Instytut Inżynierii Materiałów Polimerowych i Barwników ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, Ul. M. Skłodowskiej - Curie 55
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6500044 w.149, 123 , fax. 056 6500333
- Data zamieszczenia: 2009-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Inżynierii Materiałów Polimerowych i Barwników
Ul. M. Skłodowskiej - Curie 55 55
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6500044 w.149, 123, fax. 056 6500333
REGON: 00004456900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.impib.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo - rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA OPROGRAMOWANIA DO PROJEKTOWANIA WSPOMAGANEGO KOMPUTEROWO CAD 3D STANOWISKA BADAWCZEGO PROCESU WYTŁACZANIA FOLII PŁASKICH Z TWORZYWA POLIMEROWEGO ULEGAJĄCEGO RECYKLINGOWI ORGANICZNEMU WRAZ ZE WSPOMAGANIEM TECHNICZNYM. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
DOSTAWA OPROGRAMOWANIA DO PROJEKTOWANIA WSPOMAGANEGO KOMPUTEROWO CAD 3D STANOWISKA BADAWCZEGO PROCESU WYTŁACZANIA FOLII PŁASKICH Z TWORZYWA POLIMEROWEGO ULEGAJĄCEGO RECYKLINGOWI ORGANICZNEMU WRAZ ZE WSPOMAGANIEM TECHNICZNYM OPISANEGO W USTĘPIE 2 DLA JEDNEGO STANOWISKA I W USTĘPIE 3 DLA DWÓCH STANOWISK. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 483210004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który spełnia następujące warunki: a) posiada uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem niniejszego zamówienia; b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 oraz 2 ustawy p.z.p. 2. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Spełnianie warunków określonych w ust.1 oceniane będzie poprzez sprawdzenie złożonych przez wykonawcę niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast powyższego dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) oświadczenie z art. 22 ust.1 p.z.p - załącznik nr 2 do SIWZ c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca będzie korzystał z potencjału lub osób pochodzących od innych podmiotów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.impib.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup oprogramowania do analiz zagadnień szybkozmiennych w ujęciu explicite
Dodano: 2013-10-30 - Dostawa oprogramowania komputerowego typu CAD
Dodano: 2013-10-28 - Dostawa oprogramowania do projektowania wspomaganego komputerowo CAD
Dodano: 2011-09-05 - Dostawa oprogramowania komputerowego CAD do parametrycznego modelowania bryłowego
Dodano: 2011-08-04 - Dostawa oprogramowania do symulacji procesu wtryskiwania tworzyw termoplastycznych
Dodano: 2011-07-07 - Dostawa oprogramowania do projektowania wspomaganego komputerowo dla GDDKiA Oddział w Bydgoszczy z podziałem na części
Dodano: 2009-11-20