Przetargi.pl
Zadanie inwestycyjne pod nazwą: „Szlak Stolic EV2/R1” prowadzone w trybie „zaprojektuj i wybuduj”.

Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, Sikorskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. +48957355576 , fax. +48957355612
  • Data zamieszczenia: 2019-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
    Sikorskiego 3-4
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. +48957355576, fax. +48957355612
    REGON: 210966680
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie inwestycyjne pod nazwą: „Szlak Stolic EV2/R1” prowadzone w trybie „zaprojektuj i wybuduj”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż rzeki Warty w ramach Programu Współpracy INTERREG V A Brandenburgia – Polska 2014-2020. Miasto Gorzów realizować będzie projekt w partnerstwie z niemieckim Powiatem Marchijsko-Odrzańskim, Gminą Hoppegarten, Gminą Letschin, Gminą Zechin i Stowarzyszeniem Arbeitsinitiative Letschinbe. 1)Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie pełnobranżowego Projektu Wykonawczego oraz budowa ścieżki rowerowej realizowanej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Szlak Stolic EV2/R1I”. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie w szczególności: ciągu pieszo – rowerowego o szer. 3,0 m, ciągu pieszego o szer. 2,0- 3,0 m, nasyp pod projektowaną ścieżkę rowerową,- odcinka drogi dojazdowej, zjazdów na nieruchomości i drogi wewnętrznej, systemu odwadniania terenu, przebudowę kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury pod i nadziemnej, oświetlenia drogowego, oznakowanie ciągów i urządzeń BRD, małej architektury (kosze, ławki, stojaki na rowery), wzmocnienie podłoża gruntowego dla uzyskania właściwych warunków posadowienia elementów infrastruktury, Rozbiórkę i odtworzenie ogrodzeń posesji (przy poszerzeniu pasa drogowego) i innej infrastruktury, wycinkę kolidujących drzew i krzewów wraz z ewentualnymi nasadzeniami kompensacyjnymi. W przypadku konieczności przeprowadzenia wycinki drzew w terminie od 1 marca do 15 października winna zostać poprzedzona kontrolą przez specjalistę ornitologa, który dokona oględzin pod kątem obecności ptaków, a w przypadku potwierdzenia ich wystąpienia wskaże dopuszczalny termin prowadzenia wycinki. a) Opracowanie dokumentacji projektowej winno być zgodne z: Programem Funkcjonalno – Użytkowym ( Część III SIWZ ); Programem Funkcjonalno- Użytkowym zmiana w km 0+089 – 0+112 (Część III SIWZ); Projekt budowlany oraz decyzją pozwolenia na budowę nr 34/18 z dnia 23 stycznia 2018 roku (Część III SIWZ) ; Projekt budowlany zmiana na odcinku od km 0+089 do km 0+112 oraz decyzją pozwolenia na budowę nr 325/18 z dnia 27 czerwca 2018 roku (Część III SIWZ) Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach, której Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: pozyskania niezbędnych warunków technicznych, opracowania pełno-branżowego projektu wykonawczego (4 egz.), opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót dla wszystkich branż (4 egz.), wersja elektroniczna w/w opracowań – 2 egz., Projekt Tymczasowej Organizacji Ruchu – 2 egz., Projekt Stałej Organizacji Ruchu – 2 egz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233161-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 40 000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dowód wniesienia wadium - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium, a w przypadku innej formy niż pieniężna - oryginał dokumentu dołączyć w oddzielnej kopercie, a jego kopię załączyć do oferty,2.Pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby podpisującej złożoną ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych),3.Pełnomocnictwa dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), 4.Pisemne Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów jeśli dotyczy).5.Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16.4.1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. j. Dz. U z 2018r, poz. 419), które powinny być umieszczone w oddzielnej kopercie z napisem: Tajemnica przedsiębiorstwa,6.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach