Przetargi.pl
Sensoryczny plac zabaw dla dzieci małych w żłobkowym ogrodzie Żłobka Miejskiego nr 3 przy ul. Konstytucji 3 Maja 16 w Toruniu.

Gmina Miasta Toruń ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, Wały Gen. Sikorskiego 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6118840
  • Data zamieszczenia: 2024-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń
    Wały Gen. Sikorskiego 8
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6118840
    REGON: 871118856
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sensoryczny plac zabaw dla dzieci małych w żłobkowym ogrodzie Żłobka Miejskiego nr 3 przy ul. Konstytucji 3 Maja 16 w Toruniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Sensoryczny plac zabaw dla dzieci małych w żłobkowym ogrodzie Żłobka Miejskiego nr 3 przy ul. Konstytucji 3 Maja 16 w Toruniu”.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac:1) wykonanie nawierzchni bezpiecznej,2) dostawa i montaż urządzeń zabawowych,3) dostawa i montaż elementów małej architektury,4) wykonanie trawnika.3. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (opracowania wykonane przez Piotra Bieleckiego, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą: „X-BUD Piotr Bielecki”; części składowe dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wymienione w załączniku nr 1 do umowy) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami, sztuką budowlaną i ogrodniczą, na podstawie oględzin terenu budowy oraz zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego decyzjami administracyjnymi. Wykonawca będzie wykonywał prace z uwzględnieniem standardów dotyczących ochrony, kształtowania i pielęgnacji terenów zieleni, zawartych w załączniku nr 1 pt. „Ochrona drzew w procesie inwestycyjnym” oraz w załączniku nr 2 pt. „Kształtowanie i pielęgnacja terenów zieleni na terenie GMT” do „Programu ochrony środowiska dla miasta Torunia na lata 2021-2024 z uwzględnieniem perspektywy do roku 2028”, stanowiącego załącznik do Uchwały Nr 699/2021 Rady Miasta Torunia z dnia 9 września 2021 r. w sprawie przyjęcia „Programu ochrony środowiska dla miasta Torunia na lata 2021-2024 z uwzględnieniem perspektywy do roku 2028” (dokumenty dostępne na stronie: bip.torun.pl/uchwala/51151/uchwala-nr-699-2021).4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania stawiane Wykonawcom określone są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 5 do SWZ.5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, osób wykonujących wskazane poniżej czynności związane z robotami budowlanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia: czynności fizyczne i obsługa maszyn przy robotach ogólnobudowlanych.6. Zapisy dotyczące równoważności określone są w pkt 6 SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 1 800 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100), powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą.Wadium może być wniesione w następujących formach:a) pieniądzu - na konto UMT nr 62 1160 2202 0000 0003 3943 1400 z adnotacją: Wadium Nr 46/2024 - „Sensoryczny plac zabaw dla dzieci małych w żłobkowym ogrodzie Żłobka Miejskiego nr 3 przy ul. Konstytucji 3 Maja 16 w Toruniu”.Za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto Zamawiającego.Wykonanie przez Wykonawcę dyspozycji dokonania polecenia przelewu nie może być utożsamiane z wpłaceniem przelewem na rachunek bankowy kwoty wadium. Wydanie polecenia przelewu powoduje podjęcie ze strony banku określonych czynności mających na celu realizację wydanej dyspozycji na warunkach określonych w umowie rachunku bankowego. Sama dyspozycja nie jest zatem równoznaczna z dokonaniem wpłaty.Tym samym, dopiero odpowiednia kwota znajdująca się na rachunku Zamawiającego tytułem wadium przesądza o jego wniesieniu, a skuteczne wniesienie wadium nastąpi wtedy, gdy kwota wadium na rachunku Zamawiającego zostanie uznana przed upływem terminu składania ofert.b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2022r., poz. 2080, 2185).Jeżeli wadium jest wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.2. Zapisy dotyczące zwrotu wadium określone są w pkt 16.2. SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – nie dotyczy;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie;4) zdolności technicznej lub zawodowej.Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dowolne roboty budowlane o wartości każdej realizacji min. 100 000 zł brutto.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach