Przetargi.pl
Modernizacja infrastruktury pieszo-rowerowej w gminie Chełmno

GMINA CHEŁMNO ogłasza przetarg

  • Adres: 86-200 Chełmno, ul. Dworcowa 5
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566861540 , fax. 566861540
  • Data zamieszczenia: 2024-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA CHEŁMNO
    ul. Dworcowa 5
    86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566861540, fax. 566861540
    REGON: 871118490
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.chelmno.ug.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja infrastruktury pieszo-rowerowej w gminie Chełmno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przedmiotem zamówienia jest ,,Modernizacja infrastruktury pieszo-rowerowej w gminie Chełmno”,Projekt polega na przebudowie ciągu pieszo - rowerowego usytuowanego wzdłuż drogi powiatowej nr 1621C Chełmno - Mniszek. Ciąg zlokalizowany jest w miejscowościach: Nowe Dobra, Górne Wymiary, Kolno. W ramach inwestycji wykonane zostaną następujące prace:- przebudowa istniejącego chodnika o długości ok. 0,9 km w miejscowości Nowe Dobra- wymiana nawierzchni z kostki betonowej na asfaltową,- remont ścieżki rowerowej o długości ok. 3,7 km w Nowych Dobrach, Górnych Wymiarach i Kolnie w zakresie wykonania nowej nawierzchni z asfaltu, przebudowy odwodnienia oraz zjazdów do posesji,- wykonane zostaną elementy bezpieczeństwa takie jak np. bariery ochronne.Przedsięwzięcie oddziałuje bezpośrednio i pośrednio na wieś, w której funkcjonował PGR.Inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Nowe Dobra, w której działał zlikwidowany PGR oraz wsiach sąsiednich bezpośrednio oddziałujących na nią.Inwestycja przyczyni się do poprawy bezpieczeństwa mieszkańców wsi, w tym Nowych Dóbr w szczególności pieszych i rowerzystów, a nade wszytko dzieci i młodzieży. Usprawni komunikację. Zwiększy atrakcyjność inwestycyjną Gminy, w tym wsi Nowe Dobra. Poprawi jakość środowiska na terenie Gminy – ograniczenie emisji CO2.2. Zakres robót obejmuje w szczególności: robót przygotowawczych, robót ziemnych, odwodnienia korpusu drogowego, podbudowy, nawierzchni, robót wykończeniowych, oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu, inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, elementy ulic, inne roboty:o ustawienie wiat o ustawienie koszy ulicznych na odpadki.UWAGA: Wykonawca na własny koszt przygotuje inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wykonania odcinka próbnego.Przeszklenie wiaty z poliwęglanu komorowego lub litego, wiata powinna mieć zamontowany rozkład jazdy A4, kosz na śmieci oraz gablotę o wymiarach 120x80x3).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 20.000,00 PLN(słownie zł: dwadzieścia tysięcy zł 00/100).12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:Gmina Chełmno,ul. Dworcowa 5 , 86 – 200 Chełmno,Bank Millennium Oddział ChełmnoNr: 39 1160 2202 0000 0003 0115 2898z adnotacją: „Wadium – Znak sprawy: RSO.UE.271.2.2024.SP”.12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.12.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.12.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji /poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanejw gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy Pzp.12.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.12.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niżw okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej dwie roboty budowlane, z których każda polegała na budowie, rozbudowie lub przebudowie ścieżki rowerowej lub pieszej lub pieszo – rowerowej lub rekreacyjnej lub chodnika o nawierzchni bitumicznej lub mineralno-bitumicznej (w tym wykonanie nawierzchni) o wartości minimum 800 tys. zł brutto każda.2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji: min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓWUDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres robót (rodzaj nawierzchni), aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 118 ust. 1 ustawy Pzp minimum jeden Wykonawca lub jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w ww. warunku udziału w postępowaniu – pkt 6.1.4, ppkt 1) SWZ.3) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodniez przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanychw dacie ich nadania.4) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonychw pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego UE, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r.o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytychw państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach