Przetargi.pl
Dostawa materiałów budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Wykonanie chodnika w Siedliszczu w ciągu drogi powiatowej nr 1807L

Powiat Chełmski ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, Plac Niepodległości 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 5627501 , fax. 82 5627510
  • Data zamieszczenia: 2016-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Chełmski
    Plac Niepodległości 1 1
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 82 5627501, fax. 82 5627510
    REGON: 11019822100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Wykonanie chodnika w Siedliszczu w ciągu drogi powiatowej nr 1807L
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów budowlanych na potrzeby zadania inwestycyjnego pn. Wykonanie chodnika w Siedliszczu w ciągu drogi powiatowej nr 1807L. Zakres dostawy: 1.Obrzeża betonowe 100 x 20x 6 cm - 480,00 m 2.Obrzeża betonowe 100 x 30x 8 cm - 80,00 m 3.Krawężniki betonowe 100 x30 x15 proste - 640,00 m 4.Krawężniki betonowe 100 x30 x15 łuki (R5) - 32,00 m 5.Kostka brukowa Holland 20x10 x6 cm szara - 870,00 m2 6.Kostka brukowa Holland 20x10x 8 cm czerwona - 210,00 m? 7.Rura AROT przekrój 110 - 5,00 m Materiały powinny być dostarczone na paletach, a cena palet zostanie wliczona do wartości zadania. Palety pozostaną u Zamawiającego. Miejsce dostawy - Siedliszcze, gm. Siedliszcze, droga powiatowa Nr 1807L. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania obowiązujących norm. Dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe, nie mogą pochodzić z rozbiórki, muszą być w I gatunku, nie mogą posiadać rys ani pęknięć, plam i ubytków. Załadunek i wyładunek dostarczonego materiału jest obowiązkiem Wykonawcy. Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 24 - miesięcznej gwarancji i rękojmi na zakupione materiały budowlane
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.chelm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach