Przetargi.pl
Zagospodarowanie i modernizacja centrum Wielgiego wraz z wykonaniem małej architektury krajobrazu

Urząd Gminy Ciepielów ogłasza przetarg

  • Adres: 27-310 Ciepielów, ul. Czachowskiego 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 37 88 080 , fax. 048 37 88 080
  • Data zamieszczenia: 2010-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Ciepielów
    ul. Czachowskiego 1 1
    27-310 Ciepielów, woj. mazowieckie
    tel. 048 37 88 080, fax. 048 37 88 080
    REGON: 00053744400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciepielow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie i modernizacja centrum Wielgiego wraz z wykonaniem małej architektury krajobrazu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1.Budowa chodników: W ramach projektu zaplanowano budowę chodników przy drodze powiatowej pełniących rolę bezpiecznej i sprawnej komunikacji pieszej oraz chodników przy projektowanej ekspozycji dzieł i pomniku Jacka Malczewskiego w ramach rewitalizacji i przywrócenia historycznego charakteru miejscowości. Chodniki przy jezdni oddzielone będą krawężnikiem drogowym o wym. 15x30x100 cm - teren wzdłuż zabudowy. Natomiast chodnik w kierunku cmentarza planuje się wykonać poza rowem przydrożnym formując wcześniej jego skarpy, dno oraz budując zjazdy gospodarcze z przepustami z rur PEHD. 1.2. Budowa zjazdów gospodarczych: Zaprojektowano się wykonanie zjazdów gospodarczych w technologii kostki brukowej. Zjazdy zlokalizowane będą w chodniku szerokości 4,5 i 6,0 m wyokrąglone skosami l :1 i ograniczone obrzeżami betonowymi i krawężnikami. 1.3. Odwodnienie: Odwodnienie chodników i wjazdów gospodarczych na posesje odbywać się będzie powierzchniowo poprzez projektowe spadki podłużne i poprzeczne. Elementem dodatkowym jest wykonanie kanału krytego - części przelotowej przepustu z rur PEHD SN 8 ? 400 mm. Biorąc pod uwagę budowę rowu krytego zaprojektowano wykonanie kompletnej studzienki rewizyjnej z rur PEHD ? 1000 mm gł. 150 cm z prefabrykowaną płytą górną i włazem. Na tym samym odcinku należy również oczyścić rowy z namułu i wyprofilować dno i skarpy do pochylenia l: l (zamulenie do 80%). 1.4. Elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego: W projekcie powołano się na rozwiązanie dotyczące zatok autobusowych przedstawione w opracowaniu przebudowy- modernizacji odcinka drogi powiatowej wykonanym dla Powiatowego Zarządu Dróg Powiatowych w Lipsku. Elementem dodatkowy - uzupełniającym ponoszącym standardy bezpieczeństwa ruchu drogowego jest wykonanie wygrodzeń stalowych segmentowych U12 a na łuku skrzyżowania dróg powiatowych relacji Bąkowa - Kazanów - Ciepielów strona lewa. Ponadto projekt zakłada wykonanie oznakowania poziomego jezdni poprzez malowanie jezdni farbą chlorokauczukową - przejścia dla pieszych oraz oznakowanie ich znakami pionowymi (D-6). Przy zatoce autobusowej zaplanowano także ustawienie nowej wiaty przystankowej 1.5. Wykonanie małej architektury krajobrazu: W ramach projektu planuje się wybudowanie w centrum miejscowości pomnika Jacka Malczewskiego wraz z wykonaniem ekspozycji na skwerze zaaranżowanym pod zagospodarowanie i urządzenie miejsca do organizacji plenerów malarskich i wystawy reprodukcji prac artysty. W tym celu planuje się ustawienie tablic informacyjno - turystycznych wzdłuż alejek spacerowych. Teren najbliższy przeznaczony pod ekspozycję reprodukcji dzieł artysty planuje się zagospodarować poprzez plantowanie i wyrównanie terenu z nawiezieniem czarnoziemu i obsianiem trawą. Przy nowo wybudowanych chodnikach zaprojektowano ustawienie gustownych ławek parkowych z przytwierdzeniem do podłoża na stałe, montaż koszy parkowych, nasadzenie krzewów i roślinności ozdobnej, wykonanie skalników z kamienia polnego i elementów gazobetonowych. Pomnik Jacka Malczewskiego sugeruje się wykonać z granitu. Ma się ona składać z dwóch podstawowych części cokołu o wysokości około 1.5 m oraz ustawionego na nim popiersia Jacka Malczewskiego o wysokości 50-70 cm (wzór popiersia ustali zamawiający). W centralnej części cokołu ma widnieć napis (treść napisu ustali zamawiający). Szczegółowy zakres wszystkich robót zawiera Projekt techniczny (zał. nr 11 do SIWZ), przedmiar robót (zał. nr 9 do SIWZ) oraz Informacja dot. BiOZ (zał. nr 10 do SIWZ) załączone do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł Dopuszczalne formy wniesienia wadium: a) w pieniądzu, numer konta zamawiającego: Bank Spółdzielczy Iłża F Ciepielów 39 91290001 0039 0331 2695 0003 b) poręczenie lub gwarancja bankowa, c) gwarancja ubezpieczeniowa, d) poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 ze zm.) Brak wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w myśl art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późń. zm.) 2. Złożą wszystkie dokumenty określone w niniejszej specyfikacji w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w pkt 1., według pkt VIII. Brak jakiegokolwiek dokumentu lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (kopia dokumentu nie poświadczona za zgodność z oryginałem) spowodują wykluczenie wykonawcy z postępowania lub odrzucenie oferty. 3. Złożą wadium w wysokości 10 000 zł w terminie i miejscu wskazanym w pkt IX - tym specyfikacji. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) na podstawie oświadczeń i dokumentów, które wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania po uwzględnieniu postępowania określonego w art.26 ust.3 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał nr 2 do SIWZ), które należy załączyć do oferty trzeba załączyć dokumenty w podanej niżej kolejności: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dla osób z technicznej kadry kierowniczej oprócz uprawnień i dokumentów stwierdzających odpowiednie przygotowanie zawodowe należy dołączyć zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Prawa zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi (zał. nr 4) 2. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn, narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. (zał. nr 5). Opis powinien wykazać możliwości wykonania robót przez Oferenta. Uczestnik przetargu musi wskazać czy ten sprzęt jest jego własnością czy jest wynajęty. 3. Wykaz wykonanych w okresie 3 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (opinie , referencje wystawione przez Zamawiających) (zał. nr 6) 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. (Opracowanie własne, które ma uwzględnić ewentualny zamiar wykonawcy powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom). W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż zawartą w ofercie, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ciepielow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach