Przetargi.pl
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 350.000,00 zł

Gmina Rybczewice ogłasza przetarg

  • Adres: 21-065 Rybczewice, Rybczewice Drugie 119
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 58 44 460 , fax. 081 58 44 474
  • Data zamieszczenia: 2011-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rybczewice
    Rybczewice Drugie 119 119
    21-065 Rybczewice, woj. lubelskie
    tel. 081 58 44 460, fax. 081 58 44 474
    REGON: 43102000300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybczewice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 350.000,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 350.000,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy zł) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów. 2.Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. 3.Symulacja kredytu zawiera wszystkie koszty odsetkowe, prowizyjne oraz opłat, w tym wskazuje, jaka wielkość marży (ponad stawkę bazową) jest oferowana. 4.Do symulacji należy przyjąć stawkę WIBOR 3M z dnia 28.11.2011 r. w wysokości 4,95 %. 5.Kredyt uruchamiany w całości w dniu 16 grudnia 2011r. 6.Raty kapitałowe będą spłacane:1) 4 raty po 12.300,00 zł w 2012 roku, 2) 32 rat po 9.400,00 zł od 2013 roku do 2020 roku, (płatne na koniec kwartału). 7.Kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. 8.W całym okresie kredytowania marża Kredytodawcy pozostaje na niezmienionym poziomie. 9.Spłata odsetek w okresach miesięcznych, tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu. 10.Zabezpieczenie kredytu - weksel własny niezupełny (in blanco).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7000,00 zł ( słownie złotych: siedem tysięcy złotych ). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1185, z późn. zm.). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: SBP O/Rybczewice NR: 81 8689 0007 1000 0124 2000 0050 z dopiskiem Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 350.000,00 zł 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania (data i godzina) kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego (Gminy Rybczewice, Rybczewice Drugie 119, 21-065 Rybczewice) w pok. nr 8. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 7.Dowód wniesienia wadium tj. kopia dokonania przelewu na konto Zamawiającego albo dowód zdeponowania w siedzibie Zamawiającego (dokumentów poświadczających wniesienie wadium przypadku gdy wadium składane jest w formie innej niż pieniądz) należy dołączyć do oferty. 8.Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny ( z podaniem imienia i nazwiska) . Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania z ofertą. 10.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 11.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie ; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugrybczewice.bip4.e-zeto.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach