Przetargi.pl
Budowa ścieżki rowerowej i ciągów pieszych przy ul. Żwirowej i ul. Błotnej w ramach zadania inwestycyjnego „System ścieżek rowerowych w Gorzowie Wielkopolskim – etap II”

Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, Sikorskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. +48957355576 , fax. +48957355612
  • Data zamieszczenia: 2018-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
    Sikorskiego 3-4
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. +48957355576, fax. +48957355612
    REGON: 210966680
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ścieżki rowerowej i ciągów pieszych przy ul. Żwirowej i ul. Błotnej w ramach zadania inwestycyjnego „System ścieżek rowerowych w Gorzowie Wielkopolskim – etap II”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące budowy ścieżki rowerowej i ciągów pieszych drogi numer P-1409F ul. Żwirowa na odcinku od skrzyżowania ul. Słowiańska i Roosvelta do ul. Błotnej na odcinku o długości około 248m oraz budowa ścieżek rowerowych i chodników drogi gminnej numer G-100707F ul. Błotna w Gorzowie Wlkp. 2) Inwestycja zlokalizowana jest na działkach w jednostce ewidencyjnej : Gorzów Wlkp.; obręb 4-Staszica droga powiatowa nr 1409F- ul. Żwirowa –dz. nr 1596, 658/1, 654/2 (654), 652, 1607/1; droga gminna nr G-100707F- ul. Błotna –dz.nr 1607/2 (1607), 654/1 (654) - w nawiasie podano numery działek przed podziałem). 3) Zakres planowanych robót : a. rozbudowa odcinka ul. Żwirowej na odcinku od okolic skrzyżowania z ul. Słowiańską do skrzyżowania z ul. Błotną w zakresie przebudowy ciągu pieszego, budowy ciągu rowerowego, budowy nasypu drogowego i koniecznego zajęcia przyległego terenu i związanym z tym przebudową ogrodzenia ogrodów działkowych, budowy schodów terenowych oraz budową niewielkiego muru oporowego na nowej granicy pasa drogowego, b. przebudowa skrzyżowania ul. Żwirowej i Błotnej w zakresie zmiany geometrii oraz budowy i przebudowy ciągów pieszych i rowerowych, c. rozbudowa odcinka ul. Błotnej na odcinku od skrzyżowania z ul. Żwirową do zjazdu na posesję nr 650 w zakresie przebudowy ciągu pieszego, budowy ciągu rowerowego, budowy nasypu drogowego i koniecznego zajęcia przyległego terenu i związanym z tym przebudową ogrodzenia ogrodów działkowych na nowej granicy pasa drogowego. d. regulację wysokościową urządzeń obcych zlokalizowanych w jezdni i chodnikach, e. wycinkę drzew owocowych i krzewów, f. wykonanie docelowej organizacji ruchu, g. opracowanie, uzyskanie zatwierdzenia i wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu, h. wykonanie 2 tablic informacyjnych spełniających wymogi tablic pamiątkowych (wraz z dostawą i montażem na terenie wyznaczonym przez Zamawiającego na terenie miasta Gorzowa Wlkp. W miejscu uprzednio uzgodnionym z Zamawiającym na wysokości zapewniającej dobrą widoczność; montaż musi spełniać wymogi sztuki budowlanej oraz obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, tj. prawa miejscowego i prawa budowlanego. 4) Istniejące uzbrojenie terenu. W rejonie objętym planowanymi robotami w zależności od odcinka znajduje się następująca infrastruktura techniczna: - sieć gazowa, - sieć wodociągowa, - sieć teletechniczna, - sieć energetyczna, - sieć elektryczna zasilająca oświetlenie drogowe, - siec kanalizacji deszczowej. Planowany do realizacji zakres robót nie powoduje konieczności przebudowy w/w sieci. Prace dostosowawcze będą obejmowały jedynie regulację wysokościową studni, studzienek i skrzynek zaworów. Jedynie w przypadku koniecznej przebudowy jezdni ul. Błotnej w zakresie dostosowania do nowej geometrii jezdni będzie konieczne zlikwidowanie jednego przykanalika oraz wpustu wraz ze studnią wpustową. Ponadto, w ramach prac przewidziano wykonanie nowej studni rewizyjnej oraz nowego przykanalika ze studnią wpustową. 5) Obiekty inżynierskie - nie występują. 6) Planowane przedsięwzięcie nie jest zlokalizowane na obszarze Europejskiej Sieci Ekologicznej Natura 2000 oraz na innych obszarach podlegających ochronie na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody. 7) Projektowane zagospodarowanie : Układ komunikacyjny Projektowane parametry ulic : - pasy dróg publicznych : * droga powiatowa nr 1409F (ul. Żwirowa) kl. technicznej G * droga gminna nr G-100707F (ul. Błotna) kl. Technicznej L - przekrój jezdni : jednojezdniowy (1x2 pasy ruchu), uliczny ograniczony krawężnikami z chodnikiem jednostronnym, - szerokość ciągów pieszych : 1,5- 2,0 m, - szerokość ciągów rowerowych: 1,5m (jednokierunkowe) do 2,5m (dwukierunkowe), - przebudowywane skrzyżowanie: zwykłe, trzywlotowe, - rodzaje nawierzchni: • ciągi piesze – kostka betonowa typ CEGŁA 10x20cm w kolorze szarym (z rozbiórki), • ciągi rowerowe – beton asfaltowy, • jezdnia ul. Błotnej: kostka betonowa typ BEHATON w kolorze szarym (z rozbiórki) - pochylenie poprzeczne ciągów pieszych: jednostronne 2%, - pochylenie poprzeczne ciągów rowerowych: jednostronne 2%, - pochylenie poprzeczne przebudowywanego odcinka ul. Błotnej : jednostronne lub dwustronne 2%, - pochylenie podłużne przebudowywanego odcinka ul. Błotnej: 3-6%, - długość projektowanego muru oporowego: 90m, - wysokość projektowanego muru oporowego: 0,3-0,9m, - materiał projektowanego muru oporowego: gazony betonowe, - długość projektowanego ogrodzenia: 209m, - wysokość projektowanego ogrodzenia: 1,8m, - materiał projektowanego ogrodzenia: siatka stalowa, ocynkowana, powlekana PVC, słupki stalowe. 8) Przebieg zagospodarowania w planie. Zakres prac objętych projektem obejmuje wykonanie nowych oraz przebudowę istniejących elementów zagospodarowania pasów drogowych ulic Żwirowej i Błotnej w zakresie ciągów pieszych i rowerowych. Ze względu na konieczność lokalizacji zjazdów i wjazdów na ścieżkę rowerową w obszarze ul. Błotnej zachodzić będzie również konieczność przebudowy jezdni tej ulicy. Zarówno ciąg pieszy jak i rowerowy wzdłuż ul. Żwirowej zaprojektowano w oparciu o przebieg istniejącej jezdni. Wzdłuż prawej krawędzi tej jezdni zaprojektowano wykonanie pasa oddzielającego jezdnię od ciągu rowerowego o szerokości 2,0m który wykonany będzie jako nieutwardzony (zieleń). Następnie prowadzony będzie ciąg rowerowy szerokości 2,5m o nawierzchni z betonu asfaltowego oraz pieszy o szerokości 2,0 z kostki betonowej. Ciągi te będą od siebie oddzielone krawężnikiem obniżającym natomiast krawędzie zewnętrzne będą oddzielane od zieleni za pośrednictwem obrzeży betonowych 8x30cm ustawianych na ławie z betonu cementowego C12/15 z oporem. Wzdłuż prawej krawędzi chodnika zaprojektowano wykonanie opaski nieutwardzonej w postaci zieleni gdzie w początkowym odcinku zlokalizowany będzie niewielki mur oporowy na którym zaprojektowano odtworzenie ogrodzenia ogrodów działkowych. W dalszej części odcinka, gdzie różnica wysokościowa pomiędzy terenem drogi a ogrodami działkowymi jest większa wykonany będzie nasyp drogowy o skarpie pochylonej w stosunku 1:1,5. Ogrodzenie ogrodów usytuowane będzie na tym odcinku u podstawy nasypu. W przebiegu chodnika, ze względu na konieczność odtworzenia dojścia do ogrodów zaprojektowano schody terenowe jednobiegowe których nawierzchnia będzie wykonana z kostki betonowej. Wzdłuż biegu schodowego zaprojektowano również poręcz która wykonana będzie z rur stalowych. Mur oporowy oddzielający pas drogowy od terenu ogrodów działkowych będzie wykonany z elementów prefabrykowanych (gazonów betonowych) z wypełnieniem z betonu cementowego C16/20. W jego trzpieniu będą osadzane słupki ogrodzenia. W obszarze ul. Błotnej ze względu na konieczność wydzielenia powierzchni ciągów rowerowych, zaprojektowano przebudowę jezdni polegającą na zmianie geometrii wlotu w ul. Żwirową. Przebudowana jezdnia o nawierzchni z kostki betonowej ograniczona będzie od strony zewnętrznej krawężnikiem zwykłym 15x30cm ustawianym na ławie z betonu cementowego C12/15 z oporem lub na długości połączenia z jezdnią ul. Żwirowej, przejściem dla pieszych lub przejazdu, zjazdu i wjazdu na ścieżkę rowerową za pomocą oporników betonowych (h=0cm). Wzdłuż jezdni w obszarze wjazdu z jezdni ul. Błotnej na ciąg rowerowy oraz zjazdu ze ścieżki na jezdnię ul. Błotnej zaprojektowano ciągi rowerowe o szerokości 1,5m (ciągi jednokierunkowe) które wykonane będą z betonu asfaltowego. Chodniki w obszarze ul. Błotnej wykonane będą o szerokości od 1,5 do 2,0m i prowadzone będą na przeważającej długości jako przyległe do jezdni. Jedynie w obszarze skrzyżowania zaprojektowano wykonanie ciągu pieszego jako samodzielnego ciągu. Nawierzchnia chodnika wykonana będzie z kostki betonowej w kolorze szarym. Zmianę wysokościową pomiędzy ciągiem rowerowym lub chodnikiem i krawędzią jezdni należy wykonywać na długości co najmniej 3 metrów w celu zmniejszenia pochyleń podłużnych na tych ciągach. Wysokościowe ukształtowanie projektowanego zagospodarowania - Ze względu na zakres planowanych prac przewiduje nieznaczne zmiany w istniejącym wysokościowym ukształtowaniu terenu. Będą one polegać na poszerzeniu istniejącego nasypu zlokalizowanego wzdłuż krawędzi pasa drogowego ul. Żwirowej a ogrodami działkowymi. Ponadto w celu dostosowania pochyleń podłużnych wlotu ul. Błotnej na skrzyżowanie z ul. Żwirową, ul. Błotną planuje się podnieść o około 30 cm na odcinku objętym przebudową. Odcinek początkowy i końcowy będą natomiast dowiązane do istniejących rzędnych jezdni ul. Żwirowej i Błotnej. 9) Odwodnienie - Wody opadowe z powierzchni chodników i ciągów rowerowych będą za pomocą pochyleń poprzecznych i podłużnych odprowadzane powierzchniowo do przyległego terenu nieutwardzonego. W przypadku przebudowywanej jezdni ul. Błotnej zaplanowano niewielkie prace związane z przebudową odwodnienia. Będą one spowodowane zmianami geometrii i pochyleń poprzecznych jezdni. W związku z powyższym zaprojektowano likwidację jednego wpustu (zlokalizowanego po prawej stronie jezdni) wraz z studnią wpustową i przykanalikiem. Wpust po lewej stronie jezdni zostanie przeniesiony do nowej lokalizacji i zamontowany na nowej studni wpustowej połączonej za pośrednictwem przykanalika dł. 7,5m z nowo wybudowaną studnią rewizyjną na istniejącym kanale deszczowym. Ponadto, w celu poprawy odwodnienia obszaru skrzyżowania ul. Żwirowej i Błotnej zaprojektowano wykonanie dodatkowego wpustu ulicznego (zlokalizowanego w kieszeni wpustowej) który będzie podłączony do przebudowanej studni rewizyjnej w ul. Błotnej za pośrednictwem przykanalika dł. 19m. 10) Oświetlenie uliczne/drogowe – Obszar jest w chwili obecnej oświetlony za pomocą lamp ulicznych tj. słupów stalowych i żelbetowych z wysięgnikami i oprawami. W zakresie przedsięwzięcia zaplanowano drobne prace regulacyjne lokalizacji jednego słupa oświetleniowego na skrzyżowaniu ul. Żwirowa i Błotna. 11) Zieleń – W ramach zadania w zakresie zieleni planuje się wykonanie nowych elementów zieleni w postaci trawników oraz umocnienia wykonanych skarp nasypów na których planuje się wykonanie humusowania gr. 10 cm i obsianie mieszanką nasion traw przeznaczonych na tereny nasłonecznione. W celu likwidacji kolizji projektowanego zagospodarowania z istniejącymi elementami zieleni zorganizowanej w postaci niewielkich drzew owocowych i krzewów ozdobnych (zlokalizowanych obecnie na terenie ogrodów działkowych) będzie zachodziła konieczność ich usunięcia. 12) Zestawienie planowanych do wykonania zgodnie z dokumentacją projektową powierzchni : jezdnie z kostki betonowej - 1 643 m2 ciągi piesze kostki betonowej - 558 m2 Ciągi rowerowe z betonu asfaltowego - 507 m2 Wybrukowania z kostki kamiennej - 79 m2 tereny zielone - 1 011 m2 13) Ochrona konserwatorska - obszar objęty przedsięwzięciem nie leży w strefie ochrony konserwatorskiej oraz na jego terenie i w pobliżu nie ma obiektów objętych ochroną konserwatorską. 14) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia : Szczegółowy zakres robót i technologię wykonania określa dokumentacja projektowa, na którą składa się: – Projekt budowlany, – Projekt Wykonawczy – branża drogowa, – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – Projekt stałej organizacji ruchu, – Opinia geotechniczna – Tabela Elementów Rozliczeniowych, – decyzja ZRID nr 1/17 znak WUA-IV.6740.1.1.2016.RN z dnia 20.02.2017r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233161-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10.000,00 (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r., poz. 110).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby podpisującej złożoną ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych); 2) Pełnomocnictwa dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia); 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotu trzeciego (załączyć w przypadku polegania na osobach lub sytuacji innych podmiotów); 4) Dowód wniesienia wadium - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium, a w przypadku innej formy niż pieniężna - oryginał dokumentu dołączyć w oddzielnej kopercie, a jego kopię załączyć do oferty; 5) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik Nr 6 do SIWZ, a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach