Przetargi.pl
Zadanie 1: Remont i przebudowa kabin natryskowych w Domu Studenckim SŁOWIANKA usytuowanym przy pl. Grunwaldzkim 26 we Wrocławiu; Zadanie 2: Remont i przebudowa kabin natryskowych w Domu Studenckim PARAWANOWIEC usytuowanym przy pl. Grunwaldzkim 28 we Wrocławiu

Uniwersytet Wrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 50137 Wrocław, pl. Uniwersytecki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 375 22 34 , fax. 71 375 24 72
  • Data zamieszczenia: 2018-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski
    pl. Uniwersytecki 1
    50137 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 375 22 34, fax. 71 375 24 72
    REGON: 130100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie 1: Remont i przebudowa kabin natryskowych w Domu Studenckim SŁOWIANKA usytuowanym przy pl. Grunwaldzkim 26 we Wrocławiu; Zadanie 2: Remont i przebudowa kabin natryskowych w Domu Studenckim PARAWANOWIEC usytuowanym przy pl. Grunwaldzkim 28 we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana realizowana w dwóch zadaniach: Zadanie 1: Remont i przebudowa kabin natryskowych w Domu Studenckim SŁOWIANKA usytuowanym przy pl. Grunwaldzkim 26 we Wrocławiu; Zadanie 2: Remont i przebudowa kabin natryskowych w Domu Studenckim PARAWANOWIEC usytuowanym przy pl. Grunwaldzkim 28 we Wrocławiu. 1. Zadanie 1 obejmuje: a) Roboty rozbiórkowe tj.: - rozebranie ścianek pomiędzy kabinami natryskowymi, okładzin ściennych, posadzek, odbicie tynków wewnętrznych, skucie wylewek betonowych, - demontaż mieszaczy natryskowych, urządzeń sanitarnych (np. brodzików), baterii, rurociągów z PCV i stalowych, - demontaż opraw oświetleniowych, b) Wykonanie izolacji przeciwwodnej i przeciwwilgociowej, c) Montaż wpustów podłogowych, d) Ułożenie rurociągów z PCV, podejść, e) Montaż mieszaczy natryskowych, f) Ułożenie płytek ceramicznych na ścianach i posadzkach, g) Malowanie sufitów i ścian, h) Montaż ścianek HPL w konstrukcji aluminiowej, i) Montaż drzwi do kabin natryskowych, j) Montaż opraw oświetleniowych, k) Wykonanie prób wodnych szczelności sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, l) Wykonanie pomiarów elektrycznych. Roboty pomocnicze nie ujęte w przedmiarze robót, Wykonawca jest zobowiązany skalkulować (ująć) w wartościach robót podstawowych. Ponadto: a) Wykonawca po zakończeniu robót budowlanych naprawi wszelkie uszkodzenia powstałe w czasie prac oraz pomaluje elementy i ściany, które nie były przewidziane do remontu, a uległy zabrudzeniu lub uszkodzeniu w trakcie remontu przez jego pracowników, b) Usunięcie i wywóz gruzu oraz pozostałych materiałów z demontażu wraz z ich utylizacją oraz opłaty z tym związane ponosi Wykonawca, c) Wykonawca złoży złom w miejscu wskazanym przez Kierownika obiektu, celem przekazania i dalszego zagospodarowania przez Dział Spraw Studenckich, d) Wykonawca w trybie natychmiastowym usunie wszelkie szkody i awarie spowodowane przez niego w trakcie realizacji robót. Prace będą wykonywane w budynku czynnym 24h/dobę podczas ruchu mieszkańców. Roboty remontowe należy prowadzić etapami : I etap - 1 pion (KL1), ( 4 kondygnacje=8 natrysków) II etap – 2 pion (KL2), (5 kondygnacji=10 natrysków) III etap – 3 pion (KL3), (5 kondygnacji=10 natrysków) Z uwagi na konieczność korzystania z łazienek przez studentów, realizację każdego kolejnego etapu robót będzie można rozpocząć po zakończeniu poprzedniego etapu robót wg harmonogramu rzeczowo-finansowego uzgodnionego z Kierownikiem obiektu. 2. Zadanie 2 obejmuje: a) Roboty rozbiórkowe tj.: - rozebranie ścianek pomiędzy kabinami natryskowymi, okładzin ściennych, posadzek, odbicie tynków wewnętrznych, skucie wylewek betonowych, - demontaż mieszaczy natryskowych, urządzeń sanitarnych (np. brodzików), baterii, rurociągów z PCV i stalowych, - demontaż opraw oświetleniowych Wykonanie izolacji przeciwwodnej i przeciwwilgociowej, b) Montaż wpustów podłogowych, c) Ułożenie rurociągów z PCV, podejść, d) Montaż mieszaczy natryskowych, e) Ułożenie płytek ceramicznych na ścianach i posadzkach, f) Malowanie sufitów i ścian, g) Montaż ścianek HPL w konstrukcji aluminiowej, h) Montaż drzwi do kabin natryskowych, i) Montaż opraw oświetleniowych, j) Wykonanie prób wodnych szczelności sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, k) Wykonanie pomiarów elektrycznych. Roboty pomocnicze nie ujęte w przedmiarze robót, Wykonawca jest zobowiązany skalkulować (ująć) w wartościach robót podstawowych. Ponadto: a) Wykonawca po zakończeniu robót budowlanych naprawi wszelkie uszkodzenia powstałe w czasie prac oraz pomaluje elementy i ściany, które nie były przewidziane do remontu, a uległy zabrudzeniu lub uszkodzeniu w trakcie remontu przez jego pracowników, b) Usunięcie i wywóz gruzu oraz pozostałych materiałów z demontażu wraz z ich utylizacją oraz opłaty z tym związane ponosi Wykonawca, c) Wykonawca złoży złom w miejscu wskazanym przez Kierownika obiektu, celem przekazania i dalszego zagospodarowania przez Dział Spraw Studenckich, d) Wykonawca w trybie natychmiastowym usunie wszelkie szkody i awarie spowodowane przez niego w trakcie realizacji robót. Prace będą wykonywane w budynku czynnym 24h/dobę. Roboty remontowe należy prowadzić etapami : I etap - 1 pion (KL4), ( 4 kondygnacje=8 natrysków) II etap – 2 pion (KL5), (5 kondygnacji=10 natrysków) Z uwagi na konieczność korzystania z łazienek przez studentów, realizację każdego kolejnego etapu robót będzie można rozpocząć po zakończeniu poprzedniego etapu robót wg harmonogramu rzeczowo-finansowego uzgodnionego z Kierownikiem obiektu. 3. Szczegółowy zakres prac dla Zadania 1 i Zadania 2, zgodnie z którym należy wykonać zamówienie, zawierają następujące załączniki do SIWZ: a) Projekt Wykonawczy (Załącznik nr 8a – Zadanie 1 i Załącznik nr 8b – Zadanie 2) b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 9a – Zadanie 1 i Załącznik 9b – Zadanie 2) c) Przedmiary robót – Remont i Przebudowa (Załącznik nr 10a – Zadanie 1 i Załącznik nr 10b – Zadanie 2) d) Dokumentacja zgłoszenia robót (załącznik nr 11a – Zadanie 1 i Załącznik nr 11b – Zadanie 2) 4. Szczegółowy zakres wykonania zamówienia oraz warunki i zasady realizacji umowy zawiera Wzór umowy wraz z Kartą Gwarancyjną (Załączniki do SIWZ – 12a dla Zadania 1 oraz 12b dla Zadania 2).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie 1: 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych); Zadanie 2: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089, 1475 i 2201). 3. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Wrocławskiego: Bank Zachodni WBK S.A. 4Oddział we Wrocławiu 12 1090 2503 0000 000112576100 z dopiskiem: wadium, nr postępowania: BZP.2412.8.2018.AB pn.: Zadanie nr …. 5. Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Dokument potwierdzający dokonanie przelewu zaleca się załączyć do oferty. 6. Pozostałe niepieniężne formy wadium, winny być złożone w oryginale w Kwesturze Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu (Dział Finansowy pok. nr 108, I piętro, okienko nr 1) do terminu składania ofert. Kopię zaleca się dołączyć do oferty. 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust.4a ustawy. 9. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 15. Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potrzeby oceny ofert, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – w formie oryginału; 2) Kosztorys ofertowy uproszczony sporządzony (dla każdego z zadań oddzielnie) na podstawie przekazanych przez Zamawiającego przedmiarów robót – w formie oryginału; 3) Aktualne Oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ustawy Pzp, stanowiące Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ – w formie oryginału (Oświadczenia należy wypełnić osobno dla każdego Zadania, na które wykonawca składa ofertę); 4) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie oryginału; 5) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w formie oryginału, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik. 6) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy)- w formie oryginału (zał. nr 4 do SIWZ) 2. Wraz z ofertą nie należy składać dokumentów wymienionych w rozdz. III.4) oraz III.5). Dokumenty te składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dopiero po otrzymaniu wezwania Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach