Przetargi.pl
Remont trzech odcinków dróg gminnych: nr 130623C Chomiąża Szlachecka - Obudno, nr 130603C Gogółkowo – Czewujewo i Gogółkowo (wieś)

Gmina Gąsawa ogłasza przetarg

  • Adres: 88-410 Gąsawa, ul. Żnińska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 036 210, , fax. 523 036 220
  • Data zamieszczenia: 2020-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gąsawa
    ul. Żnińska 8
    88-410 Gąsawa, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 036 210, , fax. 523 036 220
    REGON: 09235118500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gasawa.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont trzech odcinków dróg gminnych: nr 130623C Chomiąża Szlachecka - Obudno, nr 130603C Gogółkowo – Czewujewo i Gogółkowo (wieś)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje roboty budowlane obejmujące w szczególności: • ZADANIE NR 1 REMONT DROGI NR 130623C CHOMIĄŻA SZLACHECKA – OBUDNO Inwestycja będzie polegać na remoncie istniejącej nawierzchni bitumicznej, wykonaniu poboczy z kruszywa łamanego oraz wykonaniu zjazdów o nawierzchni bitumicznej na podbudowie z kruszywa 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie. Podstawowe parametry projektowanej jezdni:  Szerokość jezdni – 3,5 m  Spadki poprzeczne jezdni – istniejące  Szerokość poboczy – 0,75 m  Spadek poprzeczny poboczy – 6%  Powierzchnia jezdni : 3360 m2  Powierzchnia zjazdów: 133,3 m2  Powierzchnia poboczy: 1394,9 m2 Konstrukcja nawierzchni: • Konstrukcja jezdni:  warstwa ścieralna z AC11S gr.5 cm  istniejąca nawierzchnia bitumiczna • Konstrukcja zjazdów:  warstwa ścieralna z AC8S gr. 3 cm  warstwa wiążąca z AC11W gr. 4 cm  podbudowa z KŁSM 0/31,5 o stopniu przekruszenia C90/3 gr. 15 cm • Pobocza:  KŁSM 0/31,5 o stopniu przekruszenia C90/3 gr. 10 cm Roboty objęte projektem budowlanym należy wykonać zgodnie z Szczegółową Specyfikacją Techniczną stanowiącą podstawę technologiczną i merytoryczną. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego: Na odcinku drogi objętym pracami remontowymi należy wykonać oznakowanie wg projektu stałej organizacji ruchu stanowiącej załącznik nr 1c do SIWZ Tablica informacyjna Wykonawca w ramach realizacji inwestycji umieści w miejscu widocznym dla wszystkich użytkowników drogi 2 tablice informacyjne, na początku i na końcu remontowanego odcinka drogi. Wzór, wymiary oraz lokalizację tablicy Wykonawca uzgodni z Zamawiającym na etapie realizacji zadania. • ZADANIE NR 2 REMONT DROGI NR 130603C GOGÓŁKOWO – CZEWUJEWO Inwestycja będzie polegać na remoncie istniejącej nawierzchni bitumicznej, wykonaniu poboczy z kruszywa łamanego oraz wykonaniu zjazdów o nawierzchni bitumicznej. Podstawowe parametry projektowanej jezdni:  Szerokość jezdni – 4,0 - 4,5 m  Spadek poprzeczny jezdni – dwustronny 2%  Szerokość poboczy – 0,75 m  Spadek poprzeczny poboczy – 6%  Powierzchnia jezdni : 4471,8 m2  Powierzchnia zjazdów: 87,5 m2  Powierzchnia poboczy: 1399,9 m2 Konstrukcja nawierzchni: • Konstrukcja jezdni:  warstwa ścieralna z AC8S gr.4 cm  istniejąca nawierzchnia bitumiczna • Pobocza:  Kruszywo łamane 0/31,5 o stopniu przekruszenia C90/3 gr. 10 cm Roboty objęte projektem budowlanym należy wykonać zgodnie z Szczegółową Specyfikacją Techniczną stanowiącą podstawę technologiczną i merytoryczną. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego: Na odcinku drogi objętym pracami remontowymi należy wykonać oznakowanie wg projektu stałej organizacji ruchu stanowiącej załącznik nr 2c do SIWZ Tablica informacyjna Wykonawca w ramach realizacji inwestycji umieści w miejscu widocznym dla wszystkich użytkowników drogi 2 tablice informacyjne, na początku i na końcu remontowanego odcinka drogi. Wzór, wymiary oraz lokalizację tablicy Wykonawca uzgodni z Zamawiającym na etapie realizacji zadania. • ZADANIE NR 3 REMONT DROGI GOGÓŁKOWO (WIEŚ) NA DZIAŁCE NR 54 I 73/4 Inwestycja będzie polegać na wykonaniu jezdni o nawierzchni bitumicznej (warstwa wyrównawcza oraz warstwa ścieralna), remoncie istniejącej nawierzchni bitumicznej, wykonaniu poboczy z kruszywa łamanego oraz wykonaniu zjazdów o nawierzchni bitumicznej. Podstawowe parametry projektowanej jezdni:  Szerokość jezdni – 3,0 – 4,0 m  Spadek poprzeczny jezdni – jednostronny 2%  Szerokość poboczy – 0,75 m  Spadek poprzeczny poboczy – 6%  Powierzchnia jezdni : 1115,8 m2  Powierzchnia zjazdów: 12,8 m2  Powierzchnia poboczy: 445,2 m2 Konstrukcja nawierzchni: • Konstrukcja jezdni:  warstwa ścieralna z AC8S gr.3 cm  warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego 80 kg/m2  istniejąca nawierzchnia bitumiczna • Pobocza:  Kruszywo łamane 0/31,5 o stopniu przekruszenia C90/3 gr. 10 cm Roboty objęte projektem budowlanym należy wykonać zgodnie z Szczegółową Specyfikacją Techniczną stanowiącą podstawę technologiczną i merytoryczną. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego: Na odcinku drogi objętym pracami remontowymi należy wykonać oznakowanie wg projektu stałej organizacji ruchu stanowiącej załącznik nr 3c do SIWZ Tablica informacyjna Wykonawca w ramach realizacji inwestycji umieści w miejscu widocznym dla wszystkich użytkowników drogi 2 tablice informacyjne, na początku i na końcu remontowanego odcinka drogi. Wzór, wymiary oraz lokalizację tablicy Wykonawca uzgodni z Zamawiającym na etapie realizacji zadania. Uwaga: powyższy opis stanowi jedynie wyszczególnienie zakresu prac. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania określa dokumentacja projektowa oraz szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Dla zadania nr 1 – Remont drogi nr 130623C Chomiąża Szlachecka – Obudno – 8.000,00 zł (osiem tysięcy złotych), Dla zadania nr 2 – Remont drogi nr 130603C Gogółkowo – Czewujewo – 9.000,00 zł (dziewięć tysięcy złotych), Dla zadania nr 3 – Remont drogi Gogółkowo (wieś) na działce nr 54 i 73/4 – 3.000,00 zł (trzy tysiące złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy „Pałuki” w Żninie 72 8181 0000 0000 0055 2000 0005. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Gąsawie pokój nr 14 lub zamieścić w osobnej kopercie opisanej „WADIUM” dołączonej do oferty. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy pzp. 7. Zamawiający zwraca i zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca do oferty sporządzonej według formularza nr 1 dołącza: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, w którym zawarte informacje stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – formularz nr 2 do SIWZ; b) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z art. 22a ustawy pzp) – dołącza do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - według formularza nr 4 – jeśli dotyczy; c) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie – oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – formularz nr 2; d) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeśli dotyczy; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 7.4 pkt 2 lit. a SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wykonawca stosownie do art. 26 ust. 6 ustawy pzp, nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy pzp, jeżeli Zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 346).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach