Zarząd Dróg i Zieleni w Pile ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, ul. 14 Lutego 20
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-67 212 34 25 , fax. 0-67 212 46 81
- Data zamieszczenia: 2009-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
ul. 14 Lutego 20 20
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 0-67 212 34 25, fax. 0-67 212 46 81
REGON: 57076656800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zad.1 - Zagospodarowanie terenów, które w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego przeznaczone są na zieleń oraz tereny rekreacyjne - Pl. Inwalidów. Wykonanie nasadzeń drzew i krzewów oraz elementów małej architektury. Zad.2 - Wykonanie elementów małej architektury wokół pomnika Jana Pawła II na Pl. Zwycięstwa - ławki, Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i technologią robót. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zad.1 - Zagospodarowanie terenów, które w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego przeznaczone są na zieleń oraz tereny rekreacyjne - Pl. Inwalidów. Wykonanie nasadzeń drzew i krzewów oraz elementów małej architektury. Zad.2 - Wykonanie elementów małej architektury wokół pomnika Jana Pawła II na Pl. Zwycięstwa - ławki, Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i technologią robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 2)Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 3)Parafowany projekt umowy - załącznik nr 3 4) Aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez organ zgodności z oryginałem z podaniem daty- nie spełnia wymogów ustawy ( nie jest wydaniem zaświadczenia). 5) wypełniony kosztorys ofertowy zgodnie z załączonym przez zamawiającego kosztorysem ofertowym - załącznik nr 4
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie cieków naturalnych istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa i urządzeń melioracji podstawowych w 2016 r. Województwo: Wielkopolskie
Dodano: 2016-07-26 - Nasadzenie zieleni przydrożnej (drzewek) w pasie drogowym dróg wojewódzkich Rejonu Dróg Wojewódzkich w Szamotułach
Dodano: 2016-07-25 - Wykonanie rewitalizacji zieleni w Parku Przyjaźni w Kaliszu
Dodano: 2016-07-21 - Nasadzenie drzew i krzewów wraz z zakupem drzew, krzewów i prowadzeniem pielęgnacji tych drzew i krzewów oraz wycinki oraz przeprowadzenia prac polegających na oczyszczeniu terenów znajdujących się w kompleksach wojskowych będących w administrowaniu 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego
Dodano: 2016-06-29 - Zagospodarowanie terenu w zakresie zieleni, dla Inwestycji pn. Przebudowa węzła komunikacyjnego Rondo - Kaponiera w Poznaniu
Dodano: 2016-06-22 - Nasadzenia drzew na obszarze działania RDW w Ostrowie Wlkp
Dodano: 2016-06-16 - Usługa sprzątania terenu wokół budynków Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu wraz z pielęgnacją zieleni
Dodano: 2016-05-06 - Sadzenie drzew i krzewów, niwelacja terenu, na terenie zieleni w Koziegłowach, projektowany park działka nr 83/68 i 83/69, ark. 4
Dodano: 2016-05-05 - Konserwacja, pielęgnacja i utrzymania parków, zieleńców i skwerów
Dodano: 2016-04-20 - Usługa sprzątania terenu wokół budynków Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu wraz z pielęgnacją zieleni
Dodano: 2016-04-15