Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny ogłasza przetarg
- Adres: 11-220 Górowo Iławeckie, ul. Armii Czerwonej 24
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 7611176 , fax. 089 7611177
- Data zamieszczenia: 2009-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny
ul. Armii Czerwonej 24 24
11-220 Górowo Iławeckie, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 7611176, fax. 089 7611177
REGON: 00029461600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalgorowo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja infrastruktury zewnętrznej szpitala celem zapewnienia bezpieczeństwa pacjentom. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przgotowania terenu pod parking z częściowym ułożeniem nawierzchni z polbruku. W swoim zakresie obejmujące : 1)roboty przygotowawcze i powykonawcze - geodezyjne 2)roboty rozbiórkowe 3)roboty ziemne 4)uzupełnienie odwodnienia 5)profilowanie i zagęszczenie podłoża 6)ułożenie warstw odsączających i mrozoochronnych 7)ułożenie krawężników betonowych 8)wykonanie podbudowy 9)wykonanie schodów terenowych 10wykonanie nawierzchni z polbruku 2.Szczegółowy zakres robót określa Specyfikacja techniczna zawierająca : 1)Projekt budowlany 2)Przedmiar robót, Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych jako zbiór wymagań w zakresie właściwości materiałów, sposobu i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków : 1.posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. B. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne 1. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1.1. wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 1.3. wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 1.4. wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 1.5. wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 Prawa zamówień publicznych. 1.6. wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą C.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. Formularz Ofertowy (z wykorzystaniem wzoru) - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - Załącznik nr 1 2.Formularz Cenowy (z wykorzystaniem wzoru) - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - Załącznik nr 2 lub Kosztorys ofertowy jako Załącznik nr 2 3. Wzór umowy - Załącznik nr 3 - do zapoznania się bez konieczności dołączania do oferty. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty : 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Oświadczenie wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - Załącznik nr 4 do SIWZ 4)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - Załącznik nr 5 do SIWZ C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty : 1) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - dotyczy kierownika robót, według wzoru stanowiącego - Załącznik nr 6 do SIWZ 2) stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. uprawnienia budowlane, Zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalgorowo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie utwardzeń z kostki brukowej betonowej oraz chodników na terenie Gminy Ełk w ramach realizacji zadań inwestycyjnych Gminy Ełk oraz Funduszu Sołeckiego.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa chodników przy ul. Jeżynowej od nr 8 do 24 w Olsztynie - ETAP 1
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej nr 198006N o nawierzchni gruntowej na nawierzchnię żwirową w miejscowościach Jeruty - Jerutki (Etap I)
Dodano: 2016-07-27 - Remont ciągu pieszego wzdłuż ulicy Poprzecznej w Olsztynie - ETAP Ia
Dodano: 2016-07-27 - Budowa ulicy Gruszowe Sady w Olsztynie - etap V
Dodano: 2016-07-25 - Roboty budowlane polegające na wymianie instalacji elektrycznej i sanitarnej, posadzek, stolarki drzwiowej, malowanie ścian i sufitów w budynku nr 1 JW 3411 w Lidzbarku Warmińskim, ul. Kalinowskiego 1
Dodano: 2016-07-25 - Roboty budowlane polegające na demontażu boazerii, wymianie stolarki drzwiowej, wymianie wykładziny podłogowej, cyklinowaniu i lakierowaniu posadzek parkietowych, malowaniu ścian, remoncie instalacji elektrycznej w sali konferencyjnej, biurach i jadalni budynku nr 9/251 przy ul. Saperskiej 1 w Olsztynie oraz wymianie eternitowego pokrycia dachu na blachę trapezową, wymianie krokwi drewnianych dachowych, malowaniu konstrukcji stalowej, naprawie nawierzchni betonowej placu, naprawie i malowaniu ogrodzenia budynku nr 17/259 w kompleksie wojskowym przy ul. Dąbrowskiego 5 w Olsztynie
Dodano: 2016-07-20 - ZDP.7.252.28.2016 - Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi powiatowej Nr 1387N w miejscowości Szyleny- Przetarg II
Dodano: 2016-07-15 - Budowa miejsc postojowych przed budynkiem Pstrowskiego 38 wraz z remontem nawierzchni chodnika wzdłuż ulicy Gdyńskiej w Olsztynie - ETAP 1 i 2
Dodano: 2016-07-15 - Przebudowa dojazdu pożarowego nr 08/2 w leśnictwie Łabędziowo
Dodano: 2016-07-14