Przetargi.pl
Zadanie 1 – Budowa placu zabaw przy ul. Witosa w Koronowie, Zadanie 2 – Budowa strefy street workout w Koronowie, Zadanie 3 – Budowa placu zabaw w sołectwie Gogolin, Zadanie 4 – Utworzenie miejsca rekreacji w Stopce

Gmina Koronowo ogłasza przetarg

  • Adres: 86-010 Koronowo, Plac Zwycięstwa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 826 400 , fax. 523 826 401
  • Data zamieszczenia: 2020-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koronowo
    Plac Zwycięstwa 1
    86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 826 400, fax. 523 826 401
    REGON: 92350665000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koronowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie 1 – Budowa placu zabaw przy ul. Witosa w Koronowie, Zadanie 2 – Budowa strefy street workout w Koronowie, Zadanie 3 – Budowa placu zabaw w sołectwie Gogolin, Zadanie 4 – Utworzenie miejsca rekreacji w Stopce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - ZADANIA 1 – Zakres robót (zgodnie z projektem budowlanym i poglądowo z przedmiarem robót): 1) Roboty rozbiórkowe: - rozebranie istniejącego ogrodzenia z siatki wraz z wywozem i utylizacją materiału z rozbiórki - demontaż istniejących urządzeń zabawowych wraz z wywozem i utylizacją materiału z rozbiórki - rozbiórka chodników z krawężnikami wraz z wywozem i utylizacją materiału z rozbiórki 2) Wykonanie ogrodzeń: - roboty ziemne, wykonanie fundamentu pod ogrodzenie, betonowanie konstrukcji niezbrojnych - montaż ogrodzenia panelowego na słupkach stalowych obsadzonych w cokole - wykonanie rowków pod krawężniki, - montaż obrzeży betonowych na podsypce piaskowej, 3) Korytowanie: - mechaniczne wykonanie koryt na całej powierzchni jezdni i chodników 4) Nawierzchnia bezpieczna: - przygotowanie podłoża do położenia elastycznej bezspoinowej nawierzchni poliuretanowej wraz z montażem tej nawierzchni z obrzeżami - przygotowanie podłoża pod trawnik wraz z wykonaniem trawników darniowych z nawożeniem - rozścielenie piasku płukanego frakcji 0,2-2 mm 5) Urządzenia zabawowe- dostawa i montaż: - zestaw wspinaczkowy wraz z wykonaniem fundamentów, - zestaw zabawowy wraz z wykonaniem fundamentów, - karuzela tarczowa wraz z wykonaniem fundamentów, - sprężynowiec jednoosobowy wraz z wykonaniem fundamentów, - sprężynowiec czteroosobowy wraz z wykonaniem fundamentów, - huśtawka wagowa mała wraz z wykonaniem fundamentów, - huśtawka wahadłowa podwójna z mix wraz z wykonaniem fundamentów, - huśtawka wahadłowa z bocianim gniazdem wraz z wykonaniem fundamentów, - równoważnia wraz z wykonaniem fundamentów, 6) Wyposażenie dodatkowe: - dostawa i montaż ławki metalowej z oparciem, kosza na śmieci, tablicy regulaminowej, stojaka na rowery 7) Oświetlenie zewnętrzne: - demontaż słupa latarni z lampą, - montaż i postawienie słupów oświetleniowych parkowych wraz z oprawą oświetlenia 8) Urządzenie zieleni: - ścinanie i karczowanie krzaków - koszty wywozu i utylizacja materiałów z wycinki krzew, drzew i pni – na składowisko Wykonawcy, - dostawa ziemi urodzajnej- czarnoziem wraz z rozścieleniem jej na teren płaski spycharkami i ręcznie, - wykonanie trawników parkowych z nawożeniem, - posadzenie krzewów żywopłotowych, drzew i krzewów starszych liściastych i iglastych z bryłą korzeniową 9) Nawierzchnia z kostki betonowej: - wykonanie koryt na powierzchni jezdni i chodników oraz rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe, - ułożenie obrzeży betonowych na podsypce piaskowej, - podbudowa z kruszyw i tłucznia o grubości 15 cm, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej Wymagane: aktualne atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów, aprobaty do stosowania na publicznych placach zabaw, atesty higieniczne, deklaracje zgodności, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza - ZADANIA 2 – Zakres robót: 1) Montaż urządzeń street workout, zlokalizowanych wg rysunków projektowych: - zestaw street workout- 1 kpl., 2) Zmiana lokalizacji istniejących urządzeń, zlokalizowanych wg rysunków projektowych: - ławka drewniana z oparciem- 1 kpl., - urządzenie fitness - orbitrek- 1 kpl. 3) Montaż urządzeń dodatkowych: - tablica regulaminowa- 1 kpl., 4) Wykonanie nawierzchni z piasku płukanego o wielkości ziarna od 0 do 2 mm o grubości warstwy 30 cm. Powierzchnia 98,94 m2, 5) Uzupełnienie gruntu i wykonanie trawnika w miejscach pozostałych po przesunięciu części istniejącego wyposażenia. Wymagane: aktualne atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów, aprobaty do stosowania na publicznych placach zabaw, atesty higieniczne, deklaracje zgodności, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza - ZADANIA 3 – Zakres robót: 1) Wykonanie ogrodzenia zgodnie z projektem 2) Wyrównanie terenu w bezpośrednim sąsiedztwie wykonywanego ogrodzenia Wymagane: aktualne atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów, aprobaty do stosowania na publicznych placach zabaw, atesty higieniczne, deklaracje zgodności - ZADANIA 4 – Zakres robót: - wykonanie wiat rekreacyjnych w Stopce zgodnie z projektem budowlanym zagospodarowanie terenu wokół zbiornika wodnego w Stopce na działce nr 96/42, 1) Roboty ziemne: - wykopy ze skarpami o głębokości do 1,5 m, - wykopy pod stopy fundamentowe, - wykonanie stóp fundamentowych - wywóz ziemi 2) Wykonanie fundamentów betonowych wraz z osadzeniem części stalowych w betonie, 3) Wykonanie konstrukcji drewnianej wiat 4) Impregnacja grzybobójcza elementów drewnianych 5) Wykonanie pokrycia dachów: - deskowanie połaci dachowych, - obróbka blacharska, - użycie papy zgrzewalnej na powierzchni ponad 100 m2 - pokrycie dachów dachówką bitumiczną, 6) Wykonanie kręgu ogniskowego: - wykonanie rowków pod krawężniki oraz ław krawężnikowych, - wykonanie obramowania jezdni lub chodników oraz ogniska, 7) Wykonanie nawierzchni z piasku 8) Dostawa i montaż ławek i stołu z drewna 9) Wykonanie utwardzenia - nawierzchnia z kostki betonowej. Wymagane: aktualne atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów, aprobaty do stosowania na publicznych placach zabaw, atesty higieniczne, deklaracje zgodności, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy, 2) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy), 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach polega wykonawca, na zasadach określonych w art. 22a uPzp (jeżeli dotyczy). 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w sekcji III.3 ogłoszenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu. 5) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w sekcji III.3 ogłoszenia. 6) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w sekcji III.4 ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 7) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 8) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca będzie mógł przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 9) wymagania zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na podstawie umowy o pracę opisane zostały w rozdziale III pkt 12 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach