Przetargi.pl
Zadanie 1. Zimowe utrzymanie ulic oraz placów gminnych w mieście Nidzica Zadanie 2. Zimowe utrzymanie dróg gminnych zamiejskich

Gmina Nidzica ogłasza przetarg

  • Adres: 13-100 Nidzica, Plac Wolności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 625 07 10 , fax. 089 625 07 11
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nidzica
    Plac Wolności 1 1
    13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 625 07 10, fax. 089 625 07 11
    REGON: 51074364000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/nidzica_gmina_miejsko_-_wiejska/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie 1. Zimowe utrzymanie ulic oraz placów gminnych w mieście Nidzica Zadanie 2. Zimowe utrzymanie dróg gminnych zamiejskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania : Zadanie 1. Zimowe utrzymanie ulic oraz placów gminnych w mieście Nidzica o długości 26,0 km, obejmujące pracę sprzętu i transportu oraz materiałów do zwalczania śliskości w następującym zakresie : a) jezdnie i place : 1. Samochód do 10 Mg - 230 godz. 2. Samochód powyżej 10 Mg - 230 godz. 3. Ciągniki kołowe z jednym napędem - 130 godz. 4. Ciągniki kołowe z dwoma napędami - 240 godz. 5. Ładowarko-spycharki do 100 KM - 50 godz. 6. 20% mieszanka piasku z solą na drodze - 150 t 7. 10% mieszanka piasku z solą na drodze - 150 t 8. 4% mieszanka piasku z solą na drodze - 75 t 9. Piasek rozsypany na drodze - 14 t 10. Stawka robocizny robotnika zatrudnionego przy zimowym utrzymania - 180 godz. 11. Utrzymanie całodobowego pogotowia zimowego - 15 szt. 12. Dyżur pogotowia zimowego - 15 szt. b) chodniki : 1. Ciągniki kołowe z jednym napędem - 300 godz. 2. Ciągniki kołowe z dwoma napędami - 100 godz. 3. Ładowarko-spycharki do 100 KM - 50 godz. 4. 20% mieszanka piasku z solą na drodze - 50 t 5. 10% mieszanka piasku z solą na drodze - 50 t 6. 4% mieszanka piasku z solą na drodze - 25 t 7. Piasek rozsypany na drodze - 6 t 8. Stawka robocizny robotnika zatrudnionego przy zimowym utrzymania - 70 godz. 9. Utrzymanie całodobowego pogotowia zimowego - 15 szt. 10. Dyżur pogotowia zimowego - 15 szt. lub/i Zadanie 2. Zimowe utrzymanie dróg gminnych zamiejskich o długości 56,0 km, obejmujące pracę sprzętu i transportu oraz materiałów do zwalczania śliskości w następującym zakresie : 1) samochód do 10 Mg - 65 godz. 2) samochód powyżej 10 Mg - 50 godz. 3) ciągnik kołowy z dwoma napędami - 337 godz. 4) spycharka - 100 godz. 5) równiarka - 200 godz. 6) ładowarka o mocy powyżej 100 KM - 50 godz. 7) ładowarko-spycharka do 100 KM - 50 godz. 8) 20% mieszanka piasku z solą na drodze - 110 t 9) 10% mieszanka piasku z solą na drodze - 60 t 10) 4% mieszanka piasku z solą na drodze - 50 t 11) piasek rozsypany na drodze - 45 t 12) obsługa piaskarki - 55 godz. Zakres i sposób wykonania zamówienia dla zadania nr 1 i nr 2 określają: - Standardy zimowego utrzymania dróg stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ; - Projekty umów wraz z załącznikami (odrębne dla danej części zamówienia) stanowiące załączniki nr 2 do SIWZ (dla zadania nr 1) oraz nr 3 do SIWZ (dla zadania nr 2) PRZETARG NIEOGRANICZONY O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ < OD KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE art.11 ust.8 PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemnie zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i złożyli wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu w/w warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie, według formuły Spełnia-Niespełnia, wyłącznie na podstawie analizy dokumentów wymienionych w rozdziale IV SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty opatrzone kolejnymi numerami jako załączniki do oferty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z którego wynika że profil działalności jest odpowiedni dla wykonania zamówienia; W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca składa następujące dokumenty opatrzone kolejnymi numerami jako załączniki do oferty: 2. Wykaz co najmniej 1 usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł (dla zadania nr 1) , wykaz co najmniej 1 usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł (dla zadania nr 2) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje, opinie, protokoły odbioru itp.), sporządzony przed upływem terminu składania ofert wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej opisano w SIWZ. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. z 2006r., Nr 87, poz. 605; oraz z 2008r., Nr 188, poz. 1155).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/nidzica_gmina_miejsko_-_wiejska/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach