Gmina Serniki ogłasza przetarg
- Adres: 21-107 Serniki, Serniki 1A
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 8550450 , fax. 081 8550456
- Data zamieszczenia: 2009-05-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Serniki
Serniki 1A 1A
21-107 Serniki, woj. lubelskie
tel. 081 8550450, fax. 081 8550456
REGON: 43101993900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sernikie.urzad.eu, www.bip.lublin.pl/serniki
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi gminnej nr 2263019 od km 0+000 do km 0+958,00 w miejscowości Czerniejów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej nr 2263019 od km 0+000 do km 0+958,00 w następującym zakresie: Roboty przygotowawcze, Roboty ziemne, Podbudowy, Nawierzchnia, Roboty wykończeniowe, Odwodnienie, Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Dokumentacji projektowej, Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy rozumieć że zawsze w takim przypadku dopuszcza się oferty równoważne (to znaczy nie gorsze pod względem technicznym i jakościowym od wskazanych w opisie) Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust, 1-3 ustawy, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda aby wykonawca wniósł wadium w wysokości 15000,00 PLN, (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. nie później niż 16.06.2009 roku do godziny 9:00. 3. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek: 30 8707 0006 0000 1101 2000 0067 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Gminy Serniki, pok. Nr 6.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; b) Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000 PLN (słownie: pięćset tysięcy PLN); c) Posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 50 000 PLN (pięćdziesiąt tysięcy PLN) d) Dysponują osobą na stanowisko kierownika budowy posiadającą stosowne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej e) Posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 2 zadań o podobnym charakterze i złożoności, tj. polegające na budowie drogi asfaltowej o wartości min. 500 000 PLN (słownie: pięćset tysięcy 00/100 PLN) 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. 3. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale XI niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tzn. przewidzianych do pełnienia funkcji kierownika budowy wraz z informacją na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz zakresy wykonywanych czynności. Do wykazu należy dołączyć uprawnienia zawodowe w odpowiedniej branży oraz aktualny dokument poświadczający wpis do Izby Inżynierów Budownictwa (Załącznik nr 4), d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, g) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rozlicznego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, h) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. roboty polegające na budowie drogi asfaltowej, każda o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN, słownie: pięćset tysięcy 00/100 PLN), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 3), i) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, z której będzie jednoznacznie wynikało, że wykonawca dysponuje kwotą w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00PLN (słownie: pięćset tysięcy 00/100 PLN) wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. j) Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - wartość polisy co najmniej 50 000,00 PLN (pięćdziesiąt tysięcy 00/100 PLN). 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 3. W przypadku konsorcjum dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymienione w punkcie 1 lit. a i b przedstawia każdy z wykonawców oddzielnie, dokument wymieniony w punkcie 1 lit. c wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia mogą składać łącznie. 4. W przypadku składania oferty przez konsorcjum do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serniki.eurzad.eu, www.bip.lublin.pl/serniki
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja drogi gminnej nr 112524L (działka nr ewid. 1006) na odcinku od km 0+000 do km 0+200 w miejscowości Osmolice Drugie, gm. Strzyżewice
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja - przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych od km 0+000 do km 0+420 (0,420 km) na działce o nr ewidencyjnym 533 obręb geodezyjny Krupiec, gmina Krasnystaw
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja drogi gminnej nr 112524L (działka nr ewid. 1006) na odcinku od km 0+712 do km 1+104 w miejscowości Osmolice Pierwsze, gm. Strzyżewice
Dodano: 2016-07-27 - Utwardzenie dna i odwodnienie wąwozu lessowego w ciągu drogi gminnej nr 110070L od km 0+058 do km 0+408 w miejscowości Suchodoły
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa bezpieczeństwa poprzez odcinkową przebudowę nawierzchni na drogach powiatowych na terenie powiatu chełmskiego
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi leśnej nr 06-11 Energetyczna w Leśnictwie Lubień oraz zjazdu z drogi powiatowej - etap I
Dodano: 2016-07-22 - przebudowa drogi powiatowej nr 2934 L Księżpol -Harasiuki i nr 2935 L Gózd Lipiński - Potok Górny
Dodano: 2016-07-22 - Odbudowa drogi gminnej nr 109153L od km 2+680 do km 3+600 w miejscowości Zastawie, zniszczonej w wyniku gwałtownego spływu wód opadowych w 2014 r.
Dodano: 2016-07-22 - Budowa drogi gminnej nr 101669L relacji Sycyna- Sławacinek Stary- Biała Podlaska - etap II w miejscowości Sławacinek Nowy od km 6+594 do km 7+050
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa parkingu przed Szkołą Podstawową nr 3 w Świdniku
Dodano: 2016-07-20