    REGON: 00054046900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim-gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie i przetwarzanie odpadów w regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów w regionie zachodnim województwa małopolskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zagospodarowanie i przetwarzanie odpadów w regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów w regionie zachodnim województwa małopolskiego. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę: 1. Mechaniczno - Biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych i wydzielenie ze zmieszanych odpadów komunalnych frakcji nadających się w całości lub w części do odzysku, 2. Przetwarzanie selektywnie zebranych odpadów zielonych i innych bioodpadów oraz wytwarzanie z nich produktu o właściwościach nawozowych lub środków wspomagających uprawę roślin, spełniających wymagania określone w przepisach odrębnych, 3. Składowanie odpadów powstających w procesie mechaniczno-biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych. Warunki realizacji: 1. W zakresie dostarczania odpadów: 1) odpady, wyszczególnione w załączniku do niniejszej SIWZ (formularz cenowym), będą odbierane od klientów indywidualnych, na których ciąży obowiązek ponoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na rzecz gminy, a dostarczane do usługodawcy przez podmiot świadczący usługi w zakresie transportu odpadów na rzecz gminy Oświęcim, 2) wszystkie dostarczane odpady muszą być ważone na legalizowanej wadze samochodowej o dokładności +/- 20 kg (wykonawca będzie przedstawiał na żądanie zamawiającego wyniki badań z legalizacji wagi oraz kopię legalizacji wagi), 3) każdy pojazd dostarczający odpady musi być dwukrotnie ważony, raz z ładunkiem i drugi raz bez ładunku, 4) ilość dostarczonych odpadów ma być każdorazowo wpisywana i potwierdzana w dokumentach podmiotu świadczącego usługę, polegającą na transporcie odpadów na rzecz gminy Oświęcim przez osoby wyznaczone w tym zakresie przez Wykonawcę, 5) wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu miesiąca (do 3 dni roboczych następnego miesiąca), przesłać w formie elektronicznej (standard bazy danych w pliku XML, XLS) zapis wag pojazdów zamawiającego za dany miesiąc, 6) zamawiający zastrzega sobie prawo do dostarczenia w okresie obowiązywania umowy, mniejszej ilości odpadów (każdego rodzaju i łącznie), niż określone w formularzu cenowym - załączniku do oferty SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość przekazania do unieszkodliwienia większej ilości odpadów, niż określono w załączniku, w takim wypadku strony niezwłocznie po wystąpieniu w/w okoliczności przystąpią do rozmów w sprawie udzielenia zamówienia uzupełniającego. 2. W zakresie odbioru odpadów: 1) Dojazd do miejsca składowania odpadów winien być utwardzony tak, aby pojazdy o dopuszczalnym nacisku 100 kN miały zachowaną możliwość dojazdu do miejsca ważenia lub rozładunku, niezależnie od warunków atmosferycznych i ich wpływu na podłoże, 2) Teren przy rozładunku winien być utwardzony i dostosowany do swobodnego zawracania i cofania pojazdów transportujących odpady, 3) Miejsce rozładunku powinno być zabezpieczone przed dostępem osób postronnych podczas rozładunku odpadów, 4) Wykonawca zapewni możliwość dezynfekcji kół pojazdów dostarczających odpady, opuszczających teren instalacji po wyładowaniu odpadów, 5) Za wszystkie uszkodzenia pojazdów wynikłe ze złego stanu technicznego dróg dojazdowych i miejsc manewrowych na terenie instalacji odpowiada wykonawca, 6) Wykonawca umożliwi mycie kół i podwozi pojazdów dostarczających odpady, na terenie instalacji, 7) w przypadku wystąpienia awarii lub innej przyczyny uniemożliwiającej przyjmowanie odpadów, wykonawca wskaże instalację zastępczą i poniesie wszelkie koszty związane z tak zaistniałą sytuacją. Instalacja wskazana przez wykonawcę podlegać będzie akceptacji przez zamawiającego, 8) Wykonawca zabezpieczy odbiór odpadów od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 18:00. 3. W zakresie ewidencji i rozliczania odpadów: 1) każda faktycznie dostarczona przez operatora ilość odpadów będzie ewidencjonowana przez wykonawcę z obligatoryjnym rozbiciem na: a) ilość odpadów, b) nr rejestracyjny pojazdu dostarczającego odpady, c) kod odpadów, d) datę i godzinę dostarczenia odpadów, 2) Na potwierdzenie faktycznej ilości odebranych odpadów Wykonawca podpisze karty przekazania odpadów, 3) Wykonawca zobowiązany jest do podawania zamawiającemu w okresie miesięcznym, kwartalnym i rocznym, poziomów odzysku i recyklingu przekazanych przez Zamawiającego odpadów, koniecznych do rozliczenia poziomów odzysku i recyklingu poszczególnych grup odpadów. 4. W zakresie wymagań prawnych i środowiskowych dotyczących zagospodarowania odpadów: 1) Wykonawca musi posiadać status instalacji regionalnej w regionie zachodnim województwa małopolskiego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 2) Instalacja musi być zlokalizowana zgodnie z zasadą bliskości określoną w ustawie o odpadach, 3) Wykonawca odpowiedzialny jest za osiągnięcie: a) określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, wskazanych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami frakcji odpadów komunalnych (Dz.U. z 2012r. poz. 645), b) poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów, określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012r. (Dz.U. z 2012r. poz. 676). 5. Warunki rozliczenia zadania: 1) fakturowanie, za dostarczone do zagospodarowania odpady, będzie się odbywało za każdy miesiąc kalendarzowy z dołu, 2) faktura powinna zawierać ilość i rodzaj odpadu oraz cenę jednostkową jego zagospodarowania. Podstawą do wystawienia faktury za wykonane prace, będzie uprzednie rozliczenie ilości odebranych odpadów, 3) rozliczenie wykonanej usługi będzie następować w okresach miesięcznych, na podstawie zestawienia obejmującego wyszczególnione: a) numery rejestracyjne pojazdów dostarczających odpady komunalne przez usługodawcę świadczącego usługi w zakresie transportu odpadów na rzecz gminy, b) numery kart przekazania odpadów, c) wagi netto dostarczonych odpadów. 4) należność za usługę płatna będzie w terminie do 30 dni od dnia otrzymania faktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905200008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000.00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 PLN). 2.Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2013-05-09 do godz. 10:00. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a:pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Oświęcimiu 73 8110 1023 2003 0310 7884 0007; b:poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c:gwarancjach bankowych; d:gwarancjach ubezpieczeniowych; e:poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: odległość do instalacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oswiecim-gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach