Przetargi.pl
Usługi pocztowe.

Urząd Kontroli Skarbowej w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-845 Poznań, ul. Strzelecka 2/6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8583100 , fax. 061 8551736
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Kontroli Skarbowej w Poznaniu
    ul. Strzelecka 2/6 2/6
    61-845 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8583100, fax. 061 8551736
    REGON: 63201317000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi pocztowe.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są usługi pocztowe świadczone na rzecz Urzędu Kontroli Skarbowej w Poznaniu, Ośrodek Zamiejscowy w Kaliszu ul.Częstochowska 144, 62-800 Kalisz zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia:- Załącznik 1b - Tabela formularza cenowego z opisem przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem, iż podane dane mają charakter szacunkowy i Zamawiający zastrzega prawo do zmiany ilości przesyłek danego rodzaju w każdym czasie. 2.Usługi pocztowe, o których mowa w pkt.1 polegają na przyjęciu, przemieszczeniu i doręczeniu w obrocie krajowym i zagranicznym, a w razie niemożności doręczenia do zwrotu Zamawiącemu przesyłek o wadze powyżej 50g. 3.Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe powyżej 50g:a)zwykłe-przesyłka nie rejestrowana nie będąca przesyłką najszybszej kategorii, b)zwykłe priorytetowe-przesyłka nie rejestrowana listowa najszybszej kategorii,c)polecone-przesyłka rejestrowana będąca przesyłką listową, przemieszczaną i doręczaną w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem, d)poleconepriorytetowe-przesyłka rejestrowana najszybszej kategorii, e)polecone- ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO)-przesyłka przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru, f)polecone priorytetowe ze zwrotnym poświadczeniem odbioru(ZPO) -przesyłka najszybszej kategorii przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru, g)z zadeklarowaną wartością -przesyłka rejestrowana, za której utratę, ubytek wartości lub uszkodzenie operator ponosi odpowiedzialność do wysokości wartości przesyłki podanej przez nadawcę. 4.Przez paczki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się paczki pocztowe do 10 000g: a)zwykłe -paczki rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii, b)priorytetowe -paczki rejestrowane najszybszej kategorii, c)pobraniowe -paczki rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii (za pobraniem opłaty), d)z zadeklarowaną wartością -przesyłkiprzesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii z zadeklarowaną wartością, e)ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO). 5.Wykonawca zobowiązany jest do odbioru jeden raz dziennie przesyłek przyjętych do wyekspediowania, z Kancelarii Ogólnej Zamawiającego, zlokalizowanej w: Kaliszu ul.Częstochowska 144 od poniedziałku do piątku w godzinach od 14:15 do 15:15. 6.Na prośbę Wykonawcy Zamawiający zobowiąże się do dostarczania przesyłek do placówki Wykonawcy pod warunkiem, że odległość między siedzibami Zamawiającego wskazanej: - w pkt 5 i placówką Wykonawcy, nie będzie większa niż 300m 7.Odbioru przesyłek dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia. 8.Odbiór przesyłek przyjętych do wyekspediowania będzie każdorazowo dokumentowany przez Wykonawcę pieczęcią, podpisem i datą w książce nadawczej (dla przesyłek rejestrowanych) oraz na zestawieniu ilościowym przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych i rodzajowych (dla przesyłek zwykłych/nierejestrowanych). 9.Wzór książki nadawczej i zestawienia ilościowego przesyłek Zamawiający ustali z wyłonionym Wykonawcą usługi. 10.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania: a)przesyłek, którego adresatem jest Zamawiający; b)zwrotów przesyłek po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia; c)druków ZPO, do Kancelarii Ogólnej Zamawiającego wskazanej w Kaliszu, ul.Częstochowska 144, codziennie w dni robocze (poniedziałek - piątek) do godziny 9.00. Do postanowień pkt.10 niniejszego rozdziału stosuje się uregulowania zawarte w pkt.6. 11.Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotowej usługi zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ .12.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień umowy w zakresie zmiany cen usług w przypadku wprowadzania takich zmian w usługach świadczonych przez Wykonawcę w oparciu o przepisy ustawy Prawo pocztowe z dnia 12 czerwca 2003r. (Dz. U. Nr 130, poz. 1188 ze zm.) oraz przepisy międzynarodowe. W przypadku zmiany cen za usługi pocztowe, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć niezwłocznie Zamawiającemu nowy cennik. Zmiana wysokości opłat wymaga sporządzenia aneksu do umowy. 13.W przypadku, o którym mowa w pkt 12 Zamawiający może odstąpić od umowy, z zachowaniem 30 dniowego okresu wypowiedzenia, jeżeli podwyżka cen spowodowałaby brak środków na realizację zamówienia lub podwyższenie szacunkowej wartości niniejszej umowy o 40% . 14.Przed podpisaniem umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu regulaminy oraz cennik usług obowiązujące u Wykonawcy na dzień zawarcia umowy. 15. Termin wykonania zamówienia od 1 stycznia 2010r. do 31 grudnia 2012r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał aktualne zezwolenie na wykonywanie działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania w obrocie krajowym i zagranicznym przesyłek, wydawane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ustawy Prawo pocztowe z dnia 12 czerwca 2003r. Dz. U. Nr 130, poz. 1188 ze zm., którego termin ważności upływa nie wcześniej niż 31.12.2012r.; 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia -Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 1.4. niepodlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - odpowiednio. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1.Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. 1, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w rozdziale VI SIWZ. 2.2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie:Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następującego dokumentu, tj. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2.Wykonawca, zgodnie z art. 44 ustawy, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - oryginał oświadczenia podpisany przez Wykonawcę. W załączeniu druk do ewentualnego wykorzystania (załącznik nr 4 do SIWZ). Zamawiający zaleca odpowiednie skreślenie oświadczenia w zakresie dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku nie dokonania ww. skreślenia i nie załączenia do oferty pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna, iż Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Dodatkowo Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą aktualnego zezwolenia na wykonywanie działalności pocztowej udzielonej przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, którego termin ważności upływa nie wcześniej niż 31.12.2012r. (lub złożenia oświadczenia o ustawowym zwolnieniu z uzyskania w/w zezwolenia); 4.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy: a)oświadczenie, o którym mowa w pkt. 2, Wykonawcy składają odpowiednio, np. jako oświadczenie łączne lub oświadczenie oddzielne. b)każdy z Wykonawców musi posiadać aktualne zezwolenie na wykonywanie działalności pocztowej, oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, o którym mówi pkt 1 niniejszego rozdziału. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - oryginał lub kopia dokumentu (dokumentów), wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 5, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - oryginał lub kopia dokumentu (dokumentów), wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 7. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie wymaganych dokumentów w innym języku niż język polski bez stosownego tłumaczenia. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 9. Zarówno wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym, jak i ich tłumaczenia Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie oryginału lub w formie kopii dokumentu (dokumentów) poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uks.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach