Przetargi.pl
Rozbudowa Szpitala im. Św. Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy - pawilon dla Oddziału Rehabilitacji, zlokalizowanego przy ul. Prusickiej 53/55 w Trzebnicy.

Powiat Trzebnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 55-100 Trzebnica, ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 071 3120901 w. 32
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Trzebnicki
    ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6 6
    55-100 Trzebnica
    tel. 071 3120901 w. 32
    REGON: 93193478500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.trzebnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Szpitala im. Św. Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy - pawilon dla Oddziału Rehabilitacji, zlokalizowanego przy ul. Prusickiej 53/55 w Trzebnicy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych oraz wyposażenie wybudowanego oddziału rehabilitacji w ramach zadania pn.: Rozbudowa Szpitala im. Św. Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy - pawilon dla Oddziału Rehabilitacji, zlokalizowanego przy ul. Prusickiej 53/55 w Trzebnicy. 1. Przedmiotem robót budowlanych jest budowa nowego oddziału szpitalnego - przy czynnym szpitalu. Budowa budynku o konstrukcji monolitycznej z elementami murowanymi. Podstawowymi elementami konstrukcyjnymi są stropy belkowe, gęstożebrowe, (w układzie belki wolnopodpartej) oparte na podciągach żelbetowych lub ścianach murowanych, pionowe elementy konstrukcyjne to głównie słupy żelbetowe. Nadproża otworów drzwiowych wykonstruowano z belek prefabrykowanych L19 x2. Nadproża okien w ścianach zewnętrznych stanowi wieniec. Nadproża w ściankach działowych nowoprojektowanych Nadproża prefabrykowane L19 długości dostosowanej do szerokości otworu. Nadproża w ścianach murowanych konstrukcyjnych Nadproża z belek prefabrykowanych L19 lub jako wieńce w ścianach zewnętrznych. W ścianach o grubości 19 i 25 cm - dwie belki. Belki symetryczne względem osi konstrukcyjnej ściany licując z płaszczyzną zewnętrzną ściany. Fundament Pod projektowane ściany wykonać fundament żelbetonowy -ławy. Beton C16/20 stal AIII N strzemiona fi6 stal StOS. Na ławie fundamentowej wykonać ścianą fundamentową zgodnie z opisem konstrukcji. Na ścianie fundamentowej wykonać poziomą izolację p. wilgociową z papy. Ściany Zewnętrzna ściana od strony południowej murowana z pustaków MAX grubości 25cm ocieplona styropianem gr. 12cm. Wewnętrzne ścianki działowe kondygnacji +1 i +2 wykonać z bloczków gazobetonowych grubości 12cm. Ściany działowe parteru wykonać z cegły dziurawki gr. 12cm. Obudowy szachów instalacyjnych, kominów oraz klatek schodowych z cegły pełnej. Ściany wewnętrzne wzdłuż korytarza wykonać z pustaków MAX gr. 19cm. Stropy Zaprojektowano strop gęstożebrowy Teriva 6.0 również jako element stropodachu. Izolacje p. wilgociowe Ściany fundamentowe izolować izolacją płynną np: Izolbet A+K, oddzielenie poziome ścian fundamentowych od ław i ścian murowanych wykonać z papy. Posadzka na gruncie izolowana papą termozgrzewalną. Pomieszczenia mokre izolować papą termozgrzewalną na zagruntowane podłoże. Dach izolowany papą termozgrzewalną na zagruntowaną wylewkę betonową. Izolacje termiczne Ściany budynku ocieplić metodą lekką-mokrą. Do izolacji stosować styropian na kleju. Tynki zewnętrzne cienkowarstwowe mineralne barwione w masie lub malowane farbami silikatowymi. W strefie przygruntowej wykonać ocieplenie ścian styrodurem gr 10 cm. Posadzkę parteru na gruncie wykonać z użyciem styropianu PS-E FS 20 gr 7 cm. Do izolacji nowoprojektowanego dachu użyć styropianu w spadku min 20 cm. Materiały wykończeniowe Ściany tynkować tynkami gipsowymi maszynowo. Malowanie ścian farbami akrylowymi 2x na podkładzie. W korytarzach komunikacji ściany do wysokości 210 cm malować farbami olejnymi wykończonymi na matowo. W pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych oraz socjalnych glazura do wysokości 206 cm. Wzdłuż ścian korytarzy zamontować poręczo -odboje wraz z zabezpieczeniem narożników ścian i ościeży. Sufity w korytarzach wykonać w systemie sufitu kasetonowego podwieszonego do stropu. Sufity tynkowane i malowane farbami w technologii ścian na biało. Posadzki wykonać z wykładziny PCV wywiniętej na ściany 12 cm i łączonej bezszczelinowo. W pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych terakota lub gres antypoślizgowy. Parapety wewnętrzne z granitu gr 2/3 cm. Balustrady schodów wykonać jako systemową stalową lakierowaną na biało i skręcaną. Okna i drzwi Konstrukcja okien wykonana z PCV w kolorze białym, z nawietrzakami higrosterowanymi. Szklenie szybami zespolonymi jednokomorowymi i termoizolacyjnymi, o współczynniku k=1,1-1,2 dla szyb zespolonych, szyby niskoemisyjne 4/16/4. Tłumienie hałasu 32 dB. Szkło bezpieczne stosowane we wszystkich kwaterach okien od strony wewnętrznej gdzie hp,<90 cm, w drzwiach kompletne szklenie bezpieczne. Barwa szkła i refleksyjność ustalone zostaną podczas budowy. Okucia obwiedniowe uchylno- rozwierne. Klamki do okien w kolorze białym, z zamkiem blokującym rozwieranie. Otwieranie naświetli drzwiowych i okien wysoko położonych wykonać tak, aby dostępne były z poziomu człowieka. Wskazane na rzutach drzwi z oznaczeniem EI -wykonać w odpowiadającej klasie odporności ogniowej. Drzwi główne wejściowe: -aluminiowe izolowane, przeszklone szkłem bezpiecznym. Specyfikacja konstrukcji okien i drzwi podana na zestawieniu stolarki. Parapety zewnętrzne, obróbki blacharskie Obróbki blacharskie murów i attyk z blachy tytanowo-aluminiowej dostosowane do pokrycia dachu, położone na płycie wodoodpornej OSB. Parapety zewnętrzne z blachy aluminiowej lakierowanej 1,5mm. Podłogi w pomieszczeniach Wykonane jako podłogi pływające. Wylewka betonowa zbrojona siatką stalową oczka 10 x 10 cm średnica drutów 4,5 mm, ustawiona w połowie wysokości wylewki, dylatowana obwodowo (grubość 6 cm). W posadkach na gruncie ułożyć 7 cm styropianu PS-E FS 20. W pomieszczeniach sanitarnych i gospodarczych mokrych płytki granitowe /terrakota/gres/ PCV antypoślizgowe. Posadzki wykonać docelowo na tym samym poziomie, w łazienkach obniżenie posadzek o 0,5 cm i wyprofilowanie spadków w kierunku kratki natrysku. Wszystkie użyte materiały muszą posiadać atesty, aprobaty i certyfikaty. Kolorystyka i dobór materiałów musi być zaakceptowany przez inwestora i architekta. Materiały elewacyjne Elewacje ocieplić styropianem w technologii lekkiej-mokrej z mineralnym tynkiem cienkowarstwowym malowanym farbami lub barwionym w masie. Kolorystyka elewacji ciepłobiała. Pokrycie dachów papą termozgrzewalną NRO. Orynnowanie i obróbki blacharskie w technologii i kolorystyce obróbek attyk dachu. Kolorystyka i dobór materiałów musi być zaakceptowany przez inwestora i architekta Na przedmiotową inwestycję uzyskano pozwolenie na budowę. Kubatura budynku: 13738,23 m3 Wysokość budynku: 11,80 m Wymiary w rzucie: 87,46 x 46,46 m Poziom posadowienia posadzki: 164,70 m n.p.m. 2. Wyposażenie oddziału zgodnie z kosztorysem ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 niniejszej specyfikacji. 3. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi również wykonanie i montaż tablicy informacyjnej sporządzonej zgodnie Zasadami wizualizacji Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 w ramach Narodowej Strategii Spójności o wymiarach 220x200 cm, wolnostojącej, konstrukcji stalowej z wypełnieniem płyty PCV. Tablicę należy umieścić w miejscu widocznym ustalonym z Zamawiającym, w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dania rozpoczęcia realizacji projektu (tj. od daty podpisania umowy w sprawie udzielenie niniejszego zamówienia). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) dokumentacja projektowa; b) przedmiar robót; c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 150 000 zł. (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy zł). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniężnej (przelewem z konta Wykonawcy na konto Zamawiającego), b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, wadium należy wnieść przelewem na konto Starostwa Powiatowego w Trzebnicy: Bank Spółdzielczy w Trzebnicy, nr: 40 9591 0004 2001 0000 4196 0003. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. 4. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Finansowym pok. nr 12. Kopię dokumentu, należy dołączyć do oferty, z uwzględnieniem pkt 5. 5. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą kopię dowodu wniesienia wadium należy załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w kopercie opisanej oryginał dowodu wniesienia wadium. 6. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie zwrócić wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, c) zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich składania. 7. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie, na pisemny wniosek Wykonawcy z zastrzeżeniem pkt. 10: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 7.1. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na ich wniosek w wyniku wykluczenia ich z postępowania lub odrzucenia ich oferty, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 9. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; d) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP nie złożył dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy składają ważną i odpowiednią ofertę oraz: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, a ponadto spełniają niżej wymienione warunki: 1.5. dysponują lub będą dysponowali osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: - min. 1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy, mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie robót budowlanych oraz przynależnością do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; 1.6. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (t.j budynki o kubaturze min. 10.000 m3) o wartości min. 8 000 000,00 zł (słownie: osiem milionów złotych) brutto każde zadanie. 1.7. wykonali w/w zadania należycie, 1.8. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę min. 2 000 000 zł (słownie: dwa miliony złotych), 1.9. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - na kwotę min. 1 500 000,00 zł (słownie: milion pięćset tysięcy złotych). 1.10. zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy PZP, załączą dokumenty wymienione w §1 ust. 1 pkt. 2, 3, 4, 5 ust. 2 pkt. 1, 5 i/lub 5a, 6 ust. 3 pkt 2,3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r., poz. 605 z późn. zm.). 1.11. oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP. 2. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1. 2. Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy - załącznik nr 2. 3. Formularz elementów rozliczeniowych - załącznik nr 3 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP - załącznik nr 4 5. Dowód wniesienia wadium (w przypadku formy pieniężnej - potwierdzenie przelewu środków finansowych na konto Zamawiającego, w przypadku pozostałych form - wadium oryginał dokumentu należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Finansowym, pokój nr 12 zaś do oferty dołączyć kopię dokumentu). Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą kopię dowodu wniesienia wadium winien załączyć do oferty. Oryginał dowodu wniesienia wadium należy umieścić w kopercie opisanej oryginał dowodu wniesienia wadium i załączyć do oferty. 6. Dokumenty wymienione w §1 ust. 1 pkt. 2, 3, 4, 5 ust. 2 pkt. 1, 5 i/lub 5a, 6, ust. 3 pkt 2,3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r., poz. 605 z póżn. zm.), tj: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wg załącznika nr 5 g) dokumenty (referencje) od poprzednich Zamawiających potwierdzające, że zadania wymienione w załączniku nr 5 zostały wykonane należycie. h) wskazanie osoby która ma pełnić funkcję kierownika budowy, wraz z informacją na temat jego kwalifikacji zawodowej i wykształcenia oraz kopią aktualnego zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, wg załącznika nr 6 i) pisemne zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia osoby która będzie pełnić funkcje kierownika budowy, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował j) informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert k) polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia pełnomocnictwa (jeśli dotyczy) 8. Zgodnie z § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r. poz. 605 z późn. zm.) w/w dokumenty Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy. 8.1. Zamawiający może żądać przedstawienie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, - zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6 ppkt a, b, c, e składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6 ppkt d składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 10. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 11. Zaakceptowany wzór umowy załącznik nr 7 do SIWZ. 12. Zgodnie z art. 23 ust.1 ustawy PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. 12.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty w formie oryginału. Zamawiający dopuszcza złożenie przedmiotowego dokumentu w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę. 12.2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt 4 oraz pkt 6 a, b, c, d, e winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 12.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowną umowę regulująca współpracę tych Wykonawców. 13. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów, oświadczeń czy pełnomocnictw lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, jego oferta zostanie odrzucona lub Wykonawca zostanie wykluczony postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.trzebnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach