Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie zimowym 2015/2016

Gmina Grodziczno ogłasza przetarg

  • Adres: 13-324 Grodziczno, Grodziczno 17A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4729126 , fax. 056 4729106
  • Data zamieszczenia: 2015-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodziczno
    Grodziczno 17A 17A
    13-324 Grodziczno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 056 4729126, fax. 056 4729106
    REGON: 87714202530000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodziczno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie zimowym 2015/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w sezonie zimowym 2015/2016, związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Grodziczno w przypadku wystąpienia niekorzystnych zjawisk atmosferycznych, polegające na usuwaniu gołoledzi i likwidacji śliskości pośniegowej. 2. Łączna długość dróg gminnych i wewnętrznych przeznaczonych do zimowego utrzymania w sezonie zimowym 2015/2016 wynosi ogółem 1984 km, wg podziału na rejony zgodnie z załącznikiem 1 do SIWZ. 3.Likwidacja śliskości pośniegowej i gołoledzi wykonywana będzie materiałami uszorstniającymi przy użyciu specjalistycznego sprzętu do tego przeznaczonego wyposażonego w pług odśnieżny jedno lub dwustronny i zastosowaniu mieszanki piaskowo-solnej według wskazań Zamawiającego. 4. W razie konieczności usunięcia gołoledzi i likwidacji śliskości pośniegowej na innych odcinkach dróg niż wymienione w załączniku nr do SIWZ Zamawiający może wskazać inne odcinki dróg do zimowego utrzymania. 5. Niezbędną ilość mieszanki piaskowo-solnej zapewni Zamawiający. Mieszanka piaskowo - solna będzie dostępna dla Wykonawcy na placu Komunalnego Przedsiębiorstwa Wielobranżowego w Grodzicznie Sp. z o.o. Nowe Grodziczno 47. Załadunek mieszanki piaskowo-solnej zapewni Wykonawca. 6. Przedmiot zamówienia należy rozpocząć w każdej chwili wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, powodujących konieczność przystąpienia do usunięcia gołoledzi, likwidacji śliskości pośniegowej nie później niż w ciągu 120 minut od chwili zlecenia pod warunkiem uzgodnienia telefonicznego z osobą odpowiedzialną ze strony Zamawiającego. 7. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji przedmiotu zamówienia oraz posiadanie telefonu komórkowego przez Wykonawcę z uwagi na wymaganą całodobową dyspozycyjność. 8.W zależności od potrzeb sprzęt przeznaczony do usuwania gołoledzi i śliskości danej części może być przesunięty na inna część. 9. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę objętą niniejszym zamówieniem pojazdami: 1)Dopuszczonymi do ruchu na podstawie ustawy z dnia 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2012 roku, poz.1137 z późniejszymi zmianami), 2)Spełniającymi wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. 2013 roku, poz.951 z późniejszymi zmianami), 3)Prowadzonymi przez kierowcę posiadającego odpowiednie uprawnienia do kierowania, o których mowa w Prawie o ruchu drogowym, 4)Wysyłającymi podczas prac na drogach związanych z realizacją niniejszego zamówienia żółte sygnały błyskowe zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 10.Sprzęt powinien być przygotowany w takim stopniu, aby mógł być gotowy do użycia w każdej chwili powzięcia decyzji o konieczności podjęcia akcji na drogach. 11.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę, jak i podwykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 12.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z nieprawidłowej realizacji zamówienia. 13.Wykonawca zobowiązany będzie w trakcie realizacji niniejszego zamówienia posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków. 14.Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty faktury/rachunku w ciągu 30 dni, licząc od dnia jej dostarczenia do Urzędu Gminy w Grodzicznie. 15.Faktura/rachunek może być wystawiona po wykonaniu zamówienia objętego niniejszym zamówieniem lub jego częścią. Cena za 1 km obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia bez kosztów dojazdu do wyznaczonych odcinków dróg celem usuwaniu gołoledzi i likwidacji śliskości pośniegowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas rozpoczęcia usługi od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grodziczno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach