Urząd Gminy w Kamionce ogłasza przetarg
- Adres: 21-132 Kamionka, ul. Lubartowska 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 8527039 , fax. 81 8527058
- Data zamieszczenia: 2013-08-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Kamionce
ul. Lubartowska 1 1
21-132 Kamionka, woj. lubelskie
tel. 81 8527039, fax. 81 8527058
REGON: 00053792900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamionka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie budynku byłej świetlicy wiejskiej na wiejskie centrum rozwoju i promocji lokalnych produktów oraz usług w Kierzkówce - zakup wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Planowane dostawy obejmują zakup i dostawę sprzętu i wyposażenia AGD do pomieszczeń Centrum rozwoju i promocji lokalnych produktów oraz usług w Kierzkówce wraz z zabudową meblową, zgodnie z wykazem: 1)stoły konferencyjne/ bankietowe 2)krzesła 3)karnisze drewniane 4)piecyk gazowy 5) piecyk gazowy 6) piekarnik kuchenny 7)regał magazynowy 8)meble kuchenne 9)okap gastronomiczny 10)szafa chłodnicza 11)patelnia elektryczna 12)stół chłodniczy 13)maszynka do mielenia 14)kuchenka mikrofalowa 15)ekspres do kawy 16)czajnik elektryczny 17)grill ogniskowy 18)grill ogrodowy 19)termos żywnościowy 20)termos żywnościowy 21)termos żywnościowy 22)garnek z pokrywką 23)garnek z pokrywką 24)garnek z pokrywką 25)garnek z pokrywką 26)garnki kamionkowe 27)noże kuchenne 28)salaterki/flaczarki 29)filiżanka do kawy/herbaty 30)termos cateringowy z pompką 31)kieliszek do szampana 32)taca 33)patera do ciasta 34)suszarka na naczynia 35)blaszki/ formy piekarnicze 36)formy keksówki 37)palnik turystyczny 38)obrus 39)namiot handlowy/pawilon 40)drabina 41)rolety okienne 42)wieszak składany na ubrania 43)kosz na śmieci 44)kosz do toalety 45)podajnik/pojemnik na ręczniki 46)suszarka do rąk 47)lustro łazienkowe szczegółówo opisanych w SIWZ do niniejszego postępowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392200000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wymagane jest wniesienie wadium przetargowego w kwocie 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 20 sierpnia 2013 r. do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego w: PBS Lubartów Oddział w Kamionce 08 8707 1029 0300 0459 2003 0008. Dowód wpłaty należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w punkcie 9.3 SIWZ, oryginały dokumentów należy dołączyć do oferty. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 9.11 s.iw.z. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 9.6 S.I.W.Z., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającym z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych ofercie. b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kamionka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa środków utrzymania czystości
Dodano: 2015-10-19 - Dostawa artykułów gospodarczych, naczyń jednorazowego użytku, dozowników na wkłady papierowe, mydła i płyny dla SPSK Nr 1 w Lublinie.
Dodano: 2015-05-28 - Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Zamość
Dodano: 2015-05-21 - dostawa naczyń gastronomicznych jednorazowego użytku na potrzeby Działu Żywienia
Dodano: 2015-05-07 - Dostawa tac termoizolacyjnych wraz z wyposażeniem
Dodano: 2015-02-20 - Dostawa tac termoizolacyjnych z wyposażeniem
Dodano: 2015-02-02 - Dostosowanie toalet oraz wyposażenie pomieszczeń do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym oraz personelu poprzez zakup i montaż urządzeń dla potrzeb projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych realizowanego w ramach Europejskiego Fundusz Społecznego
Dodano: 2014-10-09 - Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Radzyń Podlaski
Dodano: 2014-08-29 - Dostosowanie toalet oraz wyposażenie pomieszczeń do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym oraz personelu poprzez zakup i montaż urządzeń dla potrzeb projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych realizowanego w ramach Europejskiego Fundusz Społecznego
Dodano: 2014-08-18 - Zakup wyposażenia do utrzymania czystości oraz doposażenie kuchni oddziałów przedszkolnych w Gminie Dorohusk
Dodano: 2014-08-05