Przetargi.pl
Zaciągniecie kredytu długoterminowego do kwoty 6.503.530 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek

Powiat Malborski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Malborskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 82-200 Malbork, Plac Słowiański
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 556 460 400
  • Data zamieszczenia: 2020-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Malborski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Malborskiego
    Plac Słowiański 17
    82-200 Malbork, woj. pomorskie
    tel. 556 460 400
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-malbork.ezamawiajacy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągniecie kredytu długoterminowego do kwoty 6.503.530 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego do kwoty 6.503.530 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetu do kwoty 1.926.852 PLN na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek do kwoty 4.576.678 PLN. Uchwała Nr XV/135/2020 Rady Powiatu Malborskiego z dnia 20 marca 2020 roku w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego w roku 2020 – znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej Zamawiającego, z zakładce Prawo lokalne, Uchwały Rady Powiatu Malborskiego, pod poniższym adresem: https://www.prawomiejscowe.pl/StarostwoPowiatowewMalborku/document/617163/Uchwa%C5%82a Propozycje odnośnie warunków zaciągnięcia kredytu: 1. Kredyt długoterminowy do kwoty 6.503.530 PLN. 2. Okres spłaty od 30.12.2021 r. do 31.12.2030 r. 3. Uruchomienie kredytu: - w ciągu 3 dni od daty podpisania umowy na wniosek kredytobiorcy, - ostateczny termin wykorzystania kredytu do 30.12.2020 r. do kwoty 6.503.530 PLN. 4. Karencja w spłacie rat kapitału do 29.12.2021 r. 5. W okresie karencji obsługa spłat odsetek. 6. Spłaty rat kredytu kwartalnie, odsetek miesięcznie. 7. Spłaty rat kapitału przedstawiają się następująco: - rozpoczęcie spłat 30.12.2021 r. do 31.12.2030 r., - 36 rat w kwocie 175.770,00 PLN, - 1 rata (ostatnia) w kwocie 175.810,00 PLN. 8. Naliczenie odsetek wyłącznie od uruchomionego kredytu. 9. Nienaliczanie prowizji za gotowość. 10. Możliwość przedterminowej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. 11. Zamawiający zastrzega możliwości zmiany harmonogramu spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów – Wykonawcy nie przysługuje prawo do dochodzenia roszczeń finansowych z tego tytułu. 12. Kredytobiorca zastrzega sobie prawo zmiany harmonogramu spłaty rat kredytu z tym, że ostateczny termin spłaty nie może ulec zmianie. 13. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będą dochody powiatu oraz weksel in blanco. 14. Kryteria: 1) Oprocentowanie podstawowe wg stawki WIBOR 3M , które będzie ustalone jako średnia arytmetyczna miesięczna, stawka liczona z kwotowań poprzedniego miesiąca plus marża banku. Do celów obliczenia oferty i oceny ofert przyjmuje się, że WIBOR 3M wynosi 0,70%. 2) Wyliczenie kredytu na dzień 30.12.2020 r. do kwoty 6.503.530,00 PLN. 3) Nienaliczanie prowizji za przygotowanie i uruchomienie kredytu. 4) Cena 60 %. 5) Dodatkowy okres karencji 40 %. 15. Wykorzystanie kredytu na dzień 30.12.2020 r. do kwoty 6.503.530,00 PLN.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - posiada zezwolenie na wykonywanie czynności bankowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo Bankowe (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2357), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe - lub przedstawi inny dokument uprawniający do wykonywania czynności bankowych wydany przez właściwy organ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy Wykonawca musi spełnić samodzielnie powyższy warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2) Zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów – jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów – jeśli dotyczy (wzór - załącznik nr 4 do SIWZ). 3) Dowody, o których mowa w art. 24 ust. 8 ustawy Pzp, na to, że mimo zaistnienia podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13) i 14) oraz 16) – 20) oraz art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp, podjęte przez Wykonawcę środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności – jeśli dotyczy. 4) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych; (pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza) – jeśli Wykonawca składa ofertę w formie pisemnej tradycyjnej; (pełnomocnictwo w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób udzielającej/cych pełnomocnictwa, bądź kopii notarialnej, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza) – jeśli Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej e-Zamawiający. 5) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy PZP (wzór - załącznik nr 3 do SIWZ). UWAGA: powyższe oświadczenie Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia przekazania tj. dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (https://powiat-malbork.ezamawiajacy.pl pod nr ZZP.272.23.2020.MS) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Powyższy dokument można zamieścić na Platformie w zakładce „Pytania i odpowiedzi” (Wykonawca załącza plik poprzez zadanie nowego pytania).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach