Przetargi.pl
Wymiana kotła w budynku biurowym Nadleśnictwa Oborniki Śląskie wraz z robotami towarzyszącymi

Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oborniki Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-120 Oborniki Śląskie, Wrocławska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48713105760 , fax. +48713105761
  • Data zamieszczenia: 2018-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oborniki Śląskie
    Wrocławska 12
    55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. +48713105760, fax. +48713105761
    REGON: 931024037
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.oborniki.wroclaw.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowosci prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana kotła w budynku biurowym Nadleśnictwa Oborniki Śląskie wraz z robotami towarzyszącymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana kotła w budynku biurowym Nadleśnictwa Oborniki Śląskie zwanego dalej "budynkiem", wymiana instalacji gazowej wewnętrznej w budynku wraz z robotami towarzyszącymi, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub dokonanie zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy przy jednoczesnym nie wniesieniu w ciągu 14 dni sprzeciwu przez organ w drodze decyzji. Budynek jest zlokalizowany w Obornikach Śląskich pod adresem: ul. Wrocławska 12, na działce o numerze 47/394, AM 19, obręb Oborniki Śląskie, gmina Oborniki Śląskie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ (Dokumentacja projektowa). Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania należy wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące). 2. Wadium można wnieść w formie: 1) pieniężnej; 2) poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancji bankowej; 4) gwarancji ubezpieczeniowej; 5) poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. z 17.03.2016, Dz. U. z 2016 r., poz. 356, z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: PKO BP S.A. nr: 23 1020 5297 0000 1302 0001 0660 4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej do oferty należy załączyć potwierdzenie dokonania przelewu. 5. W przypadku wniesienia wadium w formach, o których mowa w ust. 2 pkt 2,3 i 5, oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty (Zamawiający zaleca umieszczanie oryginału „luzem” - w wewnętrznej kopercie lub koszulce, a do oferty załączanie kserokopii dokumentu, poświadczonej za zgodność z oryginałem). 6. W przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w ust. 2 pkt 4 (gwarancji ubezpieczeniowej), w przypadku gdy z treści dokumentu wynika, że w celu realizacji postanowień gwarancji, niezbędne jest przedstawianie Gwarantowi oryginału gwarancji, oryginał takiego dokumentu należy dołączyć do oferty zgodnie z opisem zawartym w ust. 5. W pozostałych przypadkach (tj. gdy z treści dokumentu nie wynika konieczność przedstawiania Gwarantowi oryginału) wystarczy załączenie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Pomimo tego Zamawiający zaleca aby zawsze załączać oryginał gwarancji wadium. 7. W przypadku zamiaru wniesienia wadium w formach, o których mowa w ust. 2 pkt 2-5, musi ono spełniać następujące wymogi: 1) musi być wystawione na Skarb Państwa w zarządzie Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oborniki Śląskie, ul. Wrocławska 12, 55-120 Oborniki Śląskie, 2) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. Zamawiający zwraca uwagę na znowelizowaną treść art. 46 ust. 4a Ustawy. W przypadku gdy wystawca gwarancji nie tylko podaje podstawę prawną ale cytuje ten przepis, wykonawca powinien zadbać o to, by treść gwarancji odpowiadała obowiązującym przepisom. 8. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, t.j. do 27.04.2018 r., do godz. 10:00. 9. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje data i godzina uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 10. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli takie jest w postępowaniu wymagane). 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Wadium musi być wniesione co najmniej na okres związania ofertą. W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna, należy pamiętać, że pierwszym dniem obowiązywania wadium musi być dzień w którym przypada termin składania ofert. 15. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeśli takie zabezpieczenie było w postępowaniu wymagane); 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa); 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ (jeżeli dotyczy), W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1) pkt 23 Ustawy – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. - Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5 pkt 1 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. - Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), wraz z dołączonym kosztorysem ofertowym, wykonanym w podziale na pozycje i działy w formie szczegółowej bądź uproszczonej (bez konieczności dołączania zestawień RMS). Kosztorys posłuży Zamawiającemu do sprawdzenia prawidłowości wyliczenia ceny.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach