Przetargi.pl
Zagospodarowania terenu przy ulicy Szkolnej w Sulejowie na cele turystyczno – rekreacyjne w ramach zadania inwestycyjnego „Rewitalizacja centrum Sulejowa”

Gmina Sulejów ogłasza przetarg

  • Adres: 97330 Sulejów, ul. Konecka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 102 500 , fax. 446 162 551
  • Data zamieszczenia: 2017-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulejów
    ul. Konecka 42
    97330 Sulejów, woj. łódzkie
    tel. 446 102 500, fax. 446 162 551
    REGON: 59064832700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sulejow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowania terenu przy ulicy Szkolnej w Sulejowie na cele turystyczno – rekreacyjne w ramach zadania inwestycyjnego „Rewitalizacja centrum Sulejowa”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wraz z zagospodarowaniem terenu w tym: wykonanie parkingu i ciągów pieszych (chodniki, alejki), wykonanie sieci i instalacji zewnętrznych (ks, kd, wodociąg, sieć energetyczna), oświetlenie terenu, ogrodzenie terenu, rozbiórka dwóch obiektów kubaturowych (była hydrofornia i budynek gospodarczo – sanitarny), wykonanie terenów zielonych oraz wykonanie elementów małej architektury, nawodnienie terenów zielonych z wykorzystaniem wód ze zbiornika kd, monitoring terenu. 2. Przedmiotowe zadanie polegać będzie na zagospodarowaniu terenu w Sulejowie w rejonie ulic: Piotrkowska, Szkolna, Polna w obrębie 8 miasta Sulejów na działkach nr 259/1, 259/3, 259/4, 259/5, 259/6, 259/7, 259/8, 259/10, 260, 263, 277/1, z przeznaczeniem na cele turystyczno-rekreacyjne wraz z uzyskaniem decyzji na użytkowanie. 3. Zakres robót do wykonania w ramach przedmiotowego zamówienia: a/ roboty ziemne: - uporządkowanie terenu wraz z wywiezieniem gruntu, gruzu, śmieci (zagospodarowanie śmieci przez Wykonawcę we własnym zakresie i na koszt Wykonawcy – zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie), - roboty ziemne związane z wykonaniem koryt pod konstrukcje, wykopy i w celu ukształtowania terenu, - dowiezienie ziemi urodzajnej w celu wykonania terenów zielonych; b/ parking i ciągi komunikacyjne: - budowa parkingu o nawierzchni z kostki betonowej - 28 miejsc postojowych w tym 3 dla niepełnosprawnych - budowa ciągów komunikacyjnych, chodników, alejek, - wykonanie stref bezpiecznych pod urządzenia zabawowe, - konstrukcję nawierzchni parkingu, ciągów komunikacyjnych, stref bezpiecznych należy wykonać według projektu budowlanego i wykonawczego oraz obowiązujących norm i przepisów; c/ boisko wielofunkcyjne: - wykonanie nawierzchni z poliuretanu wraz z wyznaczeniem boiska (linie) do siatkówki, koszykówki, tenisa ziemnego, - wyposażenie boiska w kosze, słupki do siatkówki i tenisa oraz siatki, - ogrodzenie boiska – piłkochwyty 4m z każdej strony, - oświetlenie boiska; d/ sieci i instalacje sanitarne (wodno – kanalizacyjne): - wykonanie wodociągowej instalacji zewnętrznej oraz przyłącza wodociągowego, - wykonanie instalacji zewnętrznej kanalizacji sanitarnej (grawitacyjna i tłoczna wraz z przepompownią) oraz przyłącza, - wykonanie instalacji zewnętrznej kanalizacji deszczowej (grawitacyjna) wraz ze zbiornikiem na wody opadowe, e/ wykonanie terenów zielonych wraz z elementami małej architektury: - wycinka 9 drzew zgodnie z decyzja Starosty RS.613.1.2017GO, - wykonanie nasadzeń zamiennych (15 klonów o obwodzie pnia minimum 4 cm i wysokości 1 m) zgodnie decyzja Starosty RS.613.1.2017GO, - wykonanie trawników oraz nasadzeń niskich (krzewy) zgodnie z projektem zagospodarowania terenu, - montaż ławek, altany z grillem, koszy na odpady, stojaków na rowery, stołów do gry w szachy i warcaby wraz z siedziskami, plenerowe stoły do tenisa stołowego, urządzenia serwisowego dla rowerów, - 1 roczny okres pielęgnacji dla terenów zielonych i nasadzeń – odrębna cena w kosztorysie i harmonogramie; f/ roboty elektryczne i oświetlenie terenu: -wykonanie oświetlenia parkowego wzdłuż alejek i parkingu oraz boiska – oprawy led: • moc 72W, • strumień świetlny ≥ 100 lm/W, • zasilacz sterowany i programowany pozwalający na zmniejszenie mocy oprawy do 40% w godzinach nocnych posiadający efektywności ≥ 95% (oprawa montowana winna posiadać program i spełniać wymogi zamówienia), • możliwość sterowania mocą oprawy, • barwa światła – biała ciepła, • współczynnik stopnia szczelności IP 66, • żywotność – 50 000 – 80 000 h • obudowa aluminiowa wraz ze szkłem hartowanym, • zakres temperaturowy pracy: od -40°C do + 40°C, - wykonanie zasilania przepompowni kanalizacji sanitarnej, - wykonanie zasilania kiosku internetowego, - wykonanie zasilania przyszłego kontenera; g/ wykonanie monitoringu i instalacji niskoprądowych; - montaż 10 kamer; h/ wykonanie ogrodzenia terenu oraz przyszłych placów zabaw; i/ rozbiórka budynków: - w ramach przedmiotu zamówienia należy rozebrać istniejący budynek hydroforni, stare ogrodzenie oraz budynek gospodarczo – sanitarny zlokalizowany na dz. 261/3 (część południowo – zachodnia terenu); 4. Szczegółowy opis prac zawiera projekt budowlany, projekty wykonawcze poszczególnych branż oraz przedmiar robót. 5. Podstawą do wyceny zadania są warunki techniczne oraz projekt budowlany i projekty wykonawcze, a pozostałe dokumenty są jedynie dokumentami pomocniczymi i uzupełniającymi. 6. Wycena oferty winna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją, obowiązującym prawem i normami. 7. Wykonawca do wyceny oraz podczas realizacji zamówienia musi uwzględnić regulację pionową studni i włazów urządzeń podziemnych zlokalizowanych na terenie objętym przedmiotem zamówienia. 8. Składający ofertę powinien we własnym zakresie dokonać oględzin terenu budowy i dokonać własnego obmiaru robót w celu uniknięcia rozbieżności i porównać go z dokumentacją oraz przedmiarem robót. Niedoszacowanie robót przez oferenta nie będzie podstawą do roszczeń o zwiększenie wartości robót. 9. Wykonawca zobowiązuje się we własnym zakresie dokonać oględzin terenu budowy i sporządzić własny obmiar robót w celu uniknięcia rozbieżności i porównać go z dokumentacją oraz przedmiarem robót. 10. Niedoszacowanie robót przez oferenta nie będzie podstawą do roszczeń o zwiększenie wartości robót. 11. Po zakończeniu robót budowlanych Wykonawca ma obowiązek w imieniu Zamawiającego przygotować dokumenty oraz złożyć je w celu uzyskania decyzji na użytkowanie zgodnie z zapisami decyzji o pozwoleniu na budowę. 12. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 13. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty kosztorysu ofertowego – kosztorys nie będzie podlegał ocenie, lecz będzie jedynie dokumentem poglądowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium ustala się w wysokości: 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 24.11.2017 r. do godz. 13.00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1). 2. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeśli dotyczy). 3. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy). 4. Dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiający winien zwrócić wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu). 5. Kosztorys ofertowy – kosztorys nie będzie podlegał ocenie, lecz będzie jedynie dokumentem poglądowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach