Przetargi.pl
Zagospodarowanie boiska sportowego przy Zespole Szkół w Paterku

Burmistrz Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Ks. P. Skargi 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3867987, 3867984 , fax. 052 3867981
  • Data zamieszczenia: 2009-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią
    ul. Ks. P. Skargi 7 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3867987, 3867984, fax. 052 3867981
    REGON: 00052622200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.naklo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie boiska sportowego przy Zespole Szkół w Paterku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest wykonanie zadania p.n. Zagospodarowanie boiska sportowego przy Zespole Szkół w Paterku, obejmujące: - wykonanie prac ziemnych, - montaż ławek dostarczonych przez Inwestora - 16 sztuk oraz ułożenie przed ławkami nawierzchni z płyt betonowych 50x50x7 na pow. 90 mkw. , - wykonanie ogrodzenia z barierek ogrodzeniowych wys. 1,20 m - 38 sztuk, w kolorze biało - niebieskim , - wykonanie ogrodzenia z siatki leśnej wysokości 1,5 m na słupkach stalowych z rur śr. 70 mm o rozstawie 2,1 m na długości 90 mb. - wykonanie elementów boiska: -osadzenie tulei do słupków wraz z obsadzeniem bramek do piłki nożnej, dostarczonych przez Inwestora - 2 szt. , - wykonanie i ustawienie 2 kompletów piłkochwytów na długości 30 mb, w tym: jeden wysokości 5 m, natomiast drugi 6 m. Siatka ochronna do piłkochwytów polietylenowa o wymiarach oczek 100 x 100 mm, gr. splotu 2-3 mm, koloru jasno niebieskiego. - osadzenie 2 szt. wiat - dostarczonych przez Inwestora, na utwardzonym podłożu Przyjęta pozycja w przedmiarach według ogólnie dostępnych katalogów opisuje zakres czynności wchodzących w skład wykonania danego elementu. Nie jest obligatoryjna w zakresie podanych norm: R, S i M.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium na całość zamówienia ustala się w kwocie 5.000,00 złotych 1) wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank: Bank Spółdzielczy w Nakle nad Notecią Nr rachunku : 11 8179 0009 0000 3014 2000 0020 z dopiskiem na blankiecie przelewu wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej na wykonanie zadania - Zagospodarowanie boiska sportowego przy Zespole Szkół w Paterku. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 2) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 3) Z treści powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 30.07. 2009 r. do godz. 09.45. 5) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 6) Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 7) Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) upływie terminu związania ofertą, b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia, c) należytego wykonania tej umowy, d) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 8) Nie należy składać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają łącznie warunki określone w art. 22 ust. 1. ustawy Prawo zamówień publicznych (u pzp) oraz niżej podane warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24. ust. 1 i 2 Pzp; oraz musi spełniać warunki określone w ogłoszeniu o udzielenie zamówienia : 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj : posiadają doświadczenie z wykonania przynajmniej dwóch zamówień, o charakterze i złożoności porównywalnej z niniejszym zamówieniem oraz przedstawią krótki opis wykonanych zadań wraz z potwierdzeniem i referencjami wydanymi przez poprzednich Zamawiających - iż zamówienie to zostało wykonane z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców ocena warunków dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie. 4. Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Zamawiający stawia jako wymóg minimalny aby: a) kierownik budowy posiadał uprawnienia budowlane branży ogólnobudowlanej i przynależał do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadał aktualne ubezpieczenie z tytułu pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, b) wykonawca musi dysponować kadrą posiadającą odpowiednie do wykonania przedmiotu zamówienia doświadczenie zawodowe. c) proponowane przez wykonawcę osoby bezpośrednio zatrudnieni na produkcji , którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia muszą posiadać odpowiednie do wykonania zamówienia kwalifikacje zawodowe i doświadczenie zawodowe - niezbędne do wykonania zamówienia, a także do zakresu wykonywanych czynności. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców ocena warunków dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie. 5. Są ubezpieczeni z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej . 6. Wniosą wadium w wysokości, formie i terminie określonym w pkt VII SIWZ. 7. Udzielą minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty określone w przedmiocie zamówienia oraz na zamontowane wyposażenie boiska sportowego, licząc od daty odbioru końcowego. Nie spełnienie chociażby jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a oferta zostanie odrzucona. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji złożonych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale V niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia i nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust 1 i 2 Pzp, Zamawiający żąda: w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujących dokumentów: 1. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych [zawarte jest na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do formularza oferty. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłosznia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2). Na potwierdzenie, że wykonawca posiada wymagane doświadczenie zamawiający żąda: dane o doświadczeniu, z ostatnich pięciu lat wykonawcy , w zakresie realizacji przynajmniej dwóch zamówień, odpowiadających robotom tożsamym z zakresem przedmiotu zamówienia na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do formularza oferty wraz z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, (referencje od poprzednich zamawiających ) że roboty te zostały wykonane z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres z podaniem nazw, adresów poprzednich zamawiających. 3. Na potwierdzenie, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, zamawiający żąda: 1. odpowiednich uprawnień budowlanych osoby proponowanej na stanowisko kierownika budowy, 2. zaświadczenia o przynależności kierownika budowy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadaniu przez niego aktualnego ubezpieczenia z tytułu pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 4. Na potwierdzenie że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: - wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, (załącznik nr 3 do formularza oferty). - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5. Kopię polisy ubezpieczeniowej lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ponadto załączy: a) Pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika - dołączyć jako załącznik Nr do formularza oferty. b) Oświadczenie że wykonawca udziela minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty określone w przedmiocie zamówienia, licząc od daty odbioru końcowego wykonane przez siebie jak i w podwykonawstwie . c) Dowód wniesienia wadium d) Kosztorys ofertowy - przygotowany na podstawie załączonego przedmiaru. e) Spis treści oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umig.naklo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach