Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli biurowych oraz mebli szkolnych i wyposażenia szkolnego w Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Kochanowskiego w Wyszkowie

Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Kochanowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, ul. Jana Matejki 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297423430
  • Data zamieszczenia: 2022-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Kochanowskiego
    ul. Jana Matejki 9
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 297423430
    REGON: 000202407
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cku-wyszkow.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli biurowych oraz mebli szkolnych i wyposażenia szkolnego w Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Kochanowskiego w Wyszkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli oraz wyposażenia dla budynku Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Kochanowskiego w Wyszkowie, w tym w szczególności:a) dostawę do budynku, rozładunek, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego (budynek 3 kondygnacyjny),b) montaż, ustawienie i wypoziomowanie,c) montaż sprzętu RTV i AGD dostarczonego przez Zamawiającego,1) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagania, parametry oraz wymagane ilości określono w zestawieniu mebli stałych i ruchomych, stanowiącym załącznik nr 1a do SWZ. Jako materiały pomocnicze, Zamawiający zamieszcza również wizualizacje aranżacji wnętrz wraz z rzutami pomieszczeń;2) dopuszcza się zmiany wymiarów oraz paramentów poszczególnych mebli i wyposażenia, stanowiących przedmiot zamówienia w przedziale +/-10% po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. W przypadku braku możliwości technicznych, wymiary można zmienić w większym zakresie, wyłącznie po akceptacji Zamawiającego. W takim przypadku strony sporządzą odpowiedni protokół konieczności.2. Należy mieć na względzie, że obiekt do którego dostarczane będą meble i wyposażenie, jest czynnym obiektem użyteczności publicznej i realizacja przedmiotu zamówienia musi odbywać się w terminach ustalonych z odpowiednim wyprzedzeniem z Zamawiającym. Istnieje możliwość realizacji zamówienia w soboty.3. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia na dostawę mebli i wyposażenia do przedstawienia próbek kolorystycznych i materiałowych (w tym obicia mebli tapicerowanych) do akceptacji Zamawiającego. Zaleca się wykonanie pomiarów własnych przed przystąpieniem do wykonania mebli. Wszystkie elementy wyposażenia stałego należy przed montażem przedłożyć do akceptacji Zamawiającemu. 4. Nie dopuszcza się składania ofert na wybrane pozycje zamówienia. Cena oferty musi obejmować wszystkie pozycje składające się na zamówienie.5. Zamawiający wymaga, by dostarczone przez Wykonawcę meble i wyposażenie były ze sobą kompatybilne oraz wizualnie tworzyły jednolite zestawy.6. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia elementów obiektu lub istniejącej infrastruktury, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych, Wykonawca zostanie wezwany do naprawy, w odpowiednim terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. W przypadku bezskutecznego upływu terminu wskazanego w wezwaniu Zamawiający dokona niezbędnych napraw na koszt Wykonawcy.7. W okresie gwarancji wszystkie koszty związane z ewentualnymi naprawami przedmiotu zamówienia obciążają Wykonawcę, z wyłączeniem napraw elementów uszkodzonych przez użytkownika lub osoby trzecie, a także wynikłych z przyczyn zewnętrznych niezależnych od Wykonawcy.8. Dostarczone meble muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad i uszkodzeń, posiadać certyfikat wyrobu bezpiecznej i dobrej jakości.9. Do wykonania zamówienia należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty. 10. Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do:a) przestrzegania obowiązujących przepisów BHP i ppoż. oraz zabezpieczenia pomieszczeń, w których realizowane będzie zamówienie i sąsiadujących z nimi ciągów komunikacyjnych przed zabrudzeniem i uszkodzeniem, w tym stolarki drzwiowej, posadzek, itp.,b) wykonania na własny koszt niezbędnych napraw wszystkich ewentualnych uszkodzeń wynikłych w związku z realizowanym zamówieniem,c) należytego uprzątnięcia miejsc, w których są lub były prowadzone prace i wykorzystywanych ciągów komunikacyjnych,d) najpóźniej w dniu zrealizowania całości zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia, tj.: dokumenty gwarancyjne, zalecenia, wymagania i instrukcje opracowane przez producentów i dostawców mebli i wyposażenia dotyczące sposobu i warunków prawidłowego użytkowania, instrukcje obsługi i konserwacji oraz karty katalogowe, świadectwa jakości, certyfikaty, świadectwa wykonania prób, atesty – o ile zostały wydane.11. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia pustych opakowań po dostarczonych meblach i wyposażeniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39160000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,Opis spełnienia warunku:Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisów,Opis spełnienia warunku:Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,Opis spełnienia warunku:Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeśli wykaże on, żea) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000,00 zł;b) posiada odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 100 000,00 zł.4) zdolności zawodowejOpis spełnienia warunku:Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej i zawodowej, jeśli wykaże on, że:a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał dostawy wraz z montażem mebli biurowych oraz szkolnych o wartości łącznej nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach