Przetargi.pl
WYKONANIE PRZEBUDOWY ODCINKÓW DRÓG LEŚNYCH I POŻAROWYCH w NADLEŚNICTWIE WRONKI

Nadleśnictwo Wronki ogłasza przetarg

  • Adres: 64-510 Wronki, Nadolnik 1
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. +48 67 2540148 , fax. +48 67 2540578
  • Data zamieszczenia: 2015-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Wronki
    Nadolnik 1 1
    64-510 Wronki
    tel. +48 67 2540148, fax. +48 67 2540578
    REGON: 57006452400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_wronki/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE PRZEBUDOWY ODCINKÓW DRÓG LEŚNYCH I POŻAROWYCH w NADLEŚNICTWIE WRONKI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie przebudowy trzech odcinków dróg leśnych i pożarowych o numerach L3-1A2, 220/1046, 220/1158 znajdujących się na terenie Nadleśnictwa Wronki. Długość odcinków do wykonania przebudowy to 1844 mb. Droga projektowana jako droga wewnętrzna, niepubliczna, pożarowa o szerokości jezdni 3,50 m z poboczami o szerokości 0,75 m i mijankami. Zamawiający zastrzega że nie dopuszcza do wbudowania materiałów o pochodzeniu organogenicznym, (skały osadowe, wapienie itd.) oraz gruzu. Warstwa górna (nawierzchnia) winna być wykonana przy pomocy układarki.Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia zawiera projekt i specyfikacje techniczne stanowiące Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ stanowiący integralną jej część.W celu zachowania ostrożności przy realizacji przedmiotu zamówienia należy:teren zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych,wykonywać roboty pod stałym nadzorem technicznym,wszystkich pracowników zatrudnionych do prac należy, przed przystąpieniem do prac, przeszkolić z zakresu BHP szczegółowego dla danego rodzaju robót.Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi oraz zasadami sztuki budowlanej, przepisami bhp, ppoż., a także zaleceniami Inspektora Nadzoru i Zamawiającego.Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone - odbiór końcowy, jeżeli zostanie podpisany protokół odbioru końcowego robót przez Komisję Zamawiającego, Wykonawcę i Inspektora Nadzoru oraz zatwierdzony przez Kierownika Zamawiającego.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą wg zasad określonych Kodeksem cywilnym oraz postanowieniami Zamawiającego zawartymi w treści wzoru umowy będącej załącznikiem nr 5 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w wykonaniu przedmiotu zamówienia. W przypadku wykonania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji podwykonawców na etapie realizacji przedmiotu zamówienia. Wyłoniony w niniejszym postępowaniu Wykonawca przed podpisaniem umowy z Zamawiającym przedłoży wzór umowy ze wskazanym podwykonawcą w terminie 7 dni od dnia zawiadomienia o wyborze oferty. Zamawiający może zgodnie z art. 647 1 K.c. wnieść sprzeciw lub zastrzeżenia do umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą. Nie wniesienie zmian i zastrzeżeń do umowy w terminie 14 dni od daty jej doręczenia Zamawiającemu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na jej zawarcie.Organizacja budowy:organizacja zaplecza budowy i zaplecza socjalnego dla własnych potrzeb - zgodnie z obowiązującymi przepisami,odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót przed dostępem osób trzecich,uporządkowanie terenu po zakończeniu robót: odtworzenie ewentualnie uszkodzonych nawierzchni lub obiektów sąsiadujących do stanu z dnia przejęcia frontu robót.Wykonawca przed przystąpieniem do odbioru końcowego przedstawi operat kolaudacyjny zadania stanowiący podstawę odbioru i oceny zgodności wykonanych robót z kosztorysem.Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz z zaleceniami inspektora nadzoru, Zamawiającego. Roboty należy prowadzić zgodnie z przedmiarem robót wymogami Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz wytycznymi niniejszej Specyfikacji i jej pozostałymi załącznikami.Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane Wykonawca, który wygra przetarg musi dostarczyć ww. dokumenty przy odbiorze ostatecznym przedmiotu zamówienia. Wyklucza się montaż jakichkolwiek materiałów i sprzętu nie posiadających ważnych certyfikatów Unii Europejskiej.W związki z tym że wynagrodzenie za przedmiot zamówienia jest wynagrodzeniem kosztorysowym Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia księgi obmiarów, która stanowić będzie postawą do sporządzenia kosztorysu powykonawczego i ustalenia rzeczywistego końcowego wynagrodzenia Wykonawcy.Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia.Wykonawca zobowiązany jest do doprowadzenia do pierwotnego stanu i porządku terenu budowy, a także dróg, nieruchomości, urządzeń i obiektów, które Wykonawca uszkodził lub zużył w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.Koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę ofertową zamówienia, Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji jakości oraz rękojmi na okres 36 miesięcy, Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty końcowego odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia.Warstwa dolna (15 cm grubości) ma być zbudowana z kruszywa łamanego lub kruszywa naturalnego kruszonego o uziarnieniu ciągłym od 0 do 63 mm. Zamawiający NIE dopuszcza wykonywania warstwy przy użyciu materiału wytwarzanego ze skał organogenicznych i osadowych lub innych wchodzących w reakcję z wodą powodując tym samym zmniejszenie parametrów technicznych drogi w przyszłości. Zamawiający nie dopuszcza stosowania gruzu budowlanego.Zamawiający dopuszcza wykonanie warstwy górnej - ścieralnej - 10 cm grubości - z kruszywa naturalnego kruszonego o uziarnieniu ciągłym od 0 do 31,5 mm.Wykonawca przed wbudowywaniem jakichkolwiek materiałów uzyska akceptację na nie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.Wszelkie koszty badań, odbiorów i innych koniecznych zabiegów wynikających ze specyfikacji technicznych, w celu udowodnienia jakości robót i materiałów jak między innymi pokrycie kosztów badań laboratoryjnych, ponosi Wykonawca.Wykonawca wykona raz w roku w okresie gwarancji (min. 3 razy ogółem przez 3 lata), w terminie zaakceptowanym przez Zamawiającego, i w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym prac utrzymaniowych drogi. Koszty utrzymania należy wliczyć w koszt oferty. Zamawiający nie będzie dodatkowo płacił za ww. prace. Wykonane prace podlegają odbiorowi.Przepisy prawne regulujące podstawę wykonywania zamówienia:ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z póź. zm.);ustawa z dnia 28 września 1991 r. O lasach (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 1153 z póź. zm.);ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz. 121)ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 1232 z póź. zm.);ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2013 r., poz. 1409 z póź. zm.).Usługa powinna być realizowana zgodnie z obowiązującymi w PGL LP przepisami, tj:Instrukcja ochrony lasu - wprowadzona Zarządzeniem Nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 22 listopada 2012 r.,Instrukcja bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu podstawowych prac z zakresu gospodarki leśnej - wprowadzona Zarządzeniem Nr 36 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 kwietnia 2012 r.,Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. Nr 161, poz. 1141),Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 22 marca 2006 r. w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów (Dz. U. Nr 58, poz. 405),Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 80, poz. 563), z dnia 21 kwietnia 2006 r.,Zasady, kryteria i standardy zrównoważonej gospodarki leśnej FSC oraz PEFC
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331237
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć składaną ofertę wadium w wysokości: 10.000 pln.Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać wpłacone przelewem bankowym na rachunek Zamawiającego w banku Bank PEKAO S.A. I O Wronki nr 65 1240 3754 1111 0010 0402 4335 z adnotacją:Wadium - WYKONANIE PRZEBUDOWY ODCINKÓW DRÓG LEŚNYCH I POŻAROWYCH w NADLEŚNICTWIE WRONKI.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620)., należy złożyć w Kasie Zamawiającego (w siedzibie Nadleśnictwa Wronki), natomiast kserokopię dołączyć do oferty.Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych.Wadium wnoszone w pieniądzu musi być na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert.W zakresie wadium obowiązują uregulowania Ustawy Prawo zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_wronki/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach