Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 198006N o nawierzchni gruntowej na nawierzchnię żwirową w miejscowościach Jeruty - Jerutki (Etap I)

Gmina Świętajno ogłasza przetarg

  • Adres: 12-140 Świętajno, ul. Grunwaldzka 15
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 623 20 60 , fax. 89 623 20 76
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świętajno
    ul. Grunwaldzka 15 15
    12-140 Świętajno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 623 20 60, fax. 89 623 20 76
    REGON: 51074328400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietajno-ug.wwm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 198006N o nawierzchni gruntowej na nawierzchnię żwirową w miejscowościach Jeruty - Jerutki (Etap I)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi gminnej nr 198006N o nawierzchni gruntowej na nawierzchnię żwirową w miejscowościach Jeruty - Jerutki (Etap I) w skład której wchodzi n/w zakres rzeczowy robót: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym, - mechaniczne karczowanie krzaków i podszyć średnich od 31 % do 60 % powierzchni, - karczowanie pni o śr. 16-25 cm koparką podsiębierną w gruntach kat. I-II o normalnej wilgotności, - koryta wykonywane mechanicznie gł. 10 cm w gruncie kat. I-VI na całej szerokości jezdni, -nawierzchnie żwirowe, warstwa górna gr. po zagęszczeniu 16 cm z kruszywa rozściełanego mechanicznie, - formowanie i zagęszczanie poboczy wykonywane mechanicznie (zagarnięcie gruntu z terenu przyległego do nawierzchni i jego wyprofilowanie), - oznakowanie dróg, - inwentaryzacja powykonawcza. 2. Wykonawca zobowiązany jest znać i respektować wszystkie przepisy wydane przez władze centralne i miejscowe oraz inne przepisy i wytyczne, które w jakikolwiek sposób związane są z robotami. Wykonawca będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych praw, przepisów i wytycznych podczas prowadzenia robót. Wykonawca będzie przestrzegał praw patentowych i będzie w pełni odpowiedzialny za wypełnienie wszelkich wymagań prawnych odnośnie wykorzystywania opatentowanych urządzeń lub metod i w sposób ciągły będzie informować Inwestora o swoich działaniach przedstawiając kopie zezwoleń i inne odnośne dokumenty. Wykonawca pokryje koszt szkód (oraz ewentualnych napraw) powstałych na skutek uszkodzenia infrastruktury podziemnej, urządzeń nadziemnych i elementów zagospodarowania przestrzennego. 3. Wykonawca na okres wykonywania robót zabezpieczy interesy osób trzecich, ochrony środowiska i warunków bezpieczeństwa poprzez ubezpieczenie się od odpowiedzialności cywilnej i majątkowej w firmie ubezpieczeniowej. Polisa taka wraz z jej zakresem zostanie przedstawiona Zamawiającemu do akceptacji co najmniej na 10 dni przed rozpoczęciem robót budowlanych. Polisa powinna opiewać na 100% wartości Kontraktu. 4. Roboty budowlane mają zostać wykonane zgodnie z dokumentacją projektową oraz Specyfikacją Techniczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 000,00 zł - słownie: jeden tysiąc złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swietajno-ug.wwm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach