Przetargi.pl
zaciągnięcie kredytu w wysokości 1.000.000 zł (słownie jeden milion złotych) na sfinansowanie wydatków nie mających pokrycia w dochodach 2009 roku: wydatki w zakresie oświaty, infrastruktury drogowej, oraz na wydatki z tytułu poręczeń

Powiat Biłgorajski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Biłgoraju ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, ul. Tadeusz Kościuszki 87
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6882000, 6882006 , fax. 0846882009
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Biłgorajski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Biłgoraju
    ul. Tadeusz Kościuszki 87 87
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 084 6882000, 6882006, fax. 0846882009
    REGON: 95037159000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bilgorajski.netbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zaciągnięcie kredytu w wysokości 1.000.000 zł (słownie jeden milion złotych) na sfinansowanie wydatków nie mających pokrycia w dochodach 2009 roku: wydatki w zakresie oświaty, infrastruktury drogowej, oraz na wydatki z tytułu poręczeń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zaciągnięcie kredytu w wysokości 1.000.000 zł (słownie: jeden milion złotych ) na sfinansowanie wydatków nie mających pokrycia w dochodach 2009 roku: wydatki w zakresie oświaty, infrastruktury drogowej oraz na wydatki z tytułu poręczeń. 1. terminy spłat kredytu 2010 - 62.500 - 31.03.2010r., - 62.500 - 30.06.2010r., - 62.500 - 30.09.2010r., - 62.500 - 31.12.2010r. 2011 - 62.500 - 31.03.2011r., - 62.500 - 30.06.2011r. - 62.500 - 30.09.2011r., - 62.500 - 31.12.2011r. 2012 - 62..500 - 31.03.2012r., - 62.500 - 30.06.2012r., - 62.500 - 30.09.2012r., - 62.500 - 31.12.2012r., 2013 - 62.500 - 31.03.2013r., - 62.500 - 30.06.2013r, - 62.500 - 30.09. 2013r., - 62.500 - 31.12.2013r., 2. termin spłaty odsetek: miesięcznie bez okresu karencji, 3. rodzaj oprocentowania kredytu: zmienna stopa procentowa, 4. sposób ustalenia stopy procentowej: stopa procentowa dla danego okresu odsetkowego jest ustalana w oparciu o stawkę WIBOR 1M obowiązującą w ostatnim dniu poprzedniego miesiąca, powiększona o stałą marżę banku. Marża Wykonawcy przedstawiona w ofercie nie może zostać podwyższona w trakcie trwania umowy kredytowej, 5. sposób zabezpieczenia kredytu: tytułem zabezpieczenia spłat kredytu wystawia się weksel in blanco, 6. Wykonawca nie pobiera innych prowizji i opłat z tytułu udzielenia, obsługi i spłaty kredytu w tym spłaty przedterminowej kredytu, 7. Zamawiającemu przysługuje prawo przedterminowej spłaty kredytu w całości bez dodatkowych opłat, 8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za terminowe przekazanie środków pieniężnych na rachunek Zamawiającego, 9. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty odszkodowania za opóźnienia w przekazaniu kredytu w wysokości stanowiącej równowartość odsetek obliczonych za każdy dzień opóźnienia w wysokości miesięcznego oprocentowania kredytu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone wart. 22 ust.1 ustawy : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu stosując regułę spełnia/ nie spełnia Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1, ustawy, 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów aktualnego odpisu z właściwego rejestru, albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605) 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 23 ustawy wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa dokumenty o których mowa w pkt. 2 niniejszego wykazu oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bilgorajski.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach