Przetargi.pl
Zadanie 3: Wytworzenie oraz utrzymywanie (przez Wykonawcę) 3 witryn internetowych w ramach zadania pn.:” Rozwój e-usług w Gminie Boguszów-Gorce” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 dla osi priorytetowej 2- „Technologie informacyjno- komunikacyjne”, Działania 2.1- „E- usługi publiczne”, Poddziałania 2.1.4- „E- usługi publiczne- ZIT AW”

Gmina Miasto Boguszów-Gorce ogłasza przetarg

  • Adres: 58370 Boguszów-Gorce, Pl. Odrodzenia
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8449311 w. 32 , fax. 748 449 165
  • Data zamieszczenia: 2018-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Boguszów-Gorce
    Pl. Odrodzenia 1
    58370 Boguszów-Gorce, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8449311 w. 32, fax. 748 449 165
    REGON: 89071818800000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie 3: Wytworzenie oraz utrzymywanie (przez Wykonawcę) 3 witryn internetowych w ramach zadania pn.:” Rozwój e-usług w Gminie Boguszów-Gorce” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 dla osi priorytetowej 2- „Technologie informacyjno- komunikacyjne”, Działania 2.1- „E- usługi publiczne”, Poddziałania 2.1.4- „E- usługi publiczne- ZIT AW”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.3. Przedmiot zamówienia obejmuje m. inn.: a) opracowanie i wykonanie dla Zamawiającego według przygotowanych przez Wykonawcę projektów graficznych oraz według wskazówek Zamawiającego na warunkach i zasadach określonych w dalszej części Umowy oraz jej załącznikach trzech informacyjnych portali internetowych tj: Portalu Gminnego Boguszowa – Gorc (www.boguszow-gorce.pl); Portalu Ośrodka Sportowo - Rekreacyjnego DZIKOWIEC (www.dzikowiec.info); Portalu Centrum Kulturalno - Kongresowego WITOLD (www.ckkwitold.com.pl). zwanych dalej Portalami; b) przeniesienie praw autorskich i majątkowych do projektu graficznego oraz elementów graficznych portali internetowych; c) udzieleniu licencji do platformy na bazie dostarczonego przez siebie Systemu Zarządzania Treścią; d) przeprowadzenie szkoleń z obsługi Systemu Zarządzania Treścią dla wybranych pracowników Zamawiającego wraz z dostarczeniem dokumentacji; e) usługa hostingu prezentacji internetowych stworzonych witryn na okres 12 miesięcy, obejmująca następujący zakres: umiejscowienie serwisów na serwerach Wykonawcy, administrowanie serwisami oraz bazami danych – zapewnienie prawidłowego funkcjonowania prezentacji, usuwanie wad, usterek lub przyczyn w przypadku niepoprawnego działania serwisów oraz baz danych, leżących po stronie serwera, asysta merytoryczna i techniczna w zakresie wykorzystania systemów przez co rozumie się zdalną pomoc udzielaną Użytkownikom lub Administratorom Systemów w rozwiązywaniu problemów związanych z funkcjonowaniem Systemów za pośrednictwem telefonu, poczty elektronicznej lub innego środka komunikacji, tworzenie elektronicznej kopii archiwalnej całej prezentacji internetowej i baz danych raz dziennie od poniedziałku do piątku w ustalonym przez Strony czasie i formacie, udostępnienie ostatniej kopii archiwalnej Zamawiającemu w okresie funkcjonowania witryn na serwerze Wykonawcy, utrzymanie bieżącego monitoringu wszystkich oglądanych stron oraz prowadzenie statystyki odwiedzin wszystkich stron i bieżące raportowanie tych wskaźników w systemie on-line, prowadzenie statystyki zapytań wpisywanych przez odwiedzających serwisy do wyszukiwarki kontekstowej, zarządzanie konfiguracją Systemów i utrzymywanie bazy konfiguracji Systemów (obejmującej parametry konfiguracji serwera, systemu operacyjnego, systemu baz danych, łączy oraz innych istotnych parametrów Systemów), nadzór operatorski i administratorski Systemów (monitorowanie pracy wszystkich komponentów Systemów i podejmowanie akcji odpowiednich dla zdiagnozowanego stanu), obsługa awarii na poziomie sprzętu, systemu operacyjnego, zasilania i łączy, wykonywanie kopii zapasowych Systemów oraz Oprogramowania Serwisów Zamawiającego i przechowywanie wykonanego archiwum za okres ostatnich 5 dni roboczych, poawaryjne odtwarzanie Systemów i Oprogramowania Serwisów Zamawiającego, wykonywanie aktualizacji wersji Oprogramowania systemowego, udostępnianie statystyk korzystania z Serwisów Zamawiającego, dokonywanie innych niezbędnych czynności administracyjnych w Systemach. Specyfikacja elementów i warunków, którym powinien odpowiadać Przedmiot Umowy, określone są w załączniku nr 1 do Umowy (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zał.nr 2 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 20.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 20.2. Wykonawca do oferty musi dołączyć następujące dokumenty: a) Oświadczenie członków konsorcjum o ich odpowiedzialności solidarnej za zobowiązania, b) Pismo o powołaniu pełnomocnika konsorcjum, czyli członka konsorcjum wyznaczonego do kontaktów z Zamawiającym i mającego pełnomocnictwo ogólne do składania oświadczeń w imieniu członków konsorcjum oraz do złożenia oferty i podpisania umowy w imieniu konsorcjum w sprawie zamówienia publicznego, c) W razie pełnienia czynności przekraczający zwykły zarząd, pełnomocnik konsorcjum zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu pełnomocnictwa szczegółowego, w którym to uwidoczni, że jest uprawniony do podejmowania takiej czynności. 10.3. Zamawiający w przypadku określonym w pkt.10.2 żąda dokumentów, które określają: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie, w którym wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach