Urząd Miejski w Koluszkach ogłasza przetarg
- Adres: 95040 Koluszki, ul. 11-go Listopada
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 447 256 700 , fax. 447 145 840
- Data zamieszczenia: 2018-06-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Koluszkach
ul. 11-go Listopada 65
95040 Koluszki, woj. łódzkie
tel. 447 256 700, fax. 447 145 840
REGON: 59064836200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.samorzady.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zadanie dofinansowane zostanie w ramach projektu „Koluszki zawsze w centrum. Promocja gospodarcza regionu łódzkiego poprzez działania zwiększające międzynarodową współpracę przedsiębiorców Województwa Łódzkiego” współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie promocji gospodarczej regionu poprzez organizację oraz udział w zagranicznych targach i misjach gospodarczych, prowadzenie działań zwiększających międzynarodową współpracę przedsiębiorców województwa łódzkiego, oraz prowadzenie działań promocyjnych skierowanych do odbiorów krajowych. 2. W zakres działań promocyjnych wchodzi 18 następujących działań: 1) Organizacja udziału przedsiębiorców w targach CFDF China Food & Drink Chengdu – wiosna 2019 r. 2) Organizacja udziału w misji i udział przedsiębiorców z Koluszek w targach Expo - Real w Monachium – w miesiącu październiku 2018 r. 3) Organizacja udziału przedsiębiorców z Koluszek w targach Agricultural Expo & Chengdu International Urban Modern Agricultural Expo w terminie listopad 2018 r. 4) Organizacja udziału przedsiębiorców z Koluszek i regionu łódzkiego w misji i udział w targach przedsiębiorców z Koluszek w targach Transport Logistic w Monachium w miesiącu czerwcu 2019 r. 5) Dokumentowanie wszystkich wydarzeń w formie filmowej i wykonywanie dokumentacji fotograficznej. 6) Organizacja dwóch SHOW - ROOM’ów, 7) Przeprowadzenie kampanii promocyjnej na kanałach online za granicą, 8) Opracowanie hasła przewodniego kampanii, 9) Wykonanie 1400 zestawów promocyjnych, 10) Przygotowanie projektów reklam w prasie oraz w kanałach on - line skierowanych do przedsiębiorców, 11) Zakup reklam w prasie, 12) Dokumentowanie wszystkich wydarzeń w formie filmowej, 13) Wykonanie dokumentacji zdjęciowej, 14) Kampania promocyjna na kanałach on-line na terenie polski, 15) Przygotowanie materiałów promocyjnych w języku polskim wraz z produkcją, 16) Organizacja 3 szkoleń dla przedsiębiorców, 17) Organizacja 6 konferencji prasowych, 18) Organizacja i koordynacja kampanii, 3. Szczegółowe wymagania i działania dotyczące przedmiotu zamówienia opisane są w załączniku nr 7 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia składanego na podstawie art. 25a ust. 1 Ustawy dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 2) Wstępną koncepcję merytoryczną podpisaną przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy sporządzona zgodnie z wymaganiami zawartymi poniżej. Koncepcja powinna być złożona w oryginale INSTRUKCJA SPORZĄDZENIA WSTĘPNEJ KONCEPCJI MERYTORYCZNEJ A) Zakres wstępnej koncepcji merytorycznej załączonej do oferty przez Wykonawcę powinien zawierać maksymalnie 3 000 znaków w formie drukowanej na papierze formatu A4 obejmującej następujące zagadnienia: a) wstępną koncepcję przeprowadzenia kampanii promocyjnej, b) wstępny szczegółowy program uczestnictwa w wydarzeniach zawierający co najmniej informacje o: czasowym harmonogramie wydarzeń ( dzień, godzina), planowanych spotkaniach m.in.: b2b, organizacji zaproponowanego dodatkowego wydarzenia, dystrybucji materiałów promocyjnych, realizacji wydarzenia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz c) propozycję stałej wystawy/ ekspozycji produktów producentów z Koluszek i regionu łódzkiego w formie show - room’ów zlokalizowanych w Chengdu oraz Chongging, w miejscu odwiedzanym przez przedstawicieli biznesu, potencjalnie zainteresowanych produktami. B) Uwaga: Zamawiający zaleca, aby we wstępnej koncepcji merytorycznej załączonej do oferty, poszczególne informacje do oceny oznaczyć zgodnie z przyjętymi podkryteriami od 1 do 5. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza 4) dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22 a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego. c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup usługi promocji Miasta podczas wydarzeń: „ Marcin Gortat Camp 2024”, „Marcin Gortat Basketball Clinic” oraz „Wielki mecz Gortat Team vs. NATO Team
Dodano: 2024-02-26 - Promocja Gminy Wieluń poprzez sport.
Dodano: 2022-11-21 - Kampania informacyjno-promocyjna dotycząca realizacji inwestycji i remontów drogowych w Łodzi prowadzonych przez Zarząd Inwestycji Miejskich (ZIM) oraz Zarząd Dróg i Transportu (ZDiT)
Dodano: 2022-11-18 - Promocja gospodarcza m. Łodzi i regionu łódzkiego w ramach spotkania z inwestorami, izbami, instytucjami okołobiznesowymi, etc. w 2022 r, realizowanego w ramach projektu pn. „Internacjonalizacja ...”
Dodano: 2022-09-21 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej wraz z utworzeniem strony www w ramach realizacji Projektu pn. „Wirtualna platforma danych medycznych oraz nowoczesnej diagnostyki „MDB-MEDICAL DATA BANK” przez Politechnikę Łódzką
Dodano: 2021-03-31 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej wraz z utworzeniem strony www w ramach realizacji Projektu pn. „Wirtualna platforma danych medycznych oraz nowoczesnej diagnostyki „MDB-MEDICAL DATA BANK” przez Politechnikę Łódzką
Dodano: 2020-12-31 - Przeprowadzanie kampanii informacyjno-promocyjnej projektu „Cyfrowe udostępnienie zasobów Muzeum Sztuki w Łodzi”, współfinansowanego w ramach Działania 2.3 Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego, Poddziałanie 2.3.2 Cyfrowe udostępnienie zasobów kultury, oś priorytetowa II E-administracja i otwarty rząd Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
Dodano: 2020-10-15 - "Usługi w zakresie promocji - przygotowanie i produkcja filmów promocyjnych"
Dodano: 2020-09-17 - Przeprowadzanie kampanii informacyjno-promocyjnej projektu „Cyfrowe udostępnienie zasobów Muzeum Sztuki w Łodzi”, współfinansowanego w ramach Działania 2.3 Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego, Poddziałanie 2.3.2 Cyfrowe udostępnienie zasobów kultury, oś priorytetowa II E-administracja i otwarty rząd Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
Dodano: 2020-08-28 - Usługi w zakresie promocji - przygotowanie i produkcja filmów promocyjnych
Dodano: 2020-08-20