Gmina Kurzętnik ogłasza przetarg
- Adres: 13-306 Kurzętnik, ul. Grunwaldzka 39
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 056 4740515, 056 4748282 , fax. 056 4748284
- Data zamieszczenia: 2016-07-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kurzętnik
ul. Grunwaldzka 39 39
13-306 Kurzętnik, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 056 4740515, 056 4748282, fax. 056 4748284
REGON: 00053826000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/kurzetnik_gmina_wiejska/zamowienia_publiczne
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej Kurzętnik-Marzęcice wraz z przebudową ul. Południowej i Poprzecznej - oświetlenie uliczne - formuła zaprojektuj i wybuduj - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie polega na zaprojektowaniu i wykonaniu oświetlenia ulicznego na odcinku ul. Południowa i Poprzeczna oraz drogi gminnej Kurzętnik-Marzęcice na odc. od km 2+810,00 do km 3+420,00 (ul. Południowa) wykonanie do 05.01.2017 r. Faza projektowania: a)opracowanie projektu budowlanego, niezbędnego do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zakresem opisanym w SIWZ, programie funkcjonalno-użytkowym, b)opracowanie projektu wykonawczego, przedmiarów robót, szczegółowych kosztorysów inwestorskich opracowanych metoda szczegółowych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, opinii technicznych, ekspertyz o badań , c)Uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień do projektu, d)przedłożenie opracowanego projektu budowlanego, projektu wykonawczego, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich i opracowań towarzyszących: - Zamawiającemu do zatwierdzenia ostatecznej wersji dokumentacji projektowej, zaakceptowanej przez Inspektora Nadzoru; - Inspektorowi Nadzoru do sprawdzenia, wskazanie ewentualnych zmian lub uzupełnień i akceptacji w imieniu Zamawiającego e)opracowanie Harmonogramu rzeczowo-finansowego robót budowlanych i przedłożenie harmonogramu do zatwierdzenia przez Inspektora Nadzoru oraz Zamawiającego; f)uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę Wykonanie robót budowlanych: a)wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej, zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę, Harmonogram rzeczowo-finansowy robót budowlanych;, obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej, sztuka budowlaną i niniejsza SIWZ; b)opracowanie szczegółowego projektu organizacji robót; c)wykonanie robót pomocniczych i przygotowawczych oraz naprawa ewentualnych uszkodzeń d)zapewnienia kierownika budowy, kierowników robót wymaganych branż oraz nadzoru autorskiego projektantów w cenie oferty; e)przygotowanie wymaganych prób i badań oraz dokumentacji powykonawczej i geodezyjnych pomiarów powykonawczych 3.Wypłata wynagrodzenia jedna faktura. Inwestycje należy wykonać do 05.01.2017 r. Faktura płatna i wystawiona na początku 2017r. 4. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających wynikających z ustawy z art. 67 ustawy Pzp. 6. Równolegle na odcinku od 2+810,00 do 3+420,00 (ul. Południowa) wraz ze skrzyżowaniem oraz na ulicy Poprzecznej i Południowej prowadzone będą roboty w zakresie robót drogowych (zmiana nawierzchni gruntowej na nawierzchnię z kostki brukowej, kładzenie chodników oraz nowej warstwy bitumicznej). Należy skoordynować wykonywanie roboty tak by nie utrudniać wzajemnie sobie pracy. 7. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punkcie 2 stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ - Program Funkcjonalno-Użytkowy Wymagany okres rękojmi za wady i gwarancji jakości dla elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punkcie 2: za wady wbudowanych materiałów wynosi min 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi min 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. za wady dostarczonych przedmiotów wynosi min. 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego dostaw i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru. Zamawiający przyzna dodatkowe punkty za wydłużenie okresu gwarancji. ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA MOŻLIWOŚĆ UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU BRAKU UZYSKANIA DOFINANSOWANIA NA REALIZOWANE PRZEDSIEWZIĘCIE. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6.000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:. 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Brodnicy Oddział w Nowym Mieście Lubawskim Nr 39 9484 1121 2004 0090 0983 0019. 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w kasie pok. 14 lub dołączyć do oferty. 7.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/kurzetnik_gmina_wiejska/zamowienia_publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie utwardzeń z kostki brukowej betonowej oraz chodników na terenie Gminy Ełk w ramach realizacji zadań inwestycyjnych Gminy Ełk oraz Funduszu Sołeckiego.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa chodników przy ul. Jeżynowej od nr 8 do 24 w Olsztynie - ETAP 1
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej nr 198006N o nawierzchni gruntowej na nawierzchnię żwirową w miejscowościach Jeruty - Jerutki (Etap I)
Dodano: 2016-07-27 - Remont ciągu pieszego wzdłuż ulicy Poprzecznej w Olsztynie - ETAP Ia
Dodano: 2016-07-27 - Budowa ulicy Gruszowe Sady w Olsztynie - etap V
Dodano: 2016-07-25 - Roboty budowlane polegające na wymianie instalacji elektrycznej i sanitarnej, posadzek, stolarki drzwiowej, malowanie ścian i sufitów w budynku nr 1 JW 3411 w Lidzbarku Warmińskim, ul. Kalinowskiego 1
Dodano: 2016-07-25 - Roboty budowlane polegające na demontażu boazerii, wymianie stolarki drzwiowej, wymianie wykładziny podłogowej, cyklinowaniu i lakierowaniu posadzek parkietowych, malowaniu ścian, remoncie instalacji elektrycznej w sali konferencyjnej, biurach i jadalni budynku nr 9/251 przy ul. Saperskiej 1 w Olsztynie oraz wymianie eternitowego pokrycia dachu na blachę trapezową, wymianie krokwi drewnianych dachowych, malowaniu konstrukcji stalowej, naprawie nawierzchni betonowej placu, naprawie i malowaniu ogrodzenia budynku nr 17/259 w kompleksie wojskowym przy ul. Dąbrowskiego 5 w Olsztynie
Dodano: 2016-07-20 - ZDP.7.252.28.2016 - Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi powiatowej Nr 1387N w miejscowości Szyleny- Przetarg II
Dodano: 2016-07-15 - Budowa miejsc postojowych przed budynkiem Pstrowskiego 38 wraz z remontem nawierzchni chodnika wzdłuż ulicy Gdyńskiej w Olsztynie - ETAP 1 i 2
Dodano: 2016-07-15 - Przebudowa dojazdu pożarowego nr 08/2 w leśnictwie Łabędziowo
Dodano: 2016-07-14