Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlano - montażowych w Budynku B w budowanym szpitalu w Pułtusku

Zarząd Powiatu Pułtuskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 06-100 Pułtusk, ul. Białowiejska 5
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 023 6921266
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Pułtuskiego
    ul. Białowiejska 5 5
    06-100 Pułtusk
    tel. 023 6921266
    REGON: 13037772900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwopultusk.org.pl; www.starostwopultusk.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlano - montażowych w Budynku B w budowanym szpitalu w Pułtusku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dane ogólne: Dotychczas zrealizowano stan surowy zamknięty budynku B o powierzchni użytkowej 4200 m2 wraz z elementami komunikacji pionowej, pionami wentylacji grawitacyjnej z wyprowadzeniem ich ponad dach i obmurowaniem. W pierwotnym projekcie w budynku B zaprojektowano następujące działy Szpitala: -administrację -rejestr usług medycznych -szatnie i jadalnie personelu -poradnię internistyczna i dla kobiet -terenowe centrum krwiodawstwa i transfuzjologi -oddział i poradnię dziecięca z izba przyjęć -część stacji Dializ (pozostała cześć w budynku A) -oddział położniczo-ginekologiczny -oddział chirurgiczny Obecnie zachodzi potrzeba zagospodarowania tylko część parteru Budynku B z przeznaczeniem na sekcję techniczną , pomieszczenia na odpady medyczne oraz komunikacje z budynkiem K . Z uwagi na powyższe przedmiot zamówienia obejmuje część parteru budynku B o powierzchni użytkowej 691,20 m2 w skład której wchodzą: - sekcja techniczna - pomieszczenia na odpady medyczne . I . Charakterystyka techniczna omawianego obiektu : -Powierzchnia użytkowa 691,20 m2 w tym : a) Sekcja Techniczna 635,68 m2 b) Pomieszczenia na odpady medyczne 55,52 m2 W skład pomieszczeń Sekcji Technicznej wchodzą : -magazyn ogólny, budowlany, sanitarny i elektryczny , na czystą i brudną bieliznę, na sprzęt medyczny . -warsztaty stolarski, elektryczny, instalacyjny -pomieszczenie socjalne dla pracowników sekcji -pomieszczenia sanitarne -szatnie dla personelu sekcji -archiwum -składzik porządkowy W skład pomieszczeń na odpady medyczne wchodzą : -pomieszczenie mycia i suszenia wózków -pomieszczenie suszenia wózków -pomieszczenie wózków czystych - magazyn odpadów medycznych II. Zakres robót obejmuje : 1.Roboty budowlano-montażowe w budynku B - roboty budowlane - roboty sanitarne (wod-kan. , co, cw,cu i ct, wentylacja mechaniczna) - roboty elektryczne i słaboprądowe Zakres rzeczowy w/w robót określono w dokumentacji projektowej i kosztorysowej stanowiący załącznik do przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 30.000,00 zł. (słownie: trzydzieści tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655) oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - m.in.: 1)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 2)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nadkładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. prac polegających na budowie lub modernizacji kubaturowych obiektów użyteczności publicznej w tym przynajmniej jednej dotyczącej budowy lub modernizacji obiektu szpitalnego, o wartości każdej roboty nie mniejszej niż wartość składanej oferty) Dysponuje personelem kierowniczym odpowiedzialnym za realizację zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób, spełniającym poniższe wymogi: Osoby które będą wykonywać niniejsze zamówienie muszą posiadać przynajmniej 5 letnie doświadczenie oraz wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w branżach:- budowlanej, - sanitarnej, - elektrycznej, - telekomunikacyjnej. Kierownikiem budowy musi być osoba posiadająca uprawnienia budowlane w branży konstrukcyjno budowlanej. Funkcję kierownika budowy można łączyć z kierownikiem robót budowlanych. Wszystkie te osoby muszą posiadać wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane oraz aktualne potwierdzenie członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego wraz z aktualną polisą ubezpieczeniową OC. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż wartość oferty brutto. Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - na kwotę nie mniejszą niż wartość oferty brutto. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia. Niespełnienie, chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy / odrzuceniem jego oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia na wykonanie zakresu objętego niniejszym postępowaniem zobowiązany jest załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w rozdziale V SIWZ. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust.1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 87 poz. 605), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87, poz. 605), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwopultusk.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach