Przetargi.pl
Zadanie I: zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego wg Załącznika nr 1 Zadanie II: zakup, dostawa i montaż wyposażenia komputerowego i multimedialnego wg Załącznika Nr 2 (...)

Gmina Otwock ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, Armii Krajowej 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Otwock
    Armii Krajowej 5
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    REGON: 013268770
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie I: zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego wg Załącznika nr 1 Zadanie II: zakup, dostawa i montaż wyposażenia komputerowego i multimedialnego wg Załącznika Nr 2 (...)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Zadanie I: zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego wg Załącznika nr 14.2. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania. 4.3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wyposażenie oraz zamontować urządzenia objęte zamówieniem, odrębnie do każdego pomieszczenia. 4.4. Szczegółowy wykaz wyposażenia określa Załącznik nr 1.4.5. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić dostawę, transport, rozładunek sprzętu oraz jego montaż.4.6. Wykonawca odpowiada za działania podwykonawców wobec Zamawiającego jak za swoje własne.4.7. Szczegółowe warunki i możliwości wykonywania robót opisane są szczegółowo w SWZ. Wykonawca oświadcza, że wszystkie wymienione wyżej okoliczności uwzględnił w cenie swojej oferty4.8. Wykonawca podejmuje się dokonać wszelkich, wymaganych przepisami prawa, uzgodnień i zatwierdzeń oraz wykonać opracowania konieczne do realizacji zadania i realizacji inwestycji.4.9. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do:a) zapewnienia stałego nadzoru i kontroli prowadzonych dostaw i montażu,b) zapewnienia bieżącej obsługi wykonanych prac,c) organizacji zaplecza dostaw, d) wykonania wszystkich innych prac, w tym nieujętych zakresie i opisie przedmiotu zamówienia oraz prac towarzyszących i niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zadania,3. Opis przedmiotu zamówienia:Zadanie I: zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego wg Załącznika nr 1Zadanie II: zakup, dostawa i montaż wyposażenia komputerowego i multimedialnego wg Załącznika Nr 2 w ramach zadania budżetowego ”Projekt i budowa szkoły podstawowej z oddziałami przedszkolnymi w Otwocku Wólce Mlądzkiej” . 3.1. Sprzęt i wyposażenie dostarczone w ramach niniejszego postępowania mają być fabrycznie nowe, tj. nieużywane, nieuszkodzone, nieregenerowane, nieobciążone prawami osób lub podmiotów trzecich. Sprzęt i wyposażenie powinny być dostarczone w nienaruszonych oryginalnych opakowaniach bez śladów ingerencji. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia, na własny koszt i ryzyko oraz dokonać jego rozładunku w budynku szkoły.3.2. Zakres i opis przedmiotu zamówienia:3.3. Przedmiotem zamówienia jest zamówienie polegające na :Zadanie I: zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego wg Załącznika nr 1Zadanie II: zakup , dostawa i montaż wyposażenia komputerowego i multimedialnego wg Załącznika Nr 2.3.4. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania. 3.5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wyposażenie oraz zamontować urządzenia objęte zamówieniem, odrębnie do każdego pomieszczenia. 3.6. Szczegółowy wykaz wyposażenia określa Załącznik nr 2.3.7. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić dostawę, transport, rozładunek sprzętu oraz jego montaż.3.7 Wykonawca odpowiada za działania podwykonawców wobec Zamawiającego jak za swoje własne.3.8. Szczegółowe warunki i możliwości wykonywania robót opisane są szczegółowo w SWZ. Wykonawca oświadcza, że wszystkie wymienione wyżej okoliczności uwzględnił w cenie swojej oferty3.9. Wykonawca podejmuje się dokonać wszelkich, wymaganych przepisami prawa, uzgodnień i zatwierdzeń oraz wykonać opracowania konieczne do realizacji zadania i realizacji inwestycji.3.10. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do:a) zapewnienia stałego nadzoru i kontroli prowadzonych dostaw i montażu,b) zapewnienia bieżącej obsługi wykonanych prac,c) organizacji zaplecza dostaw, d) wykonania wszystkich innych prac, w tym nieujętych zakresie i opisie przedmiotu zamówienia oraz prac towarzyszących i niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zadania.3.11. Opis Przedmiotu Zamówienia jest opisany w załączniku nr 2 do załącznika A.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39160000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach