Muzeum Sztuki w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-734 Łódź, ul. Więckowskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 633-97-90 w 33 , fax. 42 632 99 41
- Data zamieszczenia: 2020-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Sztuki w Łodzi
ul. Więckowskiego 36
90-734 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 633-97-90 w 33, fax. 42 632 99 41
REGON: 27750000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.msl.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorzadowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzanie kampanii informacyjno-promocyjnej projektu „Cyfrowe udostępnienie zasobów Muzeum Sztuki w Łodzi”, współfinansowanego w ramach Działania 2.3 Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego, Poddziałanie 2.3.2 Cyfrowe udostępnienie zasobów kultury, oś priorytetowa II E-administracja i otwarty rząd Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzanie kampanii informacyjno-promocyjnej projektu „Cyfrowe udostępnienie zasobów Muzeum Sztuki w Łodzi”. Przedmiot zamówienia został podzielony na etapy/zadania. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na wszystkie n/w zadania tj: 1 Zaprojektowanie i wyprodukowanie naklejek 2 Kampania promująca projekt w mediach społecznościowych – Facebook 3 Dokumentacja zdjęciowa 4 Organizacja transportu i cateringu na 1 spotkanie w Muzeum Sztuki upowszechniające platformę Zasoby Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ - Rozdział 3. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązanie innego podmiotu lub inny odpowiedni dokument (tylko, jeżeli Wykonawca polega na zdolności innego podmiotu). 2. Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup usługi promocji Miasta podczas wydarzeń: „ Marcin Gortat Camp 2024”, „Marcin Gortat Basketball Clinic” oraz „Wielki mecz Gortat Team vs. NATO Team
Dodano: 2024-02-26 - Promocja Gminy Wieluń poprzez sport.
Dodano: 2022-11-21 - Kampania informacyjno-promocyjna dotycząca realizacji inwestycji i remontów drogowych w Łodzi prowadzonych przez Zarząd Inwestycji Miejskich (ZIM) oraz Zarząd Dróg i Transportu (ZDiT)
Dodano: 2022-11-18 - Promocja gospodarcza m. Łodzi i regionu łódzkiego w ramach spotkania z inwestorami, izbami, instytucjami okołobiznesowymi, etc. w 2022 r, realizowanego w ramach projektu pn. „Internacjonalizacja ...”
Dodano: 2022-09-21 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej wraz z utworzeniem strony www w ramach realizacji Projektu pn. „Wirtualna platforma danych medycznych oraz nowoczesnej diagnostyki „MDB-MEDICAL DATA BANK” przez Politechnikę Łódzką
Dodano: 2021-03-31 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej wraz z utworzeniem strony www w ramach realizacji Projektu pn. „Wirtualna platforma danych medycznych oraz nowoczesnej diagnostyki „MDB-MEDICAL DATA BANK” przez Politechnikę Łódzką
Dodano: 2020-12-31 - "Usługi w zakresie promocji - przygotowanie i produkcja filmów promocyjnych"
Dodano: 2020-09-17 - Przeprowadzanie kampanii informacyjno-promocyjnej projektu „Cyfrowe udostępnienie zasobów Muzeum Sztuki w Łodzi”, współfinansowanego w ramach Działania 2.3 Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego, Poddziałanie 2.3.2 Cyfrowe udostępnienie zasobów kultury, oś priorytetowa II E-administracja i otwarty rząd Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
Dodano: 2020-08-28 - Usługi w zakresie promocji - przygotowanie i produkcja filmów promocyjnych
Dodano: 2020-08-20 - Usługi w zakresie promocji - kampania reklamowa w biletomatach i paczkomatach
Dodano: 2020-06-19