Przetargi.pl
Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 66 przy ul. Przepiórki 16/18

DZIELNICA WŁOCHY MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY ogłasza przetarg

  • Adres: 02-133 Warszawa, al. Krakowska 257
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 224434300 , fax. 224434203
  • Data zamieszczenia: 2024-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: DZIELNICA WŁOCHY MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY
    al. Krakowska 257
    02-133 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 224434300, fax. 224434203
    REGON: 01525966300179
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wlochy.um.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 66 przy ul. Przepiórki 16/18
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    11.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń Szkoły Podstawowej przy ul. Przepiórki 16/18 w Warszawie do nowo rozbudowanej części placówki. 11.3. Sposób wykonania i szczegółowy zakres dostaw określają Projektowane postanowienia umowy (PPU) wraz z załącznikiem nr 1 do PPU – Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. 11.4. Zgodnie z § 3 ust. 12 Projektowanych postanowień umowy, Wykonawca podczas realizacji zamówienia zobowiązany jest spełniać obowiązki wynikające z przepisów o elektromobilności i paliwach alternatywnych, tj. zapewnić 10 % udział pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający ma prawo na każdym etapie realizacji do weryfikacji powyższego wymogu poprzez żądanie w wyznaczonym terminie: wykazu pojazdów wykorzystywanych do realizacji zamówienia lub stosownego oświadczenia Wykonawcy. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek przedstawić także dowód rejestracyjny pojazdu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39160000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:15.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;15.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;15.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;15.4. zdolności technicznej lub zawodowej - warunek udziału w postępowaniu zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:15.4.1. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedno zamówienie o wartości brutto minimum 150.000,00 zł polegające na dostawie, montażu, rozmieszczeniu mebli biurowych i/lub szkolnych i/lub przedszkolnych w przedszkolach i/lub w szkołach i/lub w placówkach oświatowych.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej określony w punkcie 15.4.1. musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie.15.5. W przypadku podania wartości w walucie innej niż PLN w dokumencie na potwierdzenie spełnienie warunku udziału w postępowaniu, będą przeliczane na złote polskie na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych, określonych w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego, na dzień ogłoszenia postępowania (zamieszczenia dokumentów zamówienia na platformie zakupowej Zamawiającego).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach