Przetargi.pl
Budowa parkingu z oświetleniem, ciągami pieszymi, zielenią towarzyszącą i elementami małej architektury przy Zespole Szkół Nr 2 im. K.K. Baczyńskiego w Ełku przy ul. Sikorskiego, obok boiska ORLIK .

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6218300, 6218303 , fax. 087 6218339
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Piłsudskiego 4 4
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6218300, 6218303, fax. 087 6218339
    REGON: 79067567700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.elk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa parkingu z oświetleniem, ciągami pieszymi, zielenią towarzyszącą i elementami małej architektury przy Zespole Szkół Nr 2 im. K.K. Baczyńskiego w Ełku przy ul. Sikorskiego, obok boiska ORLIK .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu z oświetleniem, ciągami pieszymi, zielenią towarzyszącą i elementami małej architektury przy Zespole Szkół Nr 2 im. K.K. Baczyńskiego w Ełku przy ul. Sikorskiego, obok boiska ORLIK , o łącznej powierzchni 3.000,00 m2. W tym: a) powierzchnia miejsc parkingowych - 633,72 m2 ( 39 wydzielonych miejsc postojowych dla samochodów osobowych - w tym dwa miejsca dla osób niepełnosprawnych oraz dwa wydzielone miejsca postojowe dla autokarów ), b) powierzchnia dróg manewrowych - 891,95 m2, c) powierzchnia chodników - 120,33 m2, d) powierzchnia zieleni - 1354,00 m2. Nawierzchnię miejsc parkingowych i dróg manewrowych zaprojektowano z betonowej kostki brukowej wibroprasowanej o grubości 8 cm. Nawierzchnię chodników dla pieszych zaprojektowano z betonowej kostki brukowej wibroprasowanej o grubości 6 cm. W zakres planowanej inwestycji wchodzi budowa parkingu wraz z odwodnieniem i oświetleniem. Budowa w/w parkingu polega na: - wykonaniu instalacji odwodnienia terenu parkingu wpustami drogowymi odprowadzającymi wody opadowe do kanalizacji deszczowej, - wykonaniu instalacji oświetlenia parkingu ( cztery latarnie oświetleniowe zasilane w energię elektryczną kablem zalicznikowym z budynku szkolnego ), - wykonaniu robót ziemnych pod roboty drogowe, - osadzeniu krawężników i obrzeży - tylko na styku powierzchni dróg dojazdowych i miejsc parkingowych z trawnikami - rozgraniczenia pomiędzy drogami dojazdowymi i miejscami parkingowymi oraz pomiędzy miejscami parkingowymi zaznaczyć czerwonym kolorem kostki brukowej, powierzchnia całego terenu parkingu łącznie z drogami dojazdowymi ma być płaska, - wykonaniu warstw filtracyjnych i podbudów pomocniczych, - wykonaniu podbudowy parkingu, - ułożeniu bruku i montażu wpustów drogowych, - wyrównaniu ułożonej nawierzchni mechanicznie, - wypełnieniu spoin piaskiem, - montażu latarni oświetleniowych, - montażu ławek i stojaków na rowery, - urządzeniu trawników i nasadzeniu drzewek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, oraz kosztorysy ślepe. Załączone kosztorysy ślepe określają zakres robót planowanych do wykonania zamówienia, umożliwiając tym samym skalkulowanie ceny. Przy sporządzaniu kalkulacji ceny należy uwzględnić rezygnację Zamawiającego z wykonania krawężników i obrzeży w miejscach wskazanych w powyższym opisie. W cenie oferty należy uwzględnić koszty wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarach robót i kosztorysach ślepych, a które należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym oraz przeprowadzonej wizji lokalnej w miejscu planowanej budowy. Każdy z wykonawców winien odwiedzić miejsce wykonywania robót celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonych przedmiarach robót i kosztorysach ślepych elementów niezbędnych do wykonania umowy a wynikających z załączonej dokumentacji. Wykonawca powinien przeanalizować załączony projekt budowlany i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączone przedmiary robót i kosztorysy ślepe nie stanowią podstawy do późniejszego rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcie realizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452233009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia robót budowlanych ; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także mającymi do dyspozycji lub będącymi mieć odpowiednio wykwalifikowany personel do prowadzenia tego rodzaju robót tj. kierownika robót budowlanych, kierownika robót sanitarnych i kierownika robót elektrycznych; Posiadający udokumentowane doświadczenie z wykonania w ciągu ostatnich 5 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie , co najmniej dwóch robót o podobnym charakterze, wartości i złożoności, 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają wolne środki w wysokości min. 50.000 PLN lub zdolność kredytową zapewniającą zaciągnięcie kredytu w wymaganej wysokości ; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą, 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 Prawa zamówień publicznych, 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny, 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej dwóch robót o podobnym charakterze, wartości i złożoności, z załączonymi referencjami bądź innymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wskazanych robót. C.2) Informację o personelu kierowniczym z kopiami stosownych uprawnień kierownika robót budowlanych, kierownika robót sanitarnych i kierownika robót elektrycznych. C.3 Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób ( personelu kierowniczego ), jeżeli w informacji o której mowa w ppkt. C.2 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.I) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, że Wykonawca posiada wolne środki finansowe w wysokości min. 50.000 PLN lub zdolność kredytową zapewniającą zaciągnięcie kredytu w wymaganej powyżej wysokości lub posiada kredyt obrotowy do wysokości min. 50.000 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. D.2) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej co najmniej w zakresie prowadzenia robót, których dotyczy zamówienie, na okres co najmniej do końca wymaganego terminu zakończenia robót objętych zamówieniem, a jeśli ubezpieczenie traci ważność przed końcem tego okresu, wykonawca załączy zobowiązanie do odnowienia aktualnie posiadanej polisy przynajmniej na czas obejmujący wykonanie zadania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.elk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach