Przetargi.pl
Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej wraz z utworzeniem strony www w ramach realizacji Projektu pn. „Wirtualna platforma danych medycznych oraz nowoczesnej diagnostyki „MDB-MEDICAL DATA BANK” przez Politechnikę Łódzką

Politechnika Łódzka ogłasza przetarg

  • Adres: 90-924 Łódź, Żeromskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 631 28 86
  • Data zamieszczenia: 2021-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Łódzka
    Żeromskiego 116
    90-924 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 631 28 86
    REGON: 000001583
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Publiczna Uczelnia Wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej wraz z utworzeniem strony www w ramach realizacji Projektu pn. „Wirtualna platforma danych medycznych oraz nowoczesnej diagnostyki „MDB-MEDICAL DATA BANK” przez Politechnikę Łódzką
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    III.1. Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu pn. „Wirtualna platforma danych medycznych oraz nowoczesnej diagnostyki „MDB-MEDICAL DATA BANK”, finansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 III.2. Zamawiający informuje, że wymagania w zakresie oprawy graficznej realizowanych zadań w kampanii promocyjnej Projektu zostały określone w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji. Wykonawca zobowiązany jest stosować się do wskazanych w Podręczniku wytycznych. III.3. O Projekcie: Projekt ma na celu ułatwić dostęp, poprawić jakość danych, zasilić bazę danych informacji sektora publicznego oraz umożliwić zainteresowanym ponowne wykorzystanie komplementarnych zasobów nauki. Cyfrowa technologia kształtuje na nowo standardy pracy specjalistów. Dzięki Projektowi możliwe będzie udostępnienie ich do analiz biometrycznych, pracy dydaktycznej, samokształcenia lekarzy, statystyk oraz jako unikalne źródło informacji popularno-naukowej dla społeczeństwa. Dzięki wykorzystaniu zasobów Partnerów, Projekt posłuży rozwojowi diagnostyki onkologicznej poprzez dalsze badania nad jednostkami chorobowymi. Projekt stanowi odpowiedź na zdiagnozowany problem utrudnionego bądź wręcz niemożliwego cyfrowego dostępu do atrakcyjnych i unikatowych danych medycznych (dotyczących histopatologii), które w obecnej rozproszonej niezintegrowanej, analogowej postaci, znacznie opóźniają powstanie innowacji czy nowych technologii, niezbędnych do postępu w medycynie, spowalniają prace badawczo-naukowe, podnoszenie kompetencji i edukację lekarzy specjalistów, kadry naukowej. Istotą Projektu jest zmiana powyższej sytuacji poprzez wprowadzenie usprawnień w procesie gromadzenia i przechowywania danych medycznych poprzez budowę Systemu, który będzie integrował wszystkie źródła danych posiadanych i pozyskiwanych przez partnerów w taki sposób, aby możliwe stało się udostępnianie zgromadzonych informacji z zachowaniem odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa. Połączenie potencjału know-how renomowanej uczelni technicznej z potężną bazą danych medycznych jednej z najbardziej specjalistycznych placówek medycznych w Polsce o najwyższym stopniu referencyjności pozwoli stworzyć użyteczną i zaawansowaną technologicznie wirtualną platformę. W wyniku realizacji Projektu min. 1 000 400,00 danych medycznych zostanie zdygitalizowanych i udostępnionych. III.4. Zamówienie zostało podzielone na 5 części: III.4.1.1 Część 1 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest stworzenie i opracowanie logo Projektu. 1) Logo będzie wykorzystywane w okresie trwania Projektu i umieszczane na materiałach związanych z realizacją Projektu, w szczególności na materiałach promocyjnych (plakatach, banerach, roll-up’ach, broszurach, ulotkach, filmach i innych materiałach promujących Projekt), podczas konferencji organizowanych w ramach realizacji Projektu, na stronie www Projektu, w mediach społecznościowych (w szczególności w czasie trwania kampanii promocyjnej), w newsletterach, na papierze firmowym (w kolorze oraz w wersji czarno-białej), na sporządzanej w ramach Projektu dokumentacji, itp.; 2) W ramach otrzymanego wynagrodzenia, Wykonawca zobowiązuje się do przeniesienia na Zamawiającego, bez żadnych ograniczeń czasowych i terytorialnych i na wszystkich polach eksploatacji, całość autorskich praw majątkowych, praw pokrewnych i praw zależnych do treści powstałych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia, w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia; 3) Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu wstępnej koncepcji logo (co najmniej 2 wstępne projekty logo) w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia niniejszej umowy (zgodnie z ofertą Wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – kryterium oceny ofert); 4) Zamawiający w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych przedstawi swoje uwagi i poprawki. Wykonawca uwzględni poprawki i zmiany wskazane przez Zamawiającego i przedstawi ostateczny projekt logo, w terminie nie dłuższym niż 10 dni kalendarzowych od dnia otrzymania od Zamawiającego uwag do wstępnego projektu logo; 5) Materiały niezbędne do wykonania logo, Zamawiający przekaże Wykonawcy w wersji elektronicznej na adres email wskazany przez Wykonawcę, chyba że Strony zgodnie postanowią o przekazaniu materiałów w innej formie; 6) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zgody Zamawiającego na ostateczną wersję logo Projektu; 7) Wykonawca w ramach otrzymanego wynagrodzenia w razie potrzeby wykona dwie modyfikacje istniejącego projektu logo. 8) Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu opracowane logo na odpowiednich nośnikach, umożliwiających wykorzystanie logo przez Zamawiającego zgodnie z jego przeznaczeniem. Pliki muszą być przekazane w formie gotowej do publikacji/druku (np. w formatach: .jpg, .png, .pdf, .swf) wraz z plikami źródłowymi umożliwiającymi edycję projektu (np. w formatach: .indd, Al., psd, cdr). 9) Wykonawca udziela Zamawiającemu zezwolenia na rozporządzanie i korzystanie z opracowań dzieła w rozumieniu art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych na czas nieoznaczony. Wykonawca wyraża zgodę na dokonywanie przez Zamawiającego i osoby upoważnione przez Zamawiającego zmian utworu, w tym modyfikacji, przeróbek, adaptacji bez obowiązku uzgadniania ich z Wykonawcą; 10) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przedmiotu zamówienia w sposób zgodny ze wskazówkami, sugestiami i uwagami Zamawiającego, współpracując z Zamawiającym; 11) Wykonawca może powierzyć wykonanie przedmiotu zamówienia osobie trzeciej po uzyskaniu uprzedniej zgody Zamawiającego na piśmie. W przypadku powierzenia wykonania przedmiotu zamówienia osobie trzeciej, Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania osoby, której powierzył wykonanie przedmiotu zamówienia, jak za swoje własne działania i zaniechania III.4.2.1 Część 2 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii promującej Projekt polegającej na: przygotowaniu oprawy graficznej profili i przeprowadzenia kampanii social media obejmującej prowadzenie kanałów social media (facebook i instagram) w sposób, interaktywny, skuteczny i zgodny ze sztuką, zwanej w dalszej treści „kampanią”. 1. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej jakości, formy, treści, częstotliwości pojawiania się wpisów na wybranych kanałach w celu promowania marki Projektu i budowania społeczności wokół niej. 2. Wykonawca będzie zobowiązany, w szczególności do: 1) opracowania wstępnej koncepcji przeprowadzenia kampanii; 2) stworzenia i moderowania profili na portalach społecznościowych (facebook, instagram) w szczególności: przygotowania narzędzi i materiałów promocyjnych w postaci treści o charakterze promocyjnym otrzymanych od Zamawiającego (tekst, grafika, video) i ich publikację na danym portalu; 3) przygotowania oprawy graficznej profilu, zgodnie z szatą graficzną, logotypem projektu, (tworzenie grafik postów, banerów, grafik w tle oraz magnesów do newslettera). 4) Zamawiający wymaga wykonania po jednej grafice tygodniowo w jednym kanale social media (jedna grafika tygodniowo na portalu facebook oraz jedna grafika tygodniowo na portalu instagram); 5) generowania wpisów, zapewnienia interakcji z odbiorcami, użytkownikami social media; 6) mailingu do interesariuszy projektu; 7) raportowania i analizy; 8) promowania postów na kanałach społecznościowych. Zamawiający przewiduje dotarcie do szerokiego grona odbiorców (Zamawiający zamierza osiągnąć zasięg na poziomie co najmniej 20 000), niezbędne będzie wykonanie 1-2 postów sponsorowanych; 9) prowadzenie newslettera (minimum dwa razy w miesiącu, w zależności od wydarzeń i realizacji działań promujących Projekt); 10) bieżącego kontrolowania i monitorowania przebiegu kampanii; 11) sporządzenia szczegółowego kosztorysu w terminie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia niniejszej umowy; 12) przedstawienia miesięcznych harmonogramów działań prowadzonych w ramach kampanii (wymóg zatwierdzenia przez Zamawiającego) i miesięcznych raportów z przebiegu kampanii (wymóg zatwierdzenia przez Zamawiającego) – nie później niż do 5-go dnia następnego miesiąca, jeżeli dzień ten wypada w dzień ustawowo wolny od pracy, termin ulega wydłużeniu do najbliższego dnia roboczego; 13) przedstawienia szczegółowego raportu podsumowującego przebieg kampanii w wersji drukowanej oraz elektronicznej, obejmującego między innymi pełny opis wykonywanych w ramach kampanii działań wraz z harmonogramem ich realizacji, opis metodologii prowadzonych działań - w terminie nie dłuższym niż do 15 maja 2023 roku; 3. Materiały niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający przekaże Wykonawcy w wersji elektronicznej na wskazany adres email, chyba że Strony zgodnie postanowią o przekazaniu materiałów w innej formie. 4. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zgody Zamawiającego na ostateczną wersję oprawy graficznej portali oraz zamieszczanych treści, materiałów i sposobu prowadzenia kampanii. 5. Wykonawca w ramach otrzymanego wynagrodzenia, w razie potrzeby wykona dwie modyfikacje oprawy graficznej każdego ze stworzonych profili na portalach społecznościowych (facebook i instagram). 6. Wykonawca udziela Zamawiającemu zezwolenia na rozporządzanie i korzystanie z opracowań dzieła w rozumieniu art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 1231 z późn. zm.) na czas nieoznaczony. Wykonawca wyraża zgodę na dokonywanie przez Zamawiającego i osoby upoważnione przez Zamawiającego zmian utworu, w tym modyfikacji, przeróbek, adaptacji bez obowiązku uzgadniania ich z Wykonawcą. 7. zachowanie standardów WCAG 2.1 (dostępność dla osób niepełnosprawnych); stworzenie materiałów alternatywnych jest po stronie Wykonawcy; jeżeli zachodzą przesłanki do stosowania postanowień ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 roku o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych III.4.3.1. Część 3 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest utworzenie, utrzymanie i moderowanie strony www Projektu, w szczególności: 1. Zamawiający powierza, a Wykonawca zobowiązuje się do: 1) opracowania koncepcji i projektu, a następnie utworzenia strony www Projektu pn. „Wirtualna platforma danych medycznych oraz nowoczesnej diagnostyki „MDB-MEDICAL DATA BANK”, zwanej dalej „stroną www” lub „dziełem”, uzyskania zgody Zamawiającego oraz utworzenia na tej podstawie strony www; 2) utrzymania i moderowania strony www, w szczególności: a) aktualizacji postępu rzeczowego projektu na stronie (Zamawiający przewiduje nie więcej niż 10 aktualizacji w okresie obowiązywania umowy); b) zachowanie standardów WCAG 2.1 (dostępność dla osób niepełnosprawnych); stworzenie materiałów alternatywnych jest po stronie Wykonawcy; c) obsługa w zakresie przeformatowania i edycji layoutów; d) opracowania kompletnego harmonogramu i kosztorysu prowadzonych działań, w tym miesięcznych harmonogramów planowanych działań; e) bieżącego monitorowania ilości wejść na stronę (metodą typu Google Analytics, wraz z udostępnieniem danych w ramach otrzymanego wynagrodzenia); f) przedstawienia miesięcznych raportów, a także szczegółowego raportu podsumowującego na koniec obowiązywania niniejszej umowy w wersji drukowanej oraz elektronicznej, obejmującego między innymi pełny opis wykonanych działań 2. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu wstępnej koncepcji strony www (co najmniej 2 wstępne projekty strony) w terminie nie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia niniejszej umowy (zgodnie z ofertą Wykonawcy, złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego). 3. Zamawiający w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych przedstawi swoje uwagi i poprawki. Wykonawca uwzględni poprawki i zmiany wskazane przez Zamawiającego i przedstawi ostateczny projekt strony www w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia otrzymania poprawek od Zamawiającego. Strona zostanie utworzona i będzie dostępna w terminie nie dłuższym niż 5 dni kalendarzowych od dnia przedstawienia ostatecznego projektu strony www. 4. Materiały niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający przekaże Wykonawcy w wersji elektronicznej w terminie nie dłuższym niż 5 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy na wskazany adres email, chyba że Strony zgodnie postanowią o przekazaniu materiałów w innej formie. 5. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania strony przez czas trwania projektu, a także w okresie 3 lat po jego zakończeniu. Po zakończeniu trwania projektu, strona www musi być aktywna. 6. Wszelkie zmiany wprowadzane przez Wykonawcę muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego w obrębie zasobów publicznie dostępnych. 7. Projekt strony www powinien być w pełni responsywnym, zapewniając pełną funkcjonalność dla czytników desktop, laptop, tablet oraz smartphone. 8. Wykonawca w ramach otrzymanego wynagrodzenia, w razie potrzeby wykona dwie modyfikacje kontentu projektu strony www. 9. Wykonawca udziela Zamawiającemu zezwolenia na rozporządzanie i korzystanie z opracowań dzieła w rozumieniu art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 1231 z późn. zm.) na czas nieoznaczony. Wykonawca wyraża zgodę na dokonywanie przez Zamawiającego i osoby upoważnione przez Zamawiającego zmian utworu, w tym modyfikacji, przeróbek, adaptacji bez obowiązku uzgadniania ich z Wykonawcą. 10. Wykonawca w ramach realizacji niniejszej umowy zobowiązuje się do wykonywania przedmiotu niniejszej umowy, zgodnie ze wskazówkami, sugestiami i uwagami Zamawiającego. 11. Strona www zostanie umieszczona na domenie wskazanej przez Zamawiającego. Dostawca hostingu (usługi serwera www wraz z dostępem do bazy danych www) jest wskazany przez Zamawiającego – Uczelniane Centrum Informatyczne Politechniki Łódzkiej. 12. Wykonawca zobowiązany jest zamieszczać materiały przekazane przez Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż …… (24 godziny) - termin wskazany w ofercie – kryterium oceny ofert. 13. Wykonawca opracuje projekt graficzny strony www, z zachowaniem zasad wizualizacji oraz wytycznych zawartych w podręczniku beneficjenta. Wykonawca w ramach wynagrodzenia dostarczy licencje na wykorzystane utwory osób trzecich (np. foty stockowe). 14. Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania się do wymogów technicznych i standardów dostawcy hostingu. 15. Wykonawca może powierzyć wykonanie przedmiotu niniejszej umowy osobie trzeciej po uzyskaniu uprzedniej zgody Zamawiającego na piśmie. W przypadku powierzenia wykonania przedmiotu umowy osobie trzeciej, Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania osoby, której powierzył wykonanie przedmiotu niniejszej umowy, jak za swoje własne działania i zaniechania. III.4.3.2. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP III.4.4.1 Część 4 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest nagranie filmu (spotu reklamowego) promującego Projekt pn. „Wirtualna platforma danych medycznych oraz nowoczesnej diagnostyki „MDB-MEDICAL DATA BANK”, zwanego dalej „filmem” lub „dziełem” w oparciu o materiały w postaci prezentacji nadesłane przez Zamawiającego, w tym: 1) napisanie scenariusza; 2) nagrywanie materiału; 3) montaż 4) zapis w formacie odpowiednim w celu dalszego wykorzystania filmu przez Zamawiającego w ramach realizacji kampanii promującej Projekt pn. „Wirtualna platforma danych medycznych oraz nowoczesnej diagnostyki „MDB-MEDICAL DATA BANK”; 5) przekazanie Zamawiającemu nagranego filmu na odpowiednim nośniku. 2. Zamawiający przewiduje nagranie materiału video o długości 2 minut, w jednym miejscu, w ciągu jednego dnia. 3. Film będzie wykorzystywany w okresie trwania Projektu, a także po jego zakończeniu, w szczególności: podczas konferencji, spotkań branżowych, seminariów organizowanych w ramach realizacji Projektu, na stronie www Projektu, w mediach społecznościowych, podczas szeroko pojętej kampanii promującej Projekt pn. „Wirtualna platforma danych medycznych oraz nowoczesnej diagnostyki „MDB-MEDICAL DATA BANK” itp. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu wstępnej koncepcji filmu w terminie nie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych od dnia otrzymania materiałów od Zamawiającego wraz z przedstawieniem szczegółowego kosztorysu. 5. Zamawiający w terminie nie dłuższym niż 10 dni kalendarzowych przedstawi swoje uwagi. Wykonawca uwzględni poprawki i zmiany wskazane przez Zamawiającego i przedstawi ostateczną wersję filmu, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych (zgodnie z ofertą złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego) od dnia otrzymania od Zamawiającego uwag. 6. Materiały niezbędne do wykonania dzieła, Zamawiający przekaże Wykonawcy w wersji elektronicznej na wskazany adres email, chyba że Strony zgodnie postanowią o przekazaniu materiałów w innej formie. 7. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zgody Zamawiającego na ostateczną wersję filmu. 8. Wykonawca w ramach otrzymanego wynagrodzenia, w razie potrzeby wykona dwie modyfikacje filmu. 9. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu film na odpowiednich nośnikach, umożliwiających jego wykorzystanie zgodnie z przeznaczeniem. Pliki muszą być przekazane w formie gotowej odtworzenia (np. w formacie: .avi). 10. Wykonawca udziela Zamawiającemu zezwolenia na rozporządzanie i korzystanie z opracowań dzieła w rozumieniu art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 1231 z późn. zm.) na czas nieoznaczony. Wykonawca wyraża zgodę na dokonywanie przez Zamawiającego i osoby upoważnione przez Zamawiającego zmian utworu, w tym modyfikacji, przeróbek, adaptacji bez obowiązku uzgadniania ich z Wykonawcą. 11. Wykonawca w ramach realizacji niniejszej umowy zobowiązuje się do wykonywania przedmiotu niniejszej umowy, zgodnie ze wskazówkami, sugestiami i uwagami Zamawiającego. 12. Wykonawca może powierzyć wykonanie przedmiotu niniejszej umowy osobom trzecim, wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania osób, którym powierzył wykonanie przedmiotu niniejszej umowy, jak za swoje własne działania i zaniechania. Wykonawca w realizowanym materiale video będzie zobowiązany umieścić grafiki dotyczące Projektu (w szczególności znaki Unii Europejskiej i Funduszy Europejskich oraz barwy Rzeczypospolitej Polskiej. Flaga UE i napis Unia Europejska), zgodnie z wymaganiami określonymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji. III.3.5.1. Część 5 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii promocyjnej Projektu pn. „Wirtualna platforma danych medycznych oraz nowoczesnej diagnostyki „MDB-MEDICAL DATA BANK”, zwanego w dalszej treści Projektem w mediach tradycyjnych (radio i telewizja) poprzez: 1. 1) produkcję i nagranie 5 sekundowego spotu telewizyjnego promującego Projekt na podstawie przekazanych przez Zamawiającego materiałów, zwanego dalej „spotem telewizyjnym” lub „dziełem”. Nagrany spot telewizyjny musi spełniać standardy telewizji publicznej i prywatnej, co umożliwi emisję spotu w ramach bloków reklamowych. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu nagranego spotu na odpowiednim nośniku; 2) produkcję i nagranie 5 sekundowego spotu radiowego promującego Projekt, na podstawie materiałów przekazanych przez Zamawiającego, zwanego dalej „spotem radiowym” lub „dziełem”. Nagrany spot radiowy musi spełniać standardy obowiązujące w rozgłośniach radiowych lokalnych i ogólnopolskich, co umożliwi jego emisję w ramach bloków reklamowych. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu nagranego spotu radiowego na odpowiednim nośniku; 3) zakupu i realizacji telewizyjnej emisji spotu telewizyjnego w ramach bloku reklamowego w 1 stacji o zasięgu lokalnym i 1 stacji o zasięgu ogólnopolskim w godzinach: 08:00 – 10:00; 4) zakupu i realizacji radiowej emisji spotu radiowego w ramach bloku reklamowego w 1 stacji o zasięgu lokalnym i 1 stacji o zasięgu ogólnopolskim w godzinach: 08:00 – 10:00, 2. Spot telewizyjny w pierwszym kwartale obowiązywania umowy zostanie wyemitowany: raz w miesiącu w telewizji o zasięgu lokalnym, raz w miesiącu w telewizji o zasięgu ogólnopolskim. W kolejnych miesiącach obowiązywania umowy, raz na kwartał w telewizji o zasięgu lokalnym i raz na kwartał w telewizji o zasięgu ogólnopolskim. 3. Spot radiowy w pierwszym kwartale obowiązywania umowy zostanie wyemitowany: raz w miesiącu w rozgłośni radiowej o zasięgu lokalnym, raz w miesiącu w rozgłośni radiowej o zasięgu ogólnopolskim. W kolejnych miesiącach obowiązywania umowy, raz na kwartał w rozgłośni radiowej o zasięgu lokalnym i raz na kwartał w rozgłośni radiowej o zasięgu ogólnopolskim 4. Spot telewizyjny i radiowy będą wykorzystywane w okresie trwania Projektu, a także po jego zakończeniu, w szczególności: podczas konferencji, spotkań branżowych, seminariów organizowanych w ramach realizacji Projektu, na stronie www Projektu, w mediach społecznościowych, podczas szeroko pojętej kampanii promującej Projekt pn. „Wirtualna platforma danych medycznych oraz nowoczesnej diagnostyki „MDB-MEDICAL DATA BANK” itp. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu wstępnej koncepcji spotu radiowego i telewizyjnego w terminie nie dłuższym niż 19 dni kalendarzowych od dnia otrzymania materiałów od Zamawiającego wraz z przedstawieniem szczegółowego kosztorysu nagrania spotu filmowego i radiowego oraz harmonogramem realizacji emisji spotu telewizyjnego i radiowego. 6. Zamawiający w terminie nie dłuższym niż 10 dni kalendarzowych przedstawi swoje uwagi. Wykonawca uwzględni poprawki i zmiany wskazane przez Zamawiającego i przedstawi ostateczne wersje spotu telewizyjnego i radiowego, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych (zgodnie z ofertą złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego) od dnia otrzymania od Zamawiającego uwag. 7. Materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający przekaże Wykonawcy w wersji elektronicznej na wskazany adres email, chyba że Strony zgodnie postanowią o przekazaniu materiałów w innej formie. 8. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego na ostateczne wersje spotu telewizyjnego i radiowego. 9. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu spot telewizyjny i spot radiowy na odpowiednich nośnikach, umożliwiających jego wykorzystanie zgodnie z przeznaczeniem. Pliki muszą być przekazane w formie gotowej odtworzenia (np. w formacie: .avi, mp3). 10. Wykonawca udziela Zamawiającemu zezwolenia na rozporządzanie i korzystanie z opracowań dzieła w rozumieniu art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych na czas nieoznaczony. Wykonawca wyraża zgodę na dokonywanie przez Zamawiającego i osoby upoważnione przez Zamawiającego zmian utworu, w tym modyfikacji, przeróbek, adaptacji bez obowiązku uzgadniania ich z Wykonawcą. 11. Wykonawca w ramach realizacji niniejszej umowy zobowiązuje się do wykonywania przedmiotu niniejszej umowy, zgodnie ze wskazówkami, sugestiami i uwagami Zamawiającego. 12. Wykonawca może powierzyć wykonanie przedmiotu niniejszej umowy osobom trzecim, wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania osób, którym powierzył wykonanie przedmiotu niniejszej umowy, jak za swoje własne działania i zaniechania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach