Przetargi.pl
Zadanie Nr I -Dostawa materiałów do budowy chodnika w m. Godów (strona lewa) w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 833 Zadanie Nr II - Dostawa materiałów do budowy chodnika przy ul. Godowskiej w Chodlu (strona prawa), w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 833 Zadanie Nr III - Dostawa materiałów do remontu chodnika w m. Czerniejów w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 835 Zadanie Nr IV - Dostawa materiałów do remontu chodnika w m. Jabłonna Druga w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 835 Zadanie Nr V - Dostawa materiałów do budowy chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 828

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie ogłasza przetarg

  • Adres: 23-100 Bychawa, ul. Antoniego Budnego 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5661393 w. 28 , fax. 081 5660256
  • Data zamieszczenia: 2009-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie
    ul. Antoniego Budnego 5 5
    23-100 Bychawa, woj. lubelskie
    tel. 081 5661393 w. 28, fax. 081 5660256
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie Nr I -Dostawa materiałów do budowy chodnika w m. Godów (strona lewa) w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 833 Zadanie Nr II - Dostawa materiałów do budowy chodnika przy ul. Godowskiej w Chodlu (strona prawa), w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 833 Zadanie Nr III - Dostawa materiałów do remontu chodnika w m. Czerniejów w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 835 Zadanie Nr IV - Dostawa materiałów do remontu chodnika w m. Jabłonna Druga w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 835 Zadanie Nr V - Dostawa materiałów do budowy chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 828
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie Nr I -Dostawa materiałów do budowy chodnika w m. Godów (strona lewa) w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 833 Chodel - Kraśnik. Zadanie Nr II - Dostawa materiałów do budowy chodnika przy ul. Godowskiej w Chodlu (strona prawa), w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 833 Chodel - Kraśnik. Zadanie Nr III - Dostawa materiałów do remontu chodnika w m. Czerniejów w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 835 Lublin - Wysokie - Biłgoraj - Sieniawa - Przeworsk - Kańczuga - Dynów - Grabownica Starzeńska. Zadanie Nr IV - Dostawa materiałów do remontu chodnika w m. Jabłonna Druga w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 835 Lublin - Wysokie - Biłgoraj - Sieniawa -Przeworsk - Kańczuga - Dynów - Grabownica Starzeńska. Zadanie Nr V - Dostawa materiałów do budowy chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 828 Garbów - Krasienin - Niemce - Jawidz w m. Krasienin. Zamówienie obejmuje: Zadanie Nr I - dostawę materiałów do budowy chodnika w m. Godów w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 833 Chodel - Kraśnik od km 2+267,28 do km 2+466,92 w zakresie i ilościach zgodnych z kosztorysem ofertowym. Zadanie Nr II - dostawę materiałów do budowy chodnika przy ul. Godowskiej w Chodlu (strona prawa), w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 833 Chodel - Kraśnik od km 0+213,4 do km 0+311,4 w zakresie i ilościach zgodnych z kosztorysem ofertowym. Zadanie Nr III - dostawę materiałów do remontu chodnika w m. Czerniejów, w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 835 Lublin - Wysokie - Biłgoraj - Sieniawa -Przeworsk -Kańczuga - Dynów - Grabownica Starzeńska od km 16+150 do km 16+460 w zakresie i ilościach zgodnych z kosztorysem ofertowym. Zadanie Nr IV - dostawę materiałów do remontu chodnika w m. Jabłonna Druga, w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 835 Lublin - Wysokie - Biłgoraj - Sieniawa -Przeworsk - Kańczuga - Dynów - Grabownica Starzeńska od km 20+000 do km 20+350 w zakresie i ilościach zgodnych z kosztorysem ofertowym. Zadanie Nr V - dostawę materiałów do budowy chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 828 Garbów - Krasienin - Niemce - Jawidz w m. Krasienin od km 7+046,1 do km 7+586,3 w zakresie i ilościach zgodnych z kosztorysem ofertowym. 1. Dostawa materiałów obejmuje transport i rozładunek. 2. Rozładunku materiałów dokona Wykonawca w miejscu wskazanym przez kierownika budowy. 3. Dostawy podzielone są na części z uwagi na brak możliwości ich składowania w całości. O terminie kolejnych dostaw Wykonawca będzie powiadomiony faxem w terminie 3 dni przed planowaną dostawą. 4. Na wszystkie dostarczone materiały Wykonawca winien przedłożyć aktualną aprobatę techniczną i świadectwa jakości. 5. Materiały budowlane winny odpowiadać wymaganiom PN-EN dla poszczególnych asortymentów dostarczanych materiałów. 6. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na własny koszt wszystkie niezbędne materiały, środki transportowe i sprzęt potrzebny do realizacji tego zamówienia. 7. Wykonawca odpowiada za realizację dostaw zgodnie z przepisami BHP. 8. Zamawiający dokona odbioru i oceny towaru bezpośrednio po dostarczeniu i przed jego rozładunkiem, zarówno pod względem jakościowym jak i ilościowym. 9. Materiały nie spełniające norm Wykonawca zabierze na własny koszt. 10. Zamawiający nie ponosi opłat za dostarczone wraz z materiałami budowlanymi palety i nie wyraża zgody na płacenie za nie kaucji. 11.Okres gwarancji dla materiałów budowlanych objętych zamówieniem wynosi 5 lat od daty odbioru całości dostaw. 12. W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad zakupionych materiałów, Zamawiający zawiadamia Wykonawcę o powstałych wadach a Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wbudowanych wadliwych materiałów i wbudowania nowych materiałów wolnych od wad w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 13.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. 14. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Wielkość lub zakres zamówienia: 223 522,89 zł. netto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia lub oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi; 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 6) Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2. Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia warunków podmiotowych, oferent załączy do oferty następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdw
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach