Przetargi.pl
Zagospodarowanie centrum miejscowości Księżpol

Gmina Księżpol ogłasza przetarg

  • Adres: 23-415 Księżpol, ul. Biłgorajska 12
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 0-84 6877419 (20) , fax. 0-84 6877419 (20)
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Księżpol
    ul. Biłgorajska 12 12
    23-415 Księżpol
    tel. 0-84 6877419 (20), fax. 0-84 6877419 (20)
    REGON: 95036909500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie centrum miejscowości Księżpol
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Budowa chodników przy drodze powiatowej nr 2934L - ul. Gminna od km 0+000 do km 0+424 dł. 424 - 18 (most) = 406m Parametry chodnika a) szer. chodnika - 2 m b) spadek poprzeczny - 2% c) ograniczenie chodnika przy jezdni krawężnikiem betonowym 15x30 na ławie betonowej z oporem od strony posesji ograniczenie obrzeżem betonowym 30x8 na podsypce cem. - piask. gr. 5 cm, d) kostka brukowa - gr.8cm, e) podsypka cementowo - piaskowa - gr.5cm, f) warstwa odsączająca z piasku - gr.10 cm. Konstrukcja zjazdów a) kostka brukowa - gr.8 cm b) podsypka cementowo-piaskowa - gr.5 cm c) podbudowa betonowa - gr. 12 cm d) warstwa odsączająca z pisaku - gr. 15 cm e) obniżenie krawężnika na szerokości zjazdu - ul. Długa od od km 0+000 do km 0+528 dł. 528m Parametry chodnika a) usytuowanie chodnika w odległości ok. 2 - 3m od krawędzi jezdni b) szer. chodnika 2 m c) spadek poprzeczny chodnika 2%, podłużny nie większy jak 5% d) ograniczenie chodnika obustronnym obrzeżem betonowym 30x8 na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm e) kostka brukowa gr. 5 cm f) podsypka cementowa - piaskowa gr. 5 cm g) warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm Konstrukcja zjazdów a) kostka brukowa - gr.8 cm b) podsypka cementowo-piaskowa - gr.5 cm c) podbudowa betonowa - gr. 12 cm d) warstwa odsączająca z pisaku - gr. 15 cm 2) budowa parkingów i chodników przy drodze powiatowej Nr. 2940L Pawlichy - Biszcza w m. Księżpol przy ul. Biłgorajskiej - parking Nr l do parkowania prostopadłego. Pojemność parkingu wynosi 23 sztuk pojazdów parkingowych. Konstrukcja parkingu: a) kostka brukowa gr. 8 cm b) podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm c) tłuczeń kamienny gr. 15 cm d) warstwa odsączająca z piasku gr. 20 cm e) krawężnik betonowy 15x30x100, wystający na ławie betonowej z oporem B-10 f) krawężnik betonowy 15x30x100, ułożony na płask od strony krawędzi jezdni i podwyższony o 5cm. Powierzchnia parkingu wynosi 280,75 m2 - Chodnik przy parkingu Nr 1 szerokości 1,5m Konstrukcja chodnika: a) od strony parkingu ograniczony krawężnikiem betonowym 15x30x100 na ławie bet. z oporem B-10 b) kostka brukowa gr. 6 cm c) podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm d) warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm e) obrzeże betonowe 30x8 na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr.5 cm - Parking Nr 2 do parkowania w dwóch rzędach, po obu stronach drogi manewrowej na 12 szt. samochodów osobowych. Konstrukcja parkingu jak dla parkingu Nr 1. Powierzchnia parkingu wynosi 238,55 m2. - Chodnik przy parkingu Nr 2 Chodnik zlokalizowany jest od strony drogi gminnej, drogi powiatowej i od strony sklepu przemysłowego. Szerokość chodnika jest zmienna od l0 m do 3,5 m, stanowi dojście do parkingu oraz dojście do przejścia dla pieszych. Konstrukcja chodnika jak przy parkingu Nr. l.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331237
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 7000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 Pzp i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 Pzp należy przedstawić nast. dokumenty: 1)Zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 2)Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Aktualnego zaświadczenia naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4)Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5)Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy przedstawić nast. dokumenty: 1)Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 2)Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. 3)Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 4)Stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia: - kierownika budowy, geodety. 3.W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , należy przedstawić nast. dokumenty: 1)Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3)Oświadczenia wykonawcy, że znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, należy złożyć oświadczenie, że wszystkie przewidziane do zastosowania materiały będą dopuszczone do stosowania w budownictwie będą posiadały stosowne zaświadczenia lub certyfikaty dopuszczające, wystawione przez niezależne podmioty uprawnione. 5.Wszystkie dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksiezpol.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach